Allergialääke, joka EI väsytä - P*SKAN MARJAT!

vrs
Ei sitte YKSKÄÄN setiritsiinidihydrokloridi-pilleri käy; sammun ku saunalyhty. Loratadiinit ei väsytä IHAN yhtä paljon, mutteivät kyllä kunnolla tehookaan.

Onko vika mussa, vai lääkkeissä? |O
 
Mä ite käytän zyrteciä tai cetiriziniä ja koskaan ei väsytä noi.
Mies taas jos zyrtecin ottaa, on hän käytännössä kuolleen kirjoissa seuraavan päivän. Ei pääse sängystä ylös ja koko päivä ihan pilalla. Loratadin on miehellä ainoa joka ei väsymystä oo aiheuttanut.
 
"Vieras"
Setiritsiini on väsyttämättömistä antihistamiineista kaikkein väsyttävin. Sen asema markkinajohtajana perustaa ainoastaan siihennettä se oli ensimmäinen ns väsyttämätön. Loratadiinin lisäksi apteekista löytyy hyviä vaihtoehtoja, esim xyzal. Reseptillä sitten aerius, joka on ei yleensä väsytä ketään.
 
vrs
[QUOTE="Vieras";26738723]Setiritsiini on väsyttämättömistä antihistamiineista kaikkein väsyttävin. Sen asema markkinajohtajana perustaa ainoastaan siihennettä se oli ensimmäinen ns väsyttämätön. Loratadiinin lisäksi apteekista löytyy hyviä vaihtoehtoja, esim xyzal. Reseptillä sitten aerius, joka on ei yleensä väsytä ketään.[/QUOTE]

Hmm, toi taitaa olla mulle vieras. Tai siis eihän toi oo se sama mitä raskausmyrkytyskutinaan annettiin...?
 
Täydellisen epätäydellinen
Samaa vikaa. Tai no jos tehosivat vähääkään, sammuin ja jos eivät niin olin vain zombie. Nykyään popsin vain pahimpaan hätään duacteja, ne jopa piristää (vastahan siitä oli uutisissa että duoctin jostain aineosasta tehdään piristävää huumetta) joten näillä eväillä jatkan luultavasti loppuelämäni.

Eikä vika ei ole kummassakaan, sinussa eikä lääkkeissä, eivät vain ole yhteensopivia asioita keskenään.
 
sadfgh
[QUOTE="Vieras";26738723]Setiritsiini on väsyttämättömistä antihistamiineista kaikkein väsyttävin. Sen asema markkinajohtajana perustaa ainoastaan siihennettä se oli ensimmäinen ns väsyttämätön. Loratadiinin lisäksi apteekista löytyy hyviä vaihtoehtoja, esim xyzal. Reseptillä sitten aerius, joka on ei yleensä väsytä ketään.[/QUOTE]

Mikä on aeriuksen vaikuttava aina?
 

Yhteistyössä