Hakutulokset

  1. S

    Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

    Kiitos Dazzler! :love: Niin ne asiat vaan järjestyy parhain päin kun malttaa riittävän kauan odottaa... :) Onko kenelläkään antaa vinkkiä miten vauvan saisi nukahtamaan muuten kuin tissille?? Vai tarviiko reilu kaksiviikkoisen kanssa moista edes murehtia? Vaunuihin kyllä nukahtaa heti kun...
  2. S

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Moikka naiset! Muistaakohan kukaan enää mua ollenkaan kun en ole ikuisuuteen täällä käynyt... :) Tulin vain kertomaan, että meidän perheeseen syntyi ihana tyttövauva lauantaina 11.7. mitoilla 3195g ja 46cm. Synnytys käynnistettiin lopulta rv 38+4 raskausmyrkytyksen takia ja se onkin oikeastaan...
  3. S

    Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

    Hei todella pitkästä aikaa! Mulla on jäänyt palstan seuraaminen ihan täysin yli kuukaudeksi, joten nyt yhteisonnittelut kaikille heinäkuisille, jotka olette vauvat saaneet syliin ja tsempit vielä masujen kanssa taapertaville :) Meille syntyi tyttö 11.7. mitoilla 3195g ja 46cm rv 38+5. Synnytys...
  4. S

    Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

    Pitkän palstailutauon jälkeen taas takaisin... Onnea StaRR ja koko perhe pienokaisesta! Olisit vaan sanonut sukulaisille että haluaisitte vielä muutaman päivän rauhassa tutustua vauvaan ja olla omassa porukassa. Jos joku siitä loukkaantuu niin oma on häpeänsä. Jänniä aikoja täällä alkaa olla...
  5. S

    Heinäkuun Hellemasut -15 *toukokuussa*

    ipna, lisäistukan ulostulosta kun kyselit, niin kyllä sen pitäisi siinä jälkeisvaiheessa syntyä ihan normaalisti, kuten se oikea istukkakin. Mutta siis synnytyksessä pitää ottaa huomioon että sieltä pitää tulla ulos kaksi istukkaa, eli ihan kiva että huomattiin nyt niitä olevan tuplat...
  6. S

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Sormustestistä... Mä oon siis myös kuullut/tehnyt niin, että jos ei ole raskaana niin silloin tehdään ranteen päällä (pitäis näyttää olevat ja tulevat lapset) ja jos on raskaana niin vatsan päällä. Eli sormus (mikä tahansa sormus) pujotetaan hiukseen tai lankaan ja annetaan roikkua vapaasti...
  7. S

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Moi tytöt pitkästä aikaa! Viiulle ja koko perheelle onnittelut pikkuprinsessasta! Jos ehdit/jaksat niin tulethan vielä kertomaan miten arki on lähtenyt sujumaan. Itselläkin tuo aika on koko ajan enemmän ja enemmän ajatuksissa... Fiidulle voimia tähän päivään. Kaikkihan on ihan oikeasti...
  8. S

    Heinäkuun Hellemasut -15 *toukokuussa*

    Heippahei pitkästä aikaa! Supistusten ja muiden vaivojen kanssa kärvistelijöille edelleen supertsempit! Jaksaa jaksaa, ei oo meillä kenelläkään enää ihan kamalan kauaa jäljellä :) Omista kuulumisista sen verran, että kyllä nyt sattuu ja tapahtuu... Liitoskivut ovat pysyneet aisoissa ja...
  9. S

    Heinäkuun Hellemasut -15 *toukokuussa*

    Annuu kiva kun tulit kertomaan kuulumisia. Voimia kovasti koko perheelle ja erityisesti pikkuiselle, jotta saa kasvaa turvassa päivä päivältä vahvemmaksi :heart: StaRR, meillä päin kyynärsauvat sai ilman lähetettä apuvälinelainaamosta. Soitin sinne ja tunnin päästä mies oli jo hakenut kepit...
  10. S

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Heippa naiset! Kiitos ensinnäkin tamariini osteopatiavinkistä! Kävin eilen ja sain hyviä vinkkejä asennon korjaamiseen. Maha on vetänyt selän tosi pahasti notkolle ja se varmasti osaltaan pahentaa noita liitoskipuja. Zoona älä nyt vaan oikeasti huolehdi sitä, pystytkö jotenkin laskemaan...
  11. S

    Heinäkuun Hellemasut -15 *toukokuussa*

    Heipähei! Tervetuloa AnMaaria! Kyllä saa taas olla kiitollinen Suomen käytännöistä näissä äitiysloma- ym. asioissa kun kerroit miten siellä toimitaan.. Yritä jotenkin pitää puolesi, että vauvan ja oman terveyden ehdoilla pitää mennä. Terhitär onnea avioitumisesta! astrean kuulumisia...
  12. S

    Heinäkuun Hellemasut -15 *toukokuussa*

    Kaisa888 tervetuloa ja lämpimät ajatukset sinne kohtalotoveriltasi! Täällä nimittäin köpötellään nyt sitten myös kyynärsauvoilla :( Parin viikon aikana on ollut muutama vähän pahempi kipu mutta eilen tuli lopullinen stoppi. Istuin illalla pari tuntia kovalla tuolilla ja siitä ei sitten...
  13. S

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Moikka! Tekstiä on tullut niin paljon että varmasti unohdan suurimman osan siitä mitä piti kirjoittaa mutta jos nyt jotain... :) Onnea ensinnäkin hurjasti hyvistä varhais- ja np-ultrakuulumisista! Ja Tamariini hyvä että vuoto rauhoittui. Yritä pitää tuo rento asenne! Lentämisestä.. oltiin...
  14. S

    Heinäkuun Hellemasut -15 *toukokuussa*

    Annuu onnea koko perheelle pikkuprinsessan johdosta ja enkeleitä pienen vierelle turvaamaan kasvua :heart: Laralle tervetuloa! Pitkästä aikaa kuulumisia kirjoittelen ja vähän eri fiiliksissä kuin aiemmin... Kai se on niin että vaivojen määrä on vakio ja kun alkuraskaus meni niin hyvin...
  15. S

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Hui mitä vauhtia tänne tulee tekstiä! Mut ihanaa kun on näin aktiivinen ketju, jatketaan samaan malliin. Vaatteista... täällä siis myös yksi pienikokoinen odottaja ja h&m:n äitiysfarkut on olleet ainoat joista oon löytänyt suht sopivan koon eli 34. Mut suosittelen lämpimästi tätä: Pienten...
  16. S

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Voi Dazzler ihanaa kuulla susta :heart: Aika tosiaan kuluu ihan älyttömän nopeasti (alkuraskauden matelun jälkeen) ja melkoinen pallomaha täälläkin jo taapertaa :) Kävin joku aika sitten lukemassa yhtä meidän kuumeiluketjua noin kahden vuoden takaa ja tuli ihan epätodellinen tunne. Kyllä...
  17. S

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Ihanaa miten aktiivinen ketju tästä on tullut! Hironealla ja Zoonalla on kyllä todella mahtavat pomot. Itsellä meni kyllä myös ihan samalla tavalla, että vastaanotto oli todella positiivista, erityisesti ylemmän johdon taholta. Hyvällä mielellä olen jäämässä pois töistä ja onneksi saan olla...
  18. S

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Pikainen piipahdus vain... Tuutunen onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Jamma oon ostanut mustia äitiyssukkahousuja H&M:ltä ja Lindexiltä. Ainakin 40 denierisiä on noissa ja H&M:llä muistelen nähneeni myös 100 den. Lisäksi tilasin mustat tukisukkahousut Lymediltä. Ne on kyllä ehdottomat...
  19. S

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Zoona, muistan elävästi tuon vaiheen kun kaikki oireet rintojen arkuudesta pahoinvointiin katosivat kuin taikaiskusta ja olin ihan varma että nyt kävi huonosti. Oli just tuossa 10.-11. viikon kieppeillä ja joulunpyhät juuri silloin meneillään. Ei kuitenkaan tarkoittanut mitään pahaa ja ajan...
  20. S

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Huhtikuussa*

    Täällä on myös sektiota joutunut jo vähän miettimään kun tosiaan mulla oli rakenneultrassa istukka kohdunsuun päällä. Kontrolliultra sen suhteen tulossa viikon päästä. En kuitenkaan sektiota pelkää vaikka mieluummin ehdottomasti synnyttäisin alakautta. Oon myös työssäni päivittäin tekemisissä...

Yhteistyössä