Hakutulokset

  1. J

    Kukaan osallistunut lapsen kanssa siihen..

    Aivokalvontulehdus ja vesirokkorokotteen tutkimukseen?? Mietin pitäiskö osallistua.. Millaisia kokemuksia kyseisestä hommasta??
  2. J

    Kp 28 nega, voiko vielä muuttua?

    Kierto on ollut 28 tai 29 päivää... Harmittaa kun menin testaamaan! Muistin, että esikoisesta olisi tullut todella vahva plussa rv 4+0, mutta nyt tutkin kalentereitani ja tajusin, että tein testin silloin vasta rv 5+0 :headwall:
  3. J

    hyvä syy

    Olen menossa ystävieni kanssa laivalle huomenna joten nyt olen pähkäillyt mitä sanon heille kun en juo mitään. En halua kertoa olevani raskaana, kun on vielä niin alussa. Ideoita otetaan vastaan. Niin ja miten teillä muilla on vatsa alkanut näkymään, muistaakseni esikoisesta mulla siinä 15...
  4. J

    Paljon kuluu WC-paperia?

    HS:n kuluttaja-sivuilla oli WC-paperiarvostelu/testi jossa kiinnitin huomiota siihen kun testaajat kommentoivat papereita, että jotain kuluu useampi pala pyyhkiessä. Olenkohan käyttänyt paperia tuhlaavaisesti kun 3 palaa käytän kerralla =) Pienemmän hädän jälkeen siis. Paljon teillä menee...
  5. J

    isyystesteistä

    Mitä mieltä olette kun avomieheni haluaa tehdä isyystestin heti kun lapsi on syntynyt.Perusteluna kun edellinen nainen oli pettänyt häntä ja hänen on vaikea luottaa vielä "naisiin".Sanoin että minä en ole kuin edellinen nainen ja että en ole antanut aihetta. Tuntuu todella suurelta loukkaukselta...
  6. J

    tuhruttelu

    Löytyisikö mulle kohtalotovereita? Kärsin tuhruttelusta ennen menkkoja. E-pillereiden kanssa se alkaa viikkkoa ennen menkkoja, terolutilla noin 5 päivää ennen. ( Mulla pco, ei omaa kiertoa). Nyt lapsettomuushoidoissa (clomit, puregon) tuhruttelu alkaa 5-8 päivää ennen menkkoja. Tosin muutaman...
  7. J

    pregnyl

    Pistelen puregonia, jotta rakkula saataisiin kasvamaan. Aina ennen olen pistänut yhden pregnylin. Nyt lääkäri vaihtui ja määräsi 2 kpl pregnyliä. Huomasin asian vasta kotona. Miksiköhän kaksi? Onko ihan normaalia?
  8. J

    femar

    Löytyykö täältä ketään, joka olisi käyttänyt femaria ovulaatin aikaansaamiseksi? Olisi kiva kuulla toimiko lääke?
  9. J

    Onko takin kiinteä huppu turvallinen?

    Olen ihastunut kaupassa kivaan 1-vuotiaan takkiin, jossa on kiinteä huppu, ei siis neppareilla irrotettava. Mulla on kuitenkin jokin mielikuva, ettei tuollainen huppu olisi turvallinen..onko näin?
  10. J

    itä-vantaalta äitejä?

    heissan! :) olen piakkoin 1v. tyttösen 23v. äiti itä-vantaalta ja vielä vuoden hoitovapaalla opinnoista.. kaivattaisiin tosissaan seuraa muita äideistä ja lapsista, leikkipuistoon, kahville, kyläilemään, jutustelemaan kaikista arjen iloista ja suruista! toivoisin siis oikeata ystävää itselle...
  11. J

    ystäviä salo-perniö-lähikunnat

    etsin uusia tuttavuuksia täältä seudulta, olen vasta muuttanut äiti kahden lapsen ja avomiehen kera. kirjoitelkaa: jossu_79@netti.fi
  12. J

    perniö-salo-lähikunnat

    etsin uusia ystäviä täältä, olen vasta muuttanut.itselläni kaksi lasta ja avomies.jos olet vailla mailikaveria ja uutta tuttavuutta, ota yhteyttä: jossu_79@netti.fi
  13. J

    itä-vantaa

    itä-vantaalla yhden 9kk pikku neidin äiti kaipailis ystäviä, ulkoiluun, jutusteluun, kahvitteluun... =) ja tietysti tytölle seuraa muista lapsosista! voipi kirjotella: jossu1983@hotmail.com
  14. J

    Runoja...

    Hyviä runoja Baby shover-korttiin ja hääparille otettais vastaan. Kiitos!
  15. J

    Oma äiti ja anoppi

    Näitä juttuja lukiessa tulee aina mieleen, että kuinka niin monelle on sattunut kamala anoppi. Koskaan ei miniän oma äiti ole yhtä tunkeileva ja lapsenlapsensa omiva ym. Vai voiko todella olla niin, että äiti käyttäytyy pojan perhettä kohtaan täysin eri tavalla kuin tyttärensä perhettä...
  16. J

    Tutti pois alle 1,5-vuotiaana

    Tyttö nyt 1 v 2 kk ja käyttää tuttia nukkuessaan. Joko tänikäisellä vois toimia, että leikkais tutin rikki tai laitettais tutti yhdessä roskikseen tai vietäis oravavauvoille? Onko mitään mahkuja, että tajuais ja muistais asian?
  17. J

    Tamperelaisia??

    Mitä teillä on 1v. neuvolassa tehty? Jäin vain miettimään, kun olen kuullut että hemoglobiini katsotaan, mutta me saatiin vain rokotus....
  18. J

    Missä vaiheessa kuivaksiopettelu 1 vee taaperoilla?

    Meillä meni muutama viikko pottaan tutustuessa. Alkuun kesti sekin, että suostu istuun siinä ees vaatteet päällä. Nyt istuu mielellään ilman vaippaakin. Potatan vaipanvaihdon yhteydessä mutta harvoin pissaa pottaan. Kakattanut en oo vielä pottaan, kun pelkään, ettei olis vielä kypsä siihen (että...
  19. J

    miehen menot

    Voi paska että ottaa pattiin taas. Meidän isi se lähti baariin ja ei kyllä auta vaikka sanois mitä , pakko mennä vaikka miten rukoilee ettei mene. kun nyt tuli mieleen että käyn..Joka vkl muutenkin juo kotona ja aina petyn uudestaan ja uudestaan kun kuitenkin pitää mennä.eikä mun tunteilla taida...
  20. J

    Mahataudista

    Mikä on mahataudin itämisaika?

Yhteistyössä