Hakutulokset

  1. I

    Jos koira hyökkäisi päällesi, jos jäisit hissiin jumiin pitkäksi aikaa...

    Eli siis jos esimerkiksi koira hyökkää kimppuusi. Saat siitä fyysisiä sekä psyykkisiä ruhjeita. Onko väärin pelätä koiria, ja myöhemmin ehkä pelko jää mutta tietty varauksellisuus säilyy. Et silti kaikkia koiria inhoa tai heitä potki päähän tai vihaa. Onko siinä jotain outoa siinä...
  2. I

    Yorkshire pudding

    nigella toussa jokuaika sitten tuon pyöräytti. Oisko täällä jollain tietoa miten tuo kyseinen tehdään? Ei siis suolaista vaan makea. Varmaan löytyy lontoonkielellä mutta en ihan huippu oo siinä =) Nigellan sivuilta en löytänyt ohjetta. pitäs vissiin kirja ostaa...
  3. I

    Hyväksytkö PPH sisällä lähes joka aamu?

    Tuli tämmöinen mieleen kun tässä talossa asuu yksi PPH ja noita muita tän alueen tiedän kanssa. Maanataisin ne tapaa olla ulkona, tiistaisin on kerho, keskiviikkosin ulkona, joka toinen torstai kirjasto, ja perjantai kerho. Aina torstaisin kun ei ole kirjastossa he ovat tuossa meidän...
  4. I

    Koulun KEITTIÖ

    osaako joku sanoa et mihin aikaan ois sopiva soittaa koulun keittiölle? Ei ole mitään niin tärkeetä asiaa enkä viittis häiritä sitten pahinpaan kiireeseen. Mikähän aika päivästä ois se sopiva vai onko kokoajan sopivaa hässäkkää?
  5. I

    Nicossa on enemmän miestä kun TEROSSA, harrissa ja andreaksessa yhteensä

    hitto et voi ällöttää se tero, en yhtään niin epämiehekästä miestä(?) oo nähny. On niin kuvottava. Ja andreakseen on menny maku, sellanen sonnan jauhaja että ei mitään rajaa. Muka kiva kaikille ja samassa paskanjauhamis porukas mukana. Rutistaa sitä naamaakun muka itkee :headwall: harri...
  6. I

    Kasvissyöjät!!!

    Oon jo pitkään suunnitellut siirtyväni enempi kasvispainotteiseen ruokaan. Kokonaan en ainakaan vielä aio/pysty lihaa lopettaa. Oon ihan uusavuton noiden kasvisruokien tai soija tofu ruokien kanssa. Tofua oon ostanu maustettuna ja laittanu ruisleivänpäälle mikä on ihan loistavaa. Nyt...
  7. I

    miksi hurri on sallittu mutta neekeri ei

    ei nyt aloteta riitelemään, mutta oon pistäny sellasen merkille että hurri sana on ihan hyväksyttävä sana vaikka se on esimerkiksi verrattavissa neekeriin. kummatkin on pilkallisia sanoja jotka tarkoittaa jotain tiettyä ryhmää. esimerkiksi vaasassa jopa pohjalaisessa se on ihan...
  8. I

    tänne voit kirjoittaa elämän tosiasioista

    laitan nyt pinon tänne, sellaisille jotka haluaa kertoa toisille elämäntosiasioista niinden oikeilla nimillä. Esim että ei kannata rakentaa pilvilinnoja alkuraskaudessa, lapsi voi olla vammainen tai kuollasynnytykseen. eli kannattaa nauttia raskaudesta kun vielä voi. Elämä on...
  9. I

    G: Onko alkuraskaus ollut oireeton tai vähäoireinen?

    Mulla toka raskaus menossa eikä juurikaan oireita. Ekassa oli. Siis oli täsäkin aluksi mutta on loppunu. Tiedän että se on normaalia mutta aina sitä näköjään miettiin.
  10. I

    millä viikolla neuvolassa sydänäänet

    mietin että millä viikolla sydänäänet kuuluu neuvolassa? koska on kuunneltu? mulla edellisessä kuunneltiin vasta tokalla kerralla eli oisko ollu 14vk
  11. I

    Ovulaatio testi raskaustestinä. Toimi!

    Oli nyt sitten pakko kokeilla. Tänään yksi päivä yli menkkojen alkamisen ja eilen testasin Onni raskaustestillä plussan. Kummatkin viivat oli ihan tosi haaleet. Eli testi viiva controliviivaa nähden oli lähes yhtä vahva. Nyt oli aamulla pakko kokeilla www.mammaksi.fi (olikohan oikein)...
  12. I

    Apteekin onni raskaustesti

    Onko kellään kokemusta? En aikasemmin oo kuullu taikka nähny.. siinä on erikseen tikku mihin pissataan ja sit sillä tikulla törkätään siihen testiin..... en varmaan tällä kierrolla sitä testiä tarvi että ehkä seuraavaan kertaan menee kokeilu. oli apteekin halvin joten tuli ostettua...
  13. I

    voiko ovulaatio testillä testata raskautta?

    tuli tällanen yht äkkiä mieleen kun täällä jskus palstailin ja moni väitti että näin on. Pengoin tota lääkekaappia ja huomasin että mulla on nippu ovulaatio testejä joista päiväys menee 08 2008 jos jotain kiinnostaa niin laita YVtä. niin tuli vaan mieleen että mun piti raskaus aikana...
  14. I

    paljonko kerrostalossa lämmityskulut kk?

    eli paljon ois kolmion/ neliön lämmitys kulut kuukaudessa. suurinpiirtein. toki kuutuksesta riippuu mutta jos on jotain suurinpiirtein. tai miks ei omakotitalon lämmitys kans jos on noin 70-90 neliöö
  15. I

    Muumitaulu (lautanen) mikä kyseessä ja hinta?

    Eli mulla on muumi taulu. On suht pieni, arabia tietysti. Kuva on muumista ja niiskuneidistää. Niisku neiti on muumipeikon kainlossa. Muumipeikolla on purjevene kädessä. Istuu kukka keon päällä. Tausta on sininen ja aurinko paistaa. Taulu on saatu 90- luvulla, oiskohan ostettu myös...
  16. I

    mikä 1 vuotiaalle aurinkovoide ei sottaa ja tahmaa

    no tässä se kysymys tulikin jo. eli mikä olis hyvä aurinkovoide. Joka ei oo niin tahmee
  17. I

    SAKSAA osaavat. nyt apuja

    Unsere behaglich eingerichteten Zimmer mitä tarkoittaa
  18. I

    mistä halvin matkatavara vakuutus

    siinä se
  19. I

    nyt on niit tärkee uutinen

    http://www.iltalehti.fi/viihde/200805267708312_vi.shtml nyt en kyllä tiedä mitä teen kun tiedän tollasen asian. Kyllä on tärkee uutinen!!
  20. I

    mikä olis paras aurinkorasva 1 vuotiaalle?

    joo ja tiedän että rasvaa ei suositella noin pienelle. Mutta mikä olis paras kun ei sisällä kaikkia aamuja ja päiviä olla enkä viitti lastani hunnuttaa päästä varpaisiin. eli mitä ootte tai käytätte pikkusille?

Yhteistyössä