Vääriä viestejä mun nimellä

Siis mun vikat viestit on jotain ihan outoja, joita en tosiaan ole ite kirjottanut?
Mut mustalla on mun nimimerkki, ja profiili on mun, mutta kirjotukset ei tosiaan ole mun kirjottamia??
Ei mene jakeluun, muilla tällästä?
 
mindy
Mä tästä jo kirjoitinkin muttei kukaan vastaillut..
Olen aina kirjoittanut harmaana nimellä mindy ja nyt kun menin katsomaan mun yhtä vanhaa viestiä niin se oli laitettu mustan Mindyn kirjoittamaksi!!

Useamman kuukauden kirjoitellut harmaana nimimerkillä mindy enkä koskaan törmännyt tähän rekistöröityneeseen Mindyyn! Ja nyt oli viestit siis "sen omia"

 
Alkuperäinen kirjoittaja mindy:
Mä tästä jo kirjoitinkin muttei kukaan vastaillut..
Olen aina kirjoittanut harmaana nimellä mindy ja nyt kun menin katsomaan mun yhtä vanhaa viestiä niin se oli laitettu mustan Mindyn kirjoittamaksi!!

Useamman kuukauden kirjoitellut harmaana nimimerkillä mindy enkä koskaan törmännyt tähän rekistöröityneeseen Mindyyn! Ja nyt oli viestit siis "sen omia"
Eli siis on mahdollista, että mustien ja harmaiden niccien viestit on menneet sekaisin jotenkin. Se selittäis miks mun ei oo seonnut, kellä nyt näin persoonaton harmaa nicci ois :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja Tättärä:
Näemmä `koululaiset`palstalta ainakin näyttää mun nimellä viestejä, joita en tod ole kirjoittanut... :eek: `

En osaa edes kirjoittaa :LOL: *muoks*

Niiden kirjoittaja näyttäs olevan pienellä alkukirjaimella. Hassua.
Niinpä muuten onkin, mutta tosiaan silti sen takana mun profiili, ei jymmärrä...
Kohta täällä on aimo riita kaikkien kesken pystyssä, kun luullaan et ollaan kirjoteltu viestejä, joita ei todellisuudessa olekaan kirjotettu...
 

Yhteistyössä