Mitä kaikkia töitä olet tehnyt?

Mulla tulee nyt ainakin mieleen ensimmäisestä lukien mainostoimistoharjoittelija, metsänistuttaja, ravintola-apulainen, kalatehtaan työntekijä, siivooja, jäätelönmyyjä, keramiikan koristelija, alastonmalli :whistle: , matkailuneuvoja, puhelinhaastattelija, oikolukija, hotellin respa, matkamyyjä, kotiäiti, lähtöselvitysvirkailija... Mitähän unohtui? =) Juu, unohtui kahvilaravintolatarjoilija... lisään vielä, au-pairin pesti mullakin takana...<br><br>
 
Vuodesta-85
Siivoja meijeri ja myöhemmin kevytjuusto-levitteiden valmistajana samassa paikassa.
Rakennus työmaa siivooja, rakentaja (kattoja), maalarin apulainen, lainapeite-huoltaja, kokki, ravintola-laivan vastaava, verhoilija, koulun keitiöapulainen, tarjoilija, Koulun ja hammashoitolan siivooja, merimies, veneiden huoltaja, veneen rakentaja (lasikuitu), varasto työntekijä.
muuta ei muistu nyt äkkiseltään mieleen.
 
Ennen nykyiseen ammattiini valmistumista kesätöinä ja joululomina....
jaoin kaupanmainoslehtiä, siivosin kiinteistöä, hautausmaantyöntekijä, lähetti, hoitaja, yövalvoja, kurssiavustaja ja
tietysti myös aina väliin kotiäiti, jona nyt tällähetkellä myös kokovuorokautisena ,enkä ole opiskellussa ammatissani<br><br>
 
Hui kuinka paljon teillä on kokemusta kaikesta =)

Itse olen ollut leipomossa töissä, puutarhahommissa, koulunkäyntiavustajana, vanhainkodissa hoitajana ennen valmistumista ja nyt sitten sairaanhoitajana vuodesta -99.

Ai juu ja tietysti "kenneltyttönä" vuosikaudet silloin teininä :saint:
 
Mulla työkokemusta on kertynyt vuodesta -81 vaiko -82.

Olen ollut kaupassa leipä- ja lihatiskillä, r-kioskin myyjänä, kenkämyyjänä, päiväkotiapulaisena, päiväkerhon pitäjänä, isosena seurakunnan leireillä, varhaisnuorisotyöntekijänä ja leirien vetäjänä.

Olen tehnyt toimistotyötä: lähetti / toimistoapulainen, pörssisihteerien apulainen, olen tehnyt eri liikkeiden kassatilitysten tarkistuslaskentaa, olen tehnyt palkanlaskentaa ja palkkakirjanpitoa. Olen ollut myös apulaisosastopäällikön sihteeri.

It-alalla olen tehnyt mikrotukea, ja sen jälkeen määrittely, suunnittelua, ohjelmointia, testausta ja koordinointia sekä projektinvetoa.

Toimistotyöhön ja it-alalle minulla on koulutus, tuohon alkuun ei.
 
Eka työpaikka oli muistaakseni joskus 15v eli siitä lähtien:

-mansikanpoimija
-jäätelönmyyjä
-leikkikentän apuohjaaja
-taimitarhalla apulainen
-varhaisjakaja
-rakennustyömaalla harjoittelija
-kaupungin asuntoalueprojektissa sihteerin apulainen
-mittamiehen apulainen
-suklaan pakkaaja
-galluphaastattelija
-atk-tallentaja
-kiinteistösihteeri
-johdon sihteeri
-kirjanpitäjä

sekä myöskin kotiäiti pari vuotta.
 
kesätöiden lisäksi vuodesta 90
lähtien:

-parturi-kampaaja
- asuntolaphjaaja
- koulunkäyntiavustaja
- kehistyvammaohjaaja
- asuntolaohjaaja
- ohjaaja + opettajan sijainen (vaikeastivammaisten opetuksessa)
- päihdetyöntekijä
 
Huh huh kun muistais kaiken...

Ainakin:
Kokki
keittiöapulainen
Tarjoilija
Kukkakaupan työntekijä(ei myyjä)
Rikkaruohon kitkiä(maatilalla sokerijuurikasta)
Kioskin myyjä
Huoltamon työntekijä
Baarin+yökerhon myyjä
Pakkauskoneen hoitaja
Työnjohtaja
Omavalvoja
Menekin edistäjä(alkon tuotteita)
Yrittäjä(ruokala)
Siivooja
No, ei nyt tuu enempää mieleen
 
RSS
Mansikanpoimija
kaupungilla puutarhatöissä
kouluviraston juoksutyttö
kahvilatyöntekijä
tekstinkäsittelijä
erään tehtaan postituksessa
myyjä
toimistotyöntekijä
järjestelmäassistentti
 
mansikan yms. marjojen poimija
lapsenlikka
mainostenjakaja
myyjä kaupassa
kassa kaupassa
pankkivirkailija
harjoittelija eräässä valtion virastossa
assistentti pikkufirmassa
asiantuntija ison firman eri yksiköissä
päällikkö ison firman eri yksiköissä
apulaisjohtaja ison firman eri yksiköissä

ja kotiäiti yht. 3 vuotta
 
Silloin joskus koululaisena on tullut:

- poimittua mansikoita
-jaettua lehtiä

Vähän myöhemmin kotoa lähdettyä tienasin leipäni:

-siivoamalla kapakoita
-kerroshoitajana ( hotellihuoneiden siivous )

Kotiäitinä oonkin sitten työllistyny jo 8,5v ja kun nuorin täyttää kolme, niin melkein 11v!!!
 
Oon ollut myyjänä kioskilla ja vaatekaupassa, arkeologisilla kaivauksilla, opettajan sijaisena, kirjastontätinä, koulunkäyntiavustajana, rakennusinventoijana, museoassistenttina, puhelinhaastatteiljana, kotiäitinä, pienoismallintekijänä ja toimistotyöntekijänä, ainaki.
 

Yhteistyössä