Hakutulokset

  1. T

    Miten muistaa hääpäivänä?

    LAittakaapa jotain kivoja vinkkejä, miten voitas tuttava pariskuntaa muistaa 1v hääpäivänä, kun satutaan sillon yhdessä matkoilla olemaan. Tiedän, ettei ole pakko muistaa mitenkään, mutta musta ois kiva jotain pikkusta kehittää.
  2. T

    Vääriä viestejä mun nimellä

    Siis mun vikat viestit on jotain ihan outoja, joita en tosiaan ole ite kirjottanut? Mut mustalla on mun nimimerkki, ja profiili on mun, mutta kirjotukset ei tosiaan ole mun kirjottamia?? Ei mene jakeluun, muilla tällästä?
  3. T

    Pitää varmaan pysytellä palstalta pois...

    ...huomenna ja ylihuomenna Meinaan kun tulee neloselta se imetysdokkari, niin täällähän äitylit on oletettavasti taas toistensa kurkussa :/ Ja minä pökiä kun en osaa olla avaamatta niitä alotuksia, vaikka tiedän että alkaa harmittamaan :whistle:
  4. T

    apua digikameran ostoon

    Eli sellanen pitäis hankkia, mutta kun emme niistä mitään ymmärrä. Onko joku merkki huomattavasti parempi kun toinen? Olen lukenut jostain, että samsungeja ja hp:eitä ei voi ite säädellä vaan se ottaa kuvan, ja ne on sitten yli- tai alivalottuneita. Mutta mahtaako sitten mennä liian vaikeeksi...
  5. T

    Yskään parannusta

    Kertokaas nyt kaikki kotikonstit millä vois yskää parantaa / poistaa... Mulla on 5 vkoa jatkunut tää ärsyttävä yskä, yskänlääke ei auta, antibioottia en syö kun imetän. Nyt oon kokeillu höyryhengitystä, kuumaa juomaa (hunaja- ja sipulimaitoa, sekä mehua) ja särkylääkettä. Muita vinkkejä?
  6. T

    ei jaksa enää yskiä

    Siis 5vkoa kestänyt tää yskä jo, ja tuntuu että vaan pahenee. Katkee varmaan kohta suoni päästä. Yks terkkari sanoo, että virusflunssakin voi välillä olla noin pitkittynyt, ja toinen taas sanoo, että todella järkyttävää, eikä lainkaan normaalia. Antibioottia en mielellään ota kun imetän...
  7. T

    ekaluokan kerranneita?

    Onko kenelläkään kokemusta ekaluokan kertaamisesta? Kiusattiinko? Oliko hyötyä? Miten on koulu sujunut sen jälkeen? :wave:
  8. T

    luki-häiriö

    Hei! Meillä pojalla todettiin psykologin testeissä ongelmaa nimeämisessä eli ei helposti opi kirjainten ja numeroiden nimiä. Työmuisti on myös huono... Muuten hänellä ei ole ongelmia: esim sanavarasto on jopa keskitasoa parempi! Onko kenelläkään ollut tai nyt on samanlaisia ongelmia? Olisiko...
  9. T

    oppimisongelmia

    Tänään saatiin pojan kanssa oppimisongelmiin syy: ongelmat nimeämisessä... Hän ei muista numeroiden ja kirjainten nimiä. Lukemaan ei ole vielä oppinut, laskeminen onnistuu laskusuoran avulla. Hän varmaan käy tämän ekaluokan toiseen kertaan ensivuonna... Onko kellään muilla samanlaista...

Yhteistyössä