VALVOTTU KOKO YÖ!!

  • Viestiketjun aloittaja huoh.,.
  • Ensimmäinen viesti
huoh.,.
Muita ukkosen takia väsyneitä paikalla?
Täälä ukkostanu koko yön.. ja koko katras heräsi, ja kukaan ei ole nukkunu kunnolla.. Ja neljältä oli sit ylhäällä koko talo eikä enää saanu kukaa unta.. Ennnen sitä tuli jo ties montako ukkosrintamaa jotka piti porukkaa hereillä enempi tai vähempi, mutta sit neljältä ku taas tuli joku hemmetin vilkkuvalo ni olikin sit mitta täys kaikilla ja eiku kahvinkeittoon..
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:
Missä ukkostaa? Tänne Lounais-Suomeen luvattiin kunnon myrskyä ja yöllä kai satoikin muttea ihan hyvältä nyt näyttää.
http://www.eralehti.fi/saapalvelu/data.php/anim/RAD/RADAR/LIGHTNING-RADAR_fin-s/index_pid_1373.asp
 
vantaa
Meillä Vantaan Hakunilassa jyrähti vain pari kertaa. Mutta, salamat vilkkui kokoajan. Niitä tuli ihan päällekkäin. Meillä siis lapset nukkui. Itse olin jonkin verran hereillä.
 
vieras
Välillä Turku-Helsinki kello 23.30-1.30 oli uskomaton ukkonen! Satoja salamoita, vettä niin paljon että piti ajaa tosi hitaasti. Ja ihan pimeää niin että salamat todella näkyi!
 
huoh.,.
Voi olkaa onnellisia te, kellä ne lapset nukkuu ukkosellaki! Meillä oli kaikki lapset hereillä.. vuoronperään yläkerrasta kävelivät, ja ku yhen sai takas nukkuu ni tuli toinen.. aina joku tuli raahaten ties mitä nallee ja apinaa eikä voinu nukkua ku salamoi kokoaja, ja ukkosti ni et ikkunat helisi.
Lopulta meni hermot ja pistettii perhepeti pystyyn. Mies jo veikkaili et hän taitaa lähteä vierashuoneeseen nukkumaan.. mut ei.. jäipä sekin sitte samaan petiin..
Oli aika ahdasta koko poppoo samassa sängyssä..
 
qwe
Alkuperäinen kirjoittaja jeje:
Alkuperäinen kirjoittaja valvovaukkonen:
vantaallakin tuli ukkosta. valvoin
-.-'
Ai tuli vain? :O Mä oon sitten kerrankin nukkunut kuin tukki, yleensä oon hirveän herkkäuninen.
Riippuu missäpäin vantaata asut. Hakunilan alueella vain välkkyi ja jyrisi muutaman kerran, ja sekin kuului kaukaa.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja qwe:
Alkuperäinen kirjoittaja jeje:
Alkuperäinen kirjoittaja valvovaukkonen:
vantaallakin tuli ukkosta. valvoin
-.-'
Ai tuli vain? :O Mä oon sitten kerrankin nukkunut kuin tukki, yleensä oon hirveän herkkäuninen.
Riippuu missäpäin vantaata asut. Hakunilan alueella vain välkkyi ja jyrisi muutaman kerran, ja sekin kuului kaukaa.

Päämyräkkä meni hanko-hyvinkää linjaa pitkin kohti pohjoista
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huoh.:
Tampereella majaillaan..
Itsekkin tampereelta,puol kaks heräsin siihen et ihan ku pommi olis jysäytetty korvan vieres,sitä kesti arviolta tunnin ja senkin jälkeen salamoi vielä ja vettä tuli kun saavista.Hetki sitten jyrähteli muutamaan otteeseen mut sit alko paistaa aurinko ja nyt tasasen harmaata ja niin perkeleen hiostavaa....
 

Yhteistyössä