Hakutulokset

  1. E

    hymy

    moi ilo dtdy hg
  2. E

    keskenmenoko??

    \ niin joo ja unohdin täysin mainita kamalat alavatsa kivut.... \|O \|O
  3. E

    keskenmenoko??

    tänään tuli 11vk täyteen ja voi pojat ku on ollut rankkaa ja on yhä harvemmin tosin mut kuiteski....oksentelu järkyttävää....on päiviä kun oksentaa jatkuvasti eikä mikään pysy sisällä ja sit niitä et kerran kaks oksennellaan pv. :( kuitenki niin toissa päivänä pelästyin kun olin wc:ssä...
  4. E

    Ura vai kotiäitiys?

    Mua nyt vaan kiinnostaa,kun itse olen kyseisten valintojen edessä, että oletteko äippäloman jälkeen vielä jääneet kotiin lapsen kanssa (kuinka kauan ja miksi), vai oletteko valinneet työelämän (miksi)?
  5. E

    No nyt tarttis apua!

    No nyt tarttis apua, kun olen imetyksen jälkeen syönyt yasmine-merkkisiä yhdistelmäpillereitä. Olen syönyt niitä jo useamman laatan ja nyt kun pidän taukoa (jo 6. päivä) ei menkkoja tulekaan! Tein jo raskaustestinkin, joka näytti negatiivistä. Että onkohan jollain kokemusta siitä mikähän tässä...
  6. E

    GALLUP: Kastelahja??

    Kiitokset ihanista ideoista, lisääkin saa laittaa, kastajaiset ovat reilun parin viikon päästä :heart:
  7. E

    GALLUP: Kastelahja??

    \ Omilla tytöillä on nuo sormukset rasioissaan vielä, ja saavat muutaman vuoden vielä ollakkin. Mietin vain joko niistä on aika ajanut ohi :o Olen siis sylikummi. Astia-sarjakin käväisi mielessä.. Esim. muumi :attn: Auttakee nyt vielä :D
  8. E

    GALLUP: Kastelahja??

    Kastehelmet =) kuullostaa suloiselta! Mitä mieltä olette kastesormuksista? (ovatko ne minkä hintaisia?) Tuo unelma ei tarkoita kallista, vaan suloista :heart:
  9. E

    GALLUP: Kastelahja??

    KERTOKAAS UNELMA KASTELAHJA TYTÖLLE :heart:
  10. E

    Salarakas!!

    Tiedättekös mitä moralisoijat??!! Minä olisin vielä vuosi sitten ollut teidän kanssa samaa mieltä ja ollut salarakkaita vastaan!! Olen elänyt jo jonkin aikaa avioliitossa ja mieheni alistamana ja mustasukkaisuuden alaisena.. tiesin että mitta tulee vielä joskus täyteen. Nyt en enää rakasta...
  11. E

    kuivausrummun omistajat

    Meillä on ajankohtaista kuivausrummun hankinta ja kysyisinkin että voiko pesukone ja rumpu olla "eriparia" eli tarkoitan että voiko ne olla erimerkkiä ja silti ne saisi liitettyä torniksi. Meillä on tällä hetkellä pesukoneen päällä taso ja mies meinasi että voihan sen rummun laittaa suoraan...
  12. E

    Turhin vauvan/lastentarvikeostos

    Turhimmat: käytetyt yhdistelmät (olivat kovin suuret ja kömpelöt, myytiin pois) ja tilalle hankittiin pienemmät. Lappuhaalareita, olivat jotenkin hankala käyttää tytöllä, mielummin laitoin potkarit tai "pehmeän" haalarin. Tuosta rintarepusta voin vinkkinä sanoa että kannattaa hankkia ergo tai...
  13. E

    vauvan vaatteet

    Hei, minulla on pienoinen ongelma. Lasten vauvan vaatteet ovat olleet kylmässä säilytyksessä noin 8 vuotta ja niissä on saattanut vierailla pieniä siimahäntiä, hiirten jätöksiä en löytänyt laatikosta. Ongelmani on se, että voinko käyttää noita tulevalla vauvallamme ja jos voin niin millä...
  14. E

    briot vai emmaljungat??

    Kati 1974:lle (ja tietysti muillekin) olen kyllä katsellut että nyt olis brioja alennuksessa tän vuoden kankailla mutta "ongelma" on siinä että meillä vauva on tulossa huhti-toukokuun vaihteessa ja mies on sitä mieltä että vielä ei kannata ostaa (on kuulemma vähän liian aikaista). Kuinkas...
  15. E

    briot vai emmaljungat??

    Piia, pitää vastata sinulle että en pidä ollenkaan happyjen ulkonäöstä, ei ollenkaan minun makuuni. Nyt sitte toivotaan että osataan valita oikein ;)
  16. E

    briot vai emmaljungat??

    Hei! Meille on tulossa vauva keväällä ja olen jo katsellut vaunuja. Ostamme joko Brion kombit tai Emmaljungan edge duo combit. Noissa brion uusissa vuoden 2007 malleissa on vain melkein yksivärisiä vaunuja ja minä kuitenkin haluaisin vähän jotain "vaihtelua", siksi olen katsellut myös...
  17. E

    Joensuussa hoidoissa olevat

    Siis olet plussannut inssistä? Mahtavaa! Valtavasti onnea sulle :flower: ja otahan ihan rauhallisesti,niin kyllä se pikkuinen siellä pysyy =) Mitenkä sulle viimeksi kävi sen keskenmenon kanssa? Tuliko se missä vaiheessa? Kyllä ne varmasti sinulle neuvovat perjantaina kun olet sairaalaan päin...
  18. E

    Joensuussa hoidoissa olevat

    Hei! Tiistaina oli punktio ja icsi. Huomenna olisi sitten siirto jos kaikki näyttää hyvältä edelleenkin aamulla =)
  19. E

    Joensuussa hoidoissa olevat

    Hei! Minä olen myös Joensuussa hoidossa. Olen jo pitkään miettinyt kirjoittamista tänne mut en ole uskaltanut,kun aina on se pelko et joku tunnistaisi! Ei se nyt mikään ihan hirveä asia olisi mut jotenkin vaan vähän aristelen. Mulla on ollut lääkäreinä:Ahtola,Korkeela,Vanha-Perttula ja...
  20. E

    Eisbärchen lämpöpussi

    Hei! Onko kenelläkään kokemusta Eisbärchen lämpöpusseista?Onko ne hintansa väärtejä?

Yhteistyössä