Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mun kännykän ruudulla näyttää viivanpaikalta :unsure: varmasti tekee mieli tehdä testi vielä illalla mutta ehkä olisi paras odottaa aamuun kun pissa on vahvaa? Se ei varmasti piinaa ainakaan helpota jos pissa on laimeaa ja tulee huono tulos. Ja kuitenkin ihan aikaisilla päivillä kun ne tikut ei aina tummene edes joka päivä, saatikka sitten aamun ja illan välillä.
Voimia piinailuun!
 
Divinee sun ylemmässä kuvassa näkyy ihan selvä haamu! Näytti kuivuneelta, tuliko nuo viivat testiajalla?
Alemmassa kuvassa näkyy samanlainen sellainen värin varjo mikä itsellä lähti tummenemaan (y)
Tiedätkö milloin ovis oli?
 
Divineellä näyttäisi jo plussalle ja nyytikin aamuinen on jo tosi vahva haamu, ei mikään häivähdys, joita ei saa edes kameraan tallennettua
Kiitos <3 Jotenkin ei itse näe oikein mitään siinä kun odotti että olisi paljon vahvempi.. Täytyy toivoa ja pitää peukkuja. Tulen sitten ilmoittelemaan kun tiedän enemmän.
 
Kiitos vastanneille :)

Mandala: Yhtään en tiiä millon ovis oli. En saanut tikutettua sitä plussaksi ikinä :/

Molemmat kuvat on tosiaan samasta testistä. Ja luonnossa viiva oli todella todella haalea. Musta jopa tuntui, että alkoi häviämään kuivettuaan(?)
Muuten hailura tuli testiajalla. Sai kyllä huolella käännellä valoa vasten.
 
Minusta sulla nyytilki on kuvassa sellainen kun mulla livenä, jota en saanut kuvaan vangittua. Pc eikö ole herkkyydeltään 25? Minun tikku oli 10, joten melko epätoivoiselta täällä vaikuttaa. Eniten harmittaa miehen puolesta, kun hänkin näki sen eilisen viivan ja ehti innostua :(
 
Kp36 eikä menkkoja. Säännöllisen epäsäännöllinen nippailu alavatsalla jatkuu. Siitä pienestä viivasta innostuneena tilasin kaksi digiä joista toinen sanoi tylysti ei raskaana.
Piti sitten vielä äsken tehdä yksi tikku, kun ollaan koko päivä vietetty tien päällä. Negaltahan tuokin näyttää. Huoh. :(
 

Yhteistyössä