Hakutulokset

  1. A

    Sitä ollaan sitten raskaana

    Esikoista odotellen, viikkoja arviolta noin 4. :)
  2. A

    Monellako teistä on mies, joka ei osallistu terveellisten elämäntapojen ylläpitoon?

    Eli siis niin, että itse yrittää syödä terveellisesti, mutta joutuu katsomaan vierestä, kun mies mättää pelkästään karkkia, sipsiä, popcornia, limsaa yms. Eikä halua tukea yhtään terveellistä ruokavaliota tai liikuntaa. Huomautettu on. Rasittavaa. (Niin ja olen normaalipainoinen, kun joku...
  3. A

    IP on bannattu

    En pääse puhelimella Kaksplussaan ollenkaan, kun se sanoo, että IP-osoitteesi on bannattu. En tietääkseni ole tehnyt mitään sääntöjen vastaista, ilkeillyt tms. Voiko tässä olla joku virhe?
  4. A

    Mitä ihmettä voin enää tehdä?

    Kirjoitin aiemmin riidoista anopin kanssa: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2215068-anoppi-kaski-minut-eilen-helvettiin/ Tilanne on nyt siis se, että mies on ollut tässä noin vuoden mahakipuinen. Se johtuu ilmeisesti stressistä, koska lääkärissä on tehty kaikki testit eikä...
  5. A

    Edistävätkö sokeri ja valkoinen jauho virtsatietulehduksia?

    Itselläni virtsatietulehdukset ovat kroonistuneet vaikka mielestäni olen tehnyt kaiken mahdollisen mitä voin, ettei niitä tulisi: Huolehdin hyvin hygieniasta (en käytä voimakkaita pesuaineita), juon 2-3 litraa vettä päivässä + karpalomehua, otan joka päivä KarpaLact-kapselin, peseydyn ja käyn...
  6. A

    Anoppi käski minut eilen helvettiin

    Sen ajan mitä olen ollut hänen poikansa kanssa yhdessä, seurustellut ja ollut naimisissa, olen usein saanut kuulla hänen arvostelujaan minusta. Mikään ei kelpaa: ei vaatteet, hiukset, musiikkimaku, leffamaku, elämäntyyli... Kaikki on vähintäänkin saatanasta. Näitä arvosteluja olen siis saanut...
  7. A

    Menee hermot, kun mies ei ota tosissaan mitään negatiivista sanottavaa

    Kaikkeen vaan toteaa, että johtuu hormoneista tai mukahauskasti "onko menkat tulossa", vaikka olen näistä asioista samaa mieltä aina, en pelkästään menkkojen alla tai silloin kun olen pahalla päällä. Ei, hänessähän ei toki ole mitään vikaa eikä hän ole voinut tehdä mitään väärää. Ja kun kyse...
  8. A

    Kapeakatseisista ihmisistä ja rahasta

    Tuli tässä mieleen eräs keskustelu, joka oli pinnalla muutama viikko sitten. Siinä joku oli sitä mieltä, että 200 € kuussa säästöön on liian vähän. Tilanne oli siis se, että tienataan miehen kanssa yhteensä 1800 € (ikää on vasta 19 ja 23, miehellä on vakituinen työ ja minä opiskelen), josta jää...
  9. A

    Taidan olla erikoisuus

    En ole vielä kenelläkään muulla törmännyt samaan kuin itselläni. Voi toki kertoa, jos joku täällä tunnistaa itsensä alla olevasta kuvauksesta. Itselläni on siis äärimmäisen herkkä suu. En pysty esimerkiksi juomaan ollenkaan mitään hiilihapollisia juomia, koska ne aiheuttavat kipua. Tästä...
  10. A

    Että suututti kun katsoin tuon eilisen LIV:n "Raskaana ja rappiolla"-jakson

    Linkki videoon: Ruutu - video | Ruutu.fi Etenkin tuo ensimmäinen, joka polttaa 20 tupakkaa päivässä ollessaan raskaana, ja polttaa myös sisällä esikoisen ollessa vieressä. Lapsi vieläpä pyysi tätä äitiä olemaan polttamatta sisällä, mutta tämä totesi vain "minä poltan siellä missä minä...

Yhteistyössä