Hakutulokset

  1. V

    Mitäs tänne kuuluu?

    :wave:
  2. V

    Kerro itsestäsi jotain yllättävää ja/tai turhaa! :)

    Yllättävää: Olen hyvä ampuja. (Näin killittävillä silmillä se on oikeesti IHME :D ) Turhaa: Osasin oikein hyvin kävellä korkeilla korkokengillä jo ennen kouluikää.
  3. V

    Imetyskeskusteluissa ei saisi sanoa pahaa sanaakaan korvikkeista, vihjaisustakin pillastutaan. Nyt sanon kuitenkin,

    montakin pahaa sanaa. Variksen Vuosi: Korvike vaan ON sekundaa. Palstalle kirjoittaessani en jaksa mielipiteitäni perustella, koska se on yleensä täysin turhaa, ne ymmärretään tahalleen väärin ja ratakiskot loppuisivat kesken. Blogiin yritin nyt sitten raapustaa lyhykäisyydessään...
  4. V

    Jos haluatte kommentoida mun blogia/ loukkantua sinne kirjotetuista asioista, tehkää se tänään!

    Osote: Variksen Vuosi Enää tänään en vastaa muualle, ku tähän ketjuun, aamulla sitte sinne blogiin. Seuraava mahdollisuus on vasta vk-loppuna, ku tullaan mökiltä, joten antaa mennä!
  5. V

    Mitä teillä tapahtuu juuri nyt? Itse palstailen terrassilla, kun lapset 2,5v ja 4v juoksevat tiellä* kilpaa.

    Varusteinaan kumisaappaat ja kalsarit, käsissä "miekat" (eli jotkut risut). Varsinaista lauantai-illan huumaa. :D Mies on siis töissä. (*se tie on siis kyllä ihan tässä pihassa)
  6. V

    Olinkohan mä ehkä piilokamerassa?!

    Pidin kaupungilla ollessa jollekki mummellille ovea auki, kun k.o. mummelia taluttanu taksikuski kävi vihjailemaan ja vinkkaamaan silmää. Lasilliselle olis pitäny lähteä. :O Mulla oli LAPSET mukana! |O Tuntia myöhemmin kävi joku neonpaitanen nuorimies tekemään tuttavuutta torinkupeessa, ku...
  7. V

    Millanen on tavallinen ihminen?

    Istuttiin tässä pienimuotosesti kaveriporukalla iltaa. En oo pitäny tätä lössiä minään ihmeellisenä, mutta ei kuulemma edusteta ihan valtavirtaakaan. Paikalla oli siis 150kg mies kiltissä, rockabilly pariskunta, harrikkamies bondage-vaatteisiin pukeutuneen vaimonsa kanssa, meidän kolmen hengen...
  8. V

    Mitä grillaisit isolle porukalle? Kosteet juhlat tiedossa.

    Taidan olla aika yksin vastuussa ruoan esivalmisteluista, joten jotain helppoa ajattelin. Apureina siis 2v ja 4v lapset. :$ Miesväki saa sitte hoitaa kärvennyksen. Täytettyjä herkkusieniä pekonilla, kanaa, itse leivottuja sämpylöitä, salaattia. uusia pottuja ja savukalaa.... Mitäs vielä...
  9. V

    Lukeeks kukaan, mitä tonne blogiin kirjottelen?

    Ihan mielenkiinnosta. :popcorn: Tänne siis, jos kiinnostaa....: Variksen Vuosi
  10. V

    MIKSI prostituutiota ei vaan laillisteta?!

    Siinähän olis hyvät verotulot valtiolle ja kyllä musta jokasen työssäkäyvän on voitava tuloillaan kartuttaa eläkettään. Unohtamatta työterveyshuoltoa, työturvallisuutta ja muita laillisen työn "iloja". :saint:
  11. V

    Allergialääke, joka EI väsytä - P*SKAN MARJAT!

    Ei sitte YKSKÄÄN setiritsiinidihydrokloridi-pilleri käy; sammun ku saunalyhty. Loratadiinit ei väsytä IHAN yhtä paljon, mutteivät kyllä kunnolla tehookaan. Onko vika mussa, vai lääkkeissä? |O
  12. V

    Hei käsityöihmiset/ompelijat/kankaanhiplaajat! Käytättekste kaavoja?

    Ku siis... Mä en osaa. :ashamed: Ompelin tilauksesta iltapuvun ja "asiakas" (eli kaverinkaveri) kysy, mitä kaavaa käytin. No en mitään, ku päästäni tein, ja sit se oli ihan haavi auki. :| Eli siis, käyttääkö kaikki aina kaavoja, vai tekeekö muutki silleen lonkalta? Vertaistukea hei! |O
  13. V

    Iiks, ollaan kahden koko viikonloppu 2,5v:n kanssa! Miten mä pärjään?!

    Enhän mä keksi meille mitään kivaa tekemistä. |O Jotain arjesta poikkeavaa olis kiva tehdä, mut esim hoplopia tuo pelkää... Noh, pienestä se on ilonen yleensä, ni jos vaikka bussiajelu kaupungin ympäri...? Vai oisko palstalla ideoita?
  14. V

    Vaateapua! Onks tää ok illan "treffeille"; leffaan ja syömään...?

    Mennään siis ensin leffaan ja sitte purasemaan jotain. Ei sais olla liian hienona, mutten halua mennä missään lumpuissakaan... :snotty: Oiskohan tää ok? Toki silitän mekon ja teen jotain naamalle, ettei tarvii sumentaa, kuten kuvassa. :xmas:
  15. V

    G: Missä iässä lapsesi on oppinut itse laittamaan vetoketjun kiinni esim takista?

    Lastenlinnassa täyteltiin tossa vuos takaperin jotain lomaketta ja siinä kysyttiin, että osaako lapsi itse laittaa vetoketjun (siis silleen ihan alusta ilman apua). Ihmettelin vähän kysymystä; tottakai osasi, ainahan tuo oli osannut. Kuulemma ei ole niin itsestääselvää, monelle on vaikeeta vielä...
  16. V

    Onko muilla ollu ongelmia bloggerin taustojen kanssa?! Tai lähinnä niiden vaihtamisen...

    "Sisäiset virheet estävät kuvan lataamisen" Koko on oikee jne, mut EI TOIMI. Luulin sen olevan vaan hetkellinen bugi, mut viimeset 2vk on herjannu samaa. :headwall: Mitä mä teeeeen?! |O
  17. V

    Haluatteko ohjeen helppoon ja hyvään mansikkapiiraaseen?

    Piti eilen tuhota vähän kamaa jääkaapista, niin tuli tekastua tällanen ja hyvää tuli! Mitään ohjetta ei ollu, enkä oikein mitannukaan, mutta suunnilleen noin. :) Blogista löytyy siis taas: Variksen Vuosi
  18. V

    SÄPÄLE hoi! Tänne, mulla on asiaa!

    Mulla olis noin tunti luppoaikaa ja jos sulla vaan ois kans, olis tosi kiva kinata hetki jostain. :) Jaksaisitko? :) Hyvässä hengessä toki, avoimesti vittuillen. :saint:
  19. V

    Blogia päivitetty, saa käydä kurkkaamassa. :)

    Ja ei, en edellenkään suhtaudu kovinkaan aikuismaisesti kritiikkiin (varsinkaan asiattomaan), mutta saa sitä silti antaa. :xmas: Tai kommentteja muuten vaan. :) (Yritin sitä mobiiliversiotakin parantaa, mutta en kyllä ole tarkistanut, toimiiko...?)

Yhteistyössä