Hakutulokset

  1. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea Mimmi!!!! Jännitin niin sinun puolestasi. Toivottavasti onni on pysyvää, olet jo sen ansainnut sitkeällä yrittämisellä ❤
  2. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    oman mielenrauhan vuoksi kävin yksityisellä verikokeessa ja hcg oli 5, eli kyseessä kemiallinen. Kyllä ne nuo apteekista ostetut testit siis sen havaitsivat, toisin kuin liuskat. Mutta tähän oli nyt hyvä lopettaa, kun sovittiin että yritys loppuu. Ei tartte enää jännittää.
  3. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Molemmat nähdään ihan selkeä punainen viiva. Ohut se on, mutta kontroliviiva on myös ohut, eli en tiedä tekeekö paksuja ollenkaan
  4. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Muutaman päivän itsesäälissä kieriskelyn jälkeen tulen taas näyttämään yhtä testiä. Hanskat tiskiin heitin viime sunnuntaina, mutta tänä aamuna olen näkevinäni viivanpaikan tai haamun taas... Aika outoa, kun viime perjantaina sain ensimmäisen, eikä mitään vahvistumista ole tapahtunut, mutta...
  5. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä minä otan pillerit takaisin käyttöön, kun vuoto nyt alkaa. Muuten testailisin koko ajan, tiedän itseni :) oikeastaan nyt oli hyvä aika tälle päätökselle, ennen kuin seksi muuttui suoritukseksi ja molempien hermot olisi romahtanut. Aion jatkossa lukea tätä ketjua ja toivottavasti onnitella...
  6. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jos emma1 haluat, niin mulla on niitä liuskoja parikymmentä kappaletta. Olen tosi kyllästynyt niihin, kun näyttää viivanpaikkaa vaikka vedestä ja ilmeisesti ei kuitenkaan kunnolla reagoi oikeeseen raskauteen siltikään. Laita yksityisviestiä, niin voin postittaa ne sulle ihan ilmaiseksi jos...
  7. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eikös tuo Nyytikki ole vahvistunut eilisestä... Voi kun sulla nyt onnistuisi kun oma toivo meni jo ❤
  8. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On kai se uskottava että predictor early antaa viivanpaikkaa. Tänä aamuna taas samanlainen kuin perjantaina, ehkä jopa himmeämpi ja muut halpisliuskat ihan blancoja.
  9. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minusta sulla nyytilki on kuvassa sellainen kun mulla livenä, jota en saanut kuvaan vangittua. Pc eikö ole herkkyydeltään 25? Minun tikku oli 10, joten melko epätoivoiselta täällä vaikuttaa. Eniten harmittaa miehen puolesta, kun hänkin näki sen eilisen viivan ja ehti innostua :(
  10. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei se kyllä nyt näy ollenkaan :( livenä edes jotenkin
  11. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ylemässä tikussa olin siis näkeväni haamun. Toinen on samasta pissasta tehty puhdas nega
  12. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ja jotta elämässä olisi jännitystä, niin päiväpissasta raskauskeijun herkkään liuskaan himmeä haamu vaikutusajalla. Ei kuitenkaan tartu kameraan, joten lienee väritön viivanpaikka oikeasti...
  13. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pupelaattorin testi kyllä panee epäilemään kaksosia Nuo päivät harvemmin mitään muuten vielä näyttäis.
  14. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Divineellä näyttäisi jo plussalle ja nyytikin aamuinen on jo tosi vahva haamu, ei mikään häivähdys, joita ei saa edes kameraan tallennettua
  15. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eikös meriemiliankin testit ollut pc ja hänellä oli tosi selkeät viivat, tai se saattoi kyllä ollakin kemiallnen... Jotenkin muisti pätkii kun niin monella ollut noita turhia viivoja, ettei muista miten kullekin kävi
  16. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toivotaan nyytikki että voi. Eiköhän siihen alhaisilla dpo päivillä vaikuta vielä juodun nesteen määrä yms...ainakin itse elättelen toiveita kun eilen tuli himmeä punainen viiva ja tänään ei mitään
  17. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyytikki kyllä niissä jotain näkyy. ❤
  18. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pikainen pettymys päivitys: Tämän aamun testi lumivalkoinen, eli eilinen viiva ei merkinny mitään
  19. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos teille, en olekkaan tullut viivahulluksi :) on siis vasta dpo 8, joten hieman skeptinen olen, mutta melkein kyllä leijun

Yhteistyössä