Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

voi jestas kun on ihana kattoo teidän vahvoja kauniita viivoja!<3

Omaa napaa: kp3/27, vahvasti taas epäilen sitä kemiallista, kun teidänkin kaikkien mielestä oli aika vahvoja viivoja, ja kun vuoto on taas samanlaista kun viime menkoissa kun epäilin myöskin kemiallista, vuotaa kun niagara, ja hyytymiä tipahtelee koko ajan, eikä oo mitään pikkusia, vaan melkein samanlaista kun nuoruuden keskeytyksessä.. Toivottavasti tässä kierrossa nappais kunnolla ja pysyis kyydissä :)

Ja kaikille plussanneille zemppiä ja tarrasukkia<3
 
Mulla menossa eka kierto letrozol+menopur+pregnyl combolla ja tänään dpo10. Eilen tein pregcheckin johon sain ekaa kertaa elämässäni haamun!



Mutta tänään tein apteekin herkän testin ja pregcheckin ja tulos on tämä:




Ja kyllä noissa alemmissakin näkyy vähän jotain livenä mutta enpä tiiä :unsure:

Mitä mieltä?
 
Mäkin veikkaan että enemmin testin tulokseen alhaisilla päivillä vaikuttaa just pissan vahvuus mutta kyllä ne ilmeisesti valitettavasti on yks miljoonasta kellä oikeasti ois hormonin määrä laskenut ja sitten taas noussut ja kaikki ok. Luin tällaisesta just joltain englannin kieliseltä palstalta kun epäilytti oma hcg nousu. Itsellähän se tikkujen värin heittely ei tiennyt hyvää mutta toivon sulle parempaa onnea!
 
En aloittele tässä kierrossa varmaan ollenkaan niitä, ovis kun on todistetusti tapahtunut niin pitäisi varmaan menkkojen tulla itsestäänkin.. Aikaisemmin kun en ole ovuloinut niin oon primolutit ottanut että tulis menkat.

Toivotaan :(
Itsellä ei ole kokemuksia, mutta olen kuullut että pregnyli antaa viivaa tiettyihin dpo:hin ja mikä lähtee sitten haalenemaan pois.. voihan se olla kuitenkin, että sielä jotain kiinnittyisi <3
 
Itsellä ei ole kokemuksia, mutta olen kuullut että pregnyli antaa viivaa tiettyihin dpo:hin ja mikä lähtee sitten haalenemaan pois.. voihan se olla kuitenkin, että sielä jotain kiinnittyisi <3
Joo lääkäri sanoikin, että mulle annettu alhainen pregnyl annos vaikuttaa 7 pvä testitulokseen, mutta nyt siitä on jo 12 päivää. Ja tein huvikseni dpo4 testin kun halusin tietää näkyykö pregnyl testissä ja silloin oli puhdas nega.. Joillain ihmisillä ei kai pregnyl siis näy testissä, lääkäreiden on vain tietty pakko sanoa kaikille siitä mahdollisuudesta :)
 
Mieki tuun taas tikkuineni ko on hetki vappaata.. Meillä on töissä aivan kauheaa nyt ko sattu useampi sairasloma yhtäaikaa, saa paiskia ylitöitä oikein olan takkaa. Eniten harmittanu tietenki ko ei ehi pikkutaaperon kans viettään aikaa, mutta toiseksi eniten se ko ei oo ehtiny uittaan tikkuja! :D No mutta tässä tämän päivän tikut:

Jos mie uskon limoja ja ovistikun plussaa, niin nyt olis dpo5. Mutta näättekö te muut tuossa pc:ssä jotaki? Alakaa luotto mennä nuihin ko aina lykkää jotaki viivaa. Argh.

Nyytikki, mulla on teheny nyt ihan sammaa, maanantaina apteekin testi näytti mahtavan haamun, mutta kuten näkkyy, niin eipä mittään...
 
Eikös meriemiliankin testit ollut pc ja hänellä oli tosi selkeät viivat, tai se saattoi kyllä ollakin kemiallnen... Jotenkin muisti pätkii kun niin monella ollut noita turhia viivoja, ettei muista miten kullekin kävi
 

Yhteistyössä