Hakutulokset

  1. L

    Seuraava esintyjä jota olet menossa kattomaan

    [i][b]IRON MAIDEN PERJANTAINA!!!!!
  2. L

    minkälaisia autoja teillä on joilla 3 lasta auton takapenkillä?

    Meillä perus-farkku. Isoin eli vanhin (yli 140cm) lapsista istuu ilman istuinta takana keskellä. Sivuilla Aktan turvaistuin kasvot menosuuntaan ja Britax two-way selkä menosuuntaan.
  3. L

    minkälaisia autoja teillä on joilla 3 lasta auton takapenkillä?

    Meillä perus-farkku. Isoin eli vanhin (yli 140cm) lapsista istuu ilman istuinta takana keskellä. Sivuilla Aktan turvaistuin kasvot menosuuntaan ja Britax two-way selkä menosuuntaan.
  4. L

    Liian vanha äidiksi - missä iässä?

    Eiköhän nainen ole sitten liian vanha äidiksi kun luonto niin tarkoittaa eli menopaussin jälkeen.... :D
  5. L

    Hyvä teko

    Minä annan kaikki lapsilleni pieneksi jääneet vaatteet eteenpäin.
  6. L

    Suosikkielokuvasi kautta aikojen?

    Piano on loistava leffa.
  7. L

    Lempibändi/-laulaja?

    Faith no more ehdoton ykkönen (mike Patton on must!!! muodossa kuin muodossa), SOAD, Kotiteollisuus, CMX, Doors, Ozzy yms
  8. L

    yksi asia josta olet..

    Hyväsydämisyys.
  9. L

    hiusten värjäyksestä

    Penskana punainen mikä haalistui koululaisena maantien harmaaksi vahvalla punapigmentillä ja nyt kirkkaan punainen, suoraan purkista!
  10. L

    Mikä/Mitkä ovat äitiytesi heikkoja kohtia?

    Kylläpä kuulostaa tutulta... Eli - olen oikea tyhjännalkuttaja - asiat tehtävä NYT eikä viiden minuutin päästä - mistä ihmeeestä keksis lisää vaihtelua ruokiin - pitäis kuunnella enemmän pieniä
  11. L

    Mitä kaikkia töitä olet tehnyt?

    Lastenhoitaja Eritystuotteen valmistaja Toimistoapulainen Laitosapulainen Perushoitaja Yöhoitaja Kehitysvammahoitaja Sairaanhoitaja Kotiäiti
  12. L

    j

    Onnittelut! Musta raskaana oleminen on hirveetä mutta lapset ei joten onpa tullut kolme "tehtyä"... Eli tsemppiä vaan!
  13. L

    3. lapsi?

    Esikon sain 30v, toista tehtiin pitkään ja hartaasti, olin 35v kun syntyi. Kolmatta ei ollut suunnitteilla vaan päätti ehkäisystä huolimatta ilmaantua, mulla ikää 37v. Ja viimeisestä olen todella osannut nauttia, ei stressattu ja ekaa kertaa viihdyin kotona lasten kanssa. Anna mennä vaan jos...
  14. L

    Mottoja, tunnuslauseita, kannustuksia?

    Mun äiti sanoi mulle tän vanhan totuuden kun menin naimisiin: onni ei tule etsien vaan eläen.
  15. L

    Iho-ongelmia

    Mun ihon talvikuivuuteen löytyi pari vuotta sitten ratkaisu: illalla pesu puhdistusmaito + vesi + kasvovesi, aamuisin pesu vain kasvovedellä. Kun syksyllä ilma alkaa kylmenemään ja viimeistään kun keskuslämmitys pärähtää päälle niin silloin alkaa meikkivoiteen käyttö. Eikä tarvi kalliita...
  16. L

    Viihdytkö asuinpaikkakunnallasi?

    Kokoajan paremmin viihdyn, 10 vuotta nyt täällä asunut. Mies ja lapset ja työ on täällä, monta hyvää ystävää. Ja toimiva joukkoliikenne.
  17. L

    tilanahtaus

    Mulla mies ja kolme lasta ja asuntona 3h+k
  18. L

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Helsingistä ja lapsia kolme, tyttö ja kaksi poikaa.
  19. L

    ROKOTTEITA VASTAAN

    Luomulehmälle kiitokset loistavasta tekstistä ja loistavasta suomen kielen käytöstä!
  20. L

    Suositelkaa lautapeliä

    Othello on hyvä!

Yhteistyössä