Hakutulokset

  1. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    merkki tähän! :D
  2. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    Jenksula iso osan otto! :'( NYt liian musta pilvi on kyllä saapunut tän ryhmän ylle... :(
  3. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    tähä merkki. :)
  4. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

    merkaten kattoen mitä täällä kun notkun tuolla facebookissa itte. Mulla ollut kovia kipuaj ja lääkäirssäkin käyty. Tällä erää kaikki kunnossa. kivut tosin jatkuu. liitoskipuja,supistuksia,kaikkea löytyy... superväsyynt joulukuu ja macgyver 15+3
  5. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    merkkailen tähän.l uen kyllä mutta jostai syystä notkun fb:n puolella enempi...
  6. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    rödluvan muylla tulee harkkareita jo! ja rv:T on sen 13+5 :wave:
  7. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    aika vinkeetä etten oo koskaa huomannu ko kipuja ite!! :O
  8. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    malttamaton mikä on sukkapuikkokipu?
  9. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    meillä ois yks trimmailtava kääpiösnautseri-kääpiöpinseri mix narttu. vitsi ku melkeen tekis mieli nyppii sitä montaa tuntia...
  10. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    noista uskomuksista kumpi tulee. Niin Mulla oli meijän ekasta pahoinvointia,migreeniä,finnejä,raskausmyrkytys ja vaivoja varmaan ovelle asti. Lvevisin joka ilman suuntaan jne sykkeet 150+ AINA. Ja tyttö tuli. Toisella kertaa oli finnejä,ei pahoinvointia,ei pahemmin vaivoja ja maha vain...
  11. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Kiinalainen kalenteri on näyttäny 50/50 päi honkia. joten en usko siihen tälläkää kertaa. :)
  12. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Hepskukkuu me tuolla Facebookin joulumasut ryhmässä päätettiin että tämän kuun loppuun on aikaa liittyy ja sitten pannaan ryhmää kiinni kun sielä on aika henkilökohtaiset jutut. http://www.facebook.com/minna.markkula, vauvaton ja minä ylläpidän. Multa yv:llä kyselemällä saa mun profiiliin linkin...
  13. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    joo mä voin kyllä valittaa tänne taas kerran kuinka tää hemmetin pahoinvointi vaikuttaa edelleeenkin. hei jos joku on kiinnostunut niin kirjoitan myös odotusblogia: Http://aitiyspakkaus.blogspot.com :) Olipa helpotus lukea että muillaki ollu jo harkkasupparei tässä alussa kun vähä säikähdin...
  14. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    mä myönnän notkuvani tuol facebookissa herkemmin ku notkun siel pitkin päivää muutenkin. Mutta sit muistan tulla tännekin pulisemaan. :) Kiri suuri voimahali. Varmasti tosi kamala tunne! :( Nyt yrität vaan iloita toisesta vauvasta vielä vaikka varmasti on tunne että jokin puuttuu kun niitä oli...
  15. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Miten Kirille kävi??
  16. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Espoon neuvoloista UNDU Joo mulle kans sanottiin suvelan lastentalon neuvolassa rv 10+3 että seuraavahan sulla on sitten rv 22-24. Sain ruinattua lääkärikäynnin rv 14+5 että saan uuden tonnisen panadol purkin migreeneihin... :O Mutta tuntui hirveen pitkält väliltä kun toisestaki kävin neuvolassa...
  17. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Kirille voimia! jos jaksat tuu kertoo kuulumisia myöhemmin! :hug: Undu jos sä pidätteleet vauvaa laskettuun ja mä saan 1 päivää etukätee niin pietää seuraa toisillemme jorvissa. :D Supersuper väsynyt joulukuu palaa asiaan myöhemmin.. nii ja macgyver 11+0 :)
  18. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Hempasta mulla on otettu tytöistä joka kerta kun neuvolas käyty niin nyt tää täti totes että se otetaan kolmesti vaan raskausaikana. Alku,keski ja loppuraskaudessa. Se kuulosti jotenki omituiselta... :confused: Mult on kyl hemppa otettu pari viikkoo sitte.. Noista leukkareistaki se totes et "no...
  19. J

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

    Tänään oli sitten neuvola: Ei otettu hemppaa,se kuulemma otetaan vaan 3 raskaudessa? Miksi multa on aiemmin otettu joka kerta edellisissä raskauksissa? EI kuulunut sykkeitä. Aiemmissa raskauksissa on kuulunu hyvin jo näillä viikoilla... Ja leukkarit 2 plussalla... Ei muuta. Oon niin väsyny...
  20. J

    Kyllä te saatte nyt aletaan olee pikkuhiljaa jo turvallisilla vesillä :)

    Kyllä te saatte nyt aletaan olee pikkuhiljaa jo turvallisilla vesillä :)

Yhteistyössä