Hakutulokset

  1. olava

    Mikä tämän valaisimen nimi on/ mistä tämän tyylinen valaisin?

    ei hinnoista olisi tietoa?
  2. olava

    Mikä tämän valaisimen nimi on/ mistä tämän tyylinen valaisin?

    Eli mistä tälläisen löytää, tai edes tämän tyylisen? Ei välttämättä han noin pitkä tarvisi olla. Ja jos hintoja tiedätte niin kiitos, olisi kiva tieää :)
  3. olava

    onko tamperen lähellä mitään kotieläinpuistoa??

    Mouhijärvellä. nyk. sastamala on Kiviniityn kotieläin puisto :) löytyy googlella
  4. olava

    Onko salama koskaan iskenyt lähelle sinua?

    Kakarana muhun iski salaman sivuhaara... hengisä ollaan ja kunnossa mut kyl nousee niskavillat pystyyn ku tuntuu ukkonen ilmassa :) Tykkään kyl kahtella mokomia, mut pihalle en enää mee :D
  5. olava

    G: Naiset! Minkä taidot omaat, mikä ei ole niin naisellinen?

    Hallitsen kaikki edellä mainitut :D rallitutkintoa ei ole :D mutta sitäkin tullut kokeiltua :D
  6. olava

    VALVOTTU KOKO YÖ!!

    Lähes koko yön valvoin ja kyttäsin ukkostutkia lasten nukkuess :) ei muodostunut pienintäkään rintamaa tänne ja nyt orottelen josko tänään osuisi yhtään :D
  7. olava

    Opetellaanko uusi elämasenne?

    Juu futuurilla mentiin :)
  8. olava

    Opetellaanko uusi elämasenne?

    http://www.youtube.com/watch?v=Gc4HGQHgeFE Videolla on kädettömänä ja jalattomana syntynyt mies, jolla on todella upea elämän asenne, tuli tippa linssiin paatuneemmallekkin naiselle. Aina kun tulen marisemaan turhasta ja siitä mielessäni, että mikään ei onistu, aion katsoa tämän ja muistaa...
  9. olava

    Pesky Pixie, Tytsi89 ja muu länsisuomi

    Täälä sataa vasta vettä :) mutta odotellaan josko pääsisi todistaan taas ihanaa ukkosta :) täytyy vaan toivoa, että mäntyvanhus talon vieressä jaksaa vielä pysyä juurillaan
  10. olava

    Kämmeniä kutittanu koko illan???! mistä johtuu??

    Mulla ainakin iho reagoi tosi herkästi kaikkiin pesuaineisiin. Pese kädet kunnolla ja laita rasvaa josko auttais. Kylmä auttaa ainakin mulle
  11. olava

    olen päätön ja haluan kysyä

    :wave: pähkinöitten ja suunnittelen ens kuun saksan reissua :D
  12. olava

    G: Missä ukkosta?

    http://www.euclid.org/realtime.html
  13. olava

    Ihanaa *turhis*

    Mä saan tänään olla yksin kotona! Ekaa kertaa 10 vuoteen. Saan tehdä just niinkun haluan, olla vaan ja nauttia. Kukaan ei kiukuttele ja ole asenteella liikkeellä, kukaan ei huuda ja jankuta, kukaan ei kitise ja kiipeä jalkaa pitkin. Kukaan ei tule haukkaamaan mun leivästä, kukaan ei tule...
  14. olava

    Onko tämä lause mielestäsi millään tapaa alistava?

    tää ei ole siis mun lauseeni... koin sen vaan hieman alistavana en siis itseäni kohtaan vaan lauseen esittäjää kohtaan
  15. olava

    Onko tämä lause mielestäsi millään tapaa alistava?

    kumoamalla mielipiteen sen voi osoittaa vääräksi ja haudata oli se mielipide oikea tai väärä... eli vahvempi voittaa
  16. olava

    Onko tämä lause mielestäsi millään tapaa alistava?

    Olen sen verran vahva ettei mun tartte perääntyä mielipiteissäni. Kumoamalle ne, ne voi haudata.
  17. olava

    Oletko nähnyt Jania? Kaikki auttamaan

    :attn:

Yhteistyössä