Hakutulokset

  1. H

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v VOL.2

    Tiltu77 :(. Voimia toivottelen täältä taustala, kun välillä käyn lueskelemassa kuulumisia. Keskenmenot on niin kamalia, kun ensin annetaan ja sitten otetaan. Kyllä olet raskaan tien saanut kulkea. Pidän peukkuja sille pakkasalkiolle, kun joskus pääsette sitä sulattelemaan (y).
  2. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    tuba factor, mielettömän paljon Onnea plussasta (y)
  3. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Bridge, tsemppiä ultraan, toivottavasti DHEAsta on ollut apua! Pitkä lista on sullakin noita lisäravineita käytössä, meidän klinikalla oli ehdoton kielto tuolle omegalle. Se ilmeisesti ohentaa verta ja on siksi riski punktiossa. En nyt muista tarkkaan miten pitkä tuo varoaika oli, mutta...
  4. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Terveisiä täältä taustalta! Uskokaa tai älkää, mutten edes tiedä, mikä kierronpäivä on menossa... Käyn kuitenkin säännöllisesti lukemassa kuulumisianne. Pötkylälle pahoittelut keskenmenosta :( Kesäheinä, joko olet kesän jälkeen päässyt takaisin hoitojen äärelle? Cityprinsessalle & Blixenille...
  5. H

    PAS

    Sitä zumenonia syödään niin kauan, että limakalvo on "sopiva" eli yleensä yli 7 mm. Sitten kun se alkaa näyttää siltä, niin varataan pas - aika ja lääkäri määrittelee lugesteronien aloituspäivän. Se taas määräytyy pakkasessa olevien alkioiden iän mukaan eli jos on 3 päiväisiä alkioita...
  6. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Pötkylällekin ONNNNNNNNNNNNNEA, vihdoinkin (y)
  7. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Äiti seiskanelonen, ONNNNNNNNNNNNNNNNNNEA, aivan mieletöntä, olet sen ansainnut (y)
  8. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Tervetuloa uusille, vaikkei tänne kenenkään soisi päätyvän :( Äiti seiskanelonen, sama homma täällä, taidan käyttää jääneet Letrot :p Kesäheinälle pahoittelut negasta, onneksi sulla on pakkasessa ne blastot! Pötkylä, olipa harmi kun sairastuit reissussa, toivottavasti oot jo parantunut. Ne...
  9. H

    Zumenon

    Mä söin zumeja paseissa 3 päivässä eli 1 paketti riitti 28 päivää. Jos on lääkekatto täynnä, niin ota niin monta pakettia kun antavat, ne saa kaikki sillä 1,50 eurolla. Mutta jollei ole, niin laske tuon 3:n mukaan / päivä, jollei sulla ole tietoa monta / päivä pitäisi syödä. Jos raskaus alkaa...
  10. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Se on meidän lapsettomien lauantai, eiroten mun, kun se viimeinen alkio sitten kuoli sulatuksessa. Teillä muilla on onneksi vielä toivoa, kun hoidot on meneillään :heart: Pötkylälle hauskaa reissua, maiseman vaihdos tekee varmasti hyvää =) Kesäheinä, pidän peukkuja että pääset siirtoon...
  11. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Pötkylää odotellen, tsemppiä maanantain punktioon! PrettyPirate, Onnea plussasta :heart: Mukava kuulla, jos meidän jorinoista on ollut vertaistueksi ja tsempiksi =) (.) PP9, ei haamun haamua. Kävin jo tänään PP11 veritestissä sillä ajatuksella, että saisin lopettaa lääkkeet. Tulos alle 3...
  12. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Ollaanpas täällä aktiivisia! Mainiota :). Sofi12, kyllä se amh antaa jonkin verran tietoa siihen, miten hoidetaan. Itselläni se mitattiin julkisella, arvon ollessa surkea 0,3 mutta julkinen päätti kuitenkin hoitaa, koska fsh oli normaali. Tehtiin 3 hoitoa ja ekan hoidon jälkeen dheat...
  13. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Pötkylää odotellen, kiitos kysymästä, täällä ollaan - edelleen =). Selvisin taudista antibiooteilla ja sen jälkeen olen pysynyt terveenä (koputtaa puuta…). Olen vain niin laiskistunut kirjoittelemaan, kun mitään ei tapahdu. Kierrot on venyneet 10 päivällä eli odottamista riittää. Peukut...
  14. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Kesäheinä, vai sellaista se kätilö sanoi, että olisi sama arvo :|. Mä tein testin 2 vkoa ensimmäisestä tyhjennyksestä + kaavinnasta (kun jälkivuoto jatkui yhä) ja olin täysin varma, että negaa näyttää. Ja paskat se mikään nega ollut, haamu se oli ja kyllä vitutti (eniten se, että ensin raskaus...
  15. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Kesäheinä :hug:, niin toi sinun kirjoituksesi oman viime kesän mieleen. Surutyöhön ilmeisesti kuuluu etsiä järkeen käypää syytä, että mikä kkm:n aiheutti. Itseäni ainakin olisi auttanut, kun vain olisi löytynyt joku syy. Lääkäri ihmetteli polilla, että miten kkm oli jo nyt löytynyt (9+4), kun...
  16. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Pötkylää odotellen, voimahalaus :hug:. Ikävää tuollainen runnominen ja sen lisäksi vielä hoidon keskeytys. Itsellä on vastaavanlainen huono kokemus parikymppisenä kun olin inseminaatiossa eikä se saakutin katetria meinannut mennä läpi kohdunkaulasta. Niin kauhean kammon sain, että siihen jäi ne...
  17. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Pötkylää odotellen, miten ultrassa meni? Äiti seiskanelonen:wave: Mitäs sitä hyviä lääkkeitä hukkaamaan. Mulla on letrozoleja kaapissa ja joskus mietinkin, että pitäiskö ne sieltä käyttää veke =) Jonnuli :hug: (.) Blaah, eipä ole vielä ennen näinkään käynyt ettei menkat ala. Nyt on kp...
  18. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Äiti seiskanelonen :hug:. Kyllä ei mene tasan nämä onnenlahjat tässä maailmassa :(. Voimia :heart: ja pidän peukkuja, että uusi duuni löytyy =). Pötkylää odotellen, kiitos kysymästä, nyt kun olen taas "normi arjessa" niin ei tässä ole ehtinyt murehtia :p. Hyvä kun ehtii työt ja kotiasiat...
  19. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Wildalle Onnea raskauteen :heart: Cityprinsessalle tervetuloa :flower:. Hieman me vanhat ollaan täällä hiljaisia, kun ei taideta jaksaa enää jutustellakaan. Keskenmenot on peestä :mad:. Voimia sinulle surusta toipumiseen :heart:. Mulla keväällä alkanut raskaus lisäsi toivoa onnistumiseen...
  20. H

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Jonnuli, mukavaa kuulla sinustakin. Onnea matkaan, toivottavasti nyt onnistuu :heart:. Olin jo ihan varma, että täällä on nyt plussauutisia sinulta =) Lumikki82 tervetuloa! Hassua mutta totta, että km antaa toivoa. Minä en olisi lähtenyt tälle neljännelle kierrokselle ilman, että kolmannesta...

Yhteistyössä