Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En oo satavarma dposta ko ei menkkoja ollu vielä sitte viime synnytyksen ja vähän vahingossa bongasin oviksen. Jos se nyt ees oli ovis! Mie en nimittäin luota tuohon viivaan yhtään. Ei oo nyt raskaustestejä kotona ja työputki jatkuu joten mennee pakosta muutama päivä ennenkö ehin testaan uuestaan.

Nyytikki jos pantas tikut livenä vierekkäin ne ois varmaan ihan samanlaiset :D Testaaksie tännään taas? Mie koitan käyä taustalla kurkkimassa ja piän peukkuja!!
 
Cristal. Sulla näköjää menee viivat samaa tahtia ku mulla keväällä :) onnea vielä!

Maisakaarina, onnea! Hienot viivat!!

Pupelaattori. Mielenkiintoista! Niinhän ne sannoo että eka kierto (huolimatta ovisplussasta ) olis pääsääntöisesti ovuloimaton (raskauden jälkeen ) mutta ilmeisesti kun vuoto o pois tarpeeksi kauan ovuloivan kierron todnäk kasvaa. Jännää ;)

SPHE ja Nyytikkii.. no voihan kääk :( jospa nyt olis jo parempia uutisia?

Nyytikkii..voisko Pregnyl vielä näkyä mikäli viiva nyt oikeasti hävisi. Nehäm sanoo että n.viikossa sen pitäs hävitä mutta tää on kovin yksilöllisestä. Itsellänikin hcg oli sillo keskeytyksen jälkeen 61 ja viikko siitä vielä 21. Pregnylissähän sitä tulee iso pumpsi. Toivottavasti nyt olis viiva vahvempi! !
 
Hienoja viivoja!:)

Cristal nyt varmaan uskallat jo lopettaa testailun? ;)
Theran aika hyvä ;) en mä varmaan uskalla jos olen rehellinen. Keskenmenosta niin tuore muistikuva, että meinaa välillä paniikki iskeä! :unsure: Sitä tunnustelee oireita jatkuvasti ja kaikkea muitakin kropan muutoksia ja jos ei mitään tunnu niin paniikkihan iskee taas..:( jos ar-ultrassa sais hyviä uutisia ja uskaltais olla normaalisti.
 
Nyytikkii. .ihanku!?? Mun puh kuva ei oo selkeä mutta voisin kuvitella näkeväni jottain!?

Cristal. Kiitos! Juu koulussa on kivaa :love: tuntee itsensä nuoreksi kun kurssilaiset on mua pääsääntöisesti 20v nuorempia :D Ja syyslokakuun vaihteessa pitäs alkaa rystistä, riippuen menkoista ja kaikesta. Kävin verikokeessa ja vaik vielä keväällä olin raskaana tukevasti nii nyt fsh on tosi korkea ja amh alle 0.2. Eli oma toiminta ihan kuollutta. Jopa estrogeeni oli mittaamattoman matalalla vaikka olevinaan Ovistikut näytti iloisesti plussaa sillo viime kierrossa :eek:
Eli vanha mikä vanha. Kohdun molemmib puolin oli myös laskimot laajentuneet josta mulla ei oo tietoa mitä ne merkkaa. Kuulemma suonikohjuja saattaa tulla herkästi. Toivottavasti ei vaikuta raskauden alkuun. Jännä sikäli, koska mun bmi on n.18 ja urheilen paljon. Noi on kuulemma yleensä ylipainoisten ongelmia o_O. Toisaalta takana 7 enenmmän tai vähemmän kestänyttä raskautta joten en ihmettelisi jos vehkeet paukkuu.
Hoidot pelottaa ihan hulluna. Nii moni asia voi mennä pieleen :unsure: ja meillä on tää yksi yritys enää..enempään ei kukkaro taivu vaikka kuinka oma pää ei oo valmis luovuttamaan (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Tammityttö mun mielestä oot rohkea nainen, kun kaikesta huolimatta jaksat yrittää ja olla täällä reippaana muiden tukena ja tsempata (y) meillä on suvussa kyllä suonikohjuja ja ihan pieniä alkuja omissa jaloissa ollut jo teini iästä, vaikka olin himo yleisurheilija! Itsestähän se on kiinni mihin suuntaan ne lähtee kehittymään. Raskaushan lisää vain niiden riskiä o_O Mä olen täällä sormet ja varpaat pystyssä hoitojen kanssa ja että onnistuis :barefoot: niin opiskeluihin myös tsemppiä :rolleyes:

Nyytikki: kyllä tuossa viivasta on ihan selvästi.. vahvistumista sille ;)
 
Tässä olisi aamu tuloksia.
Dpo 12 kai?


kuvat muutama min uiton jälkeen--->n.30 vaikutus ajan jälkeen.









ei noissa kai mitään näy.
Vaikka luonnossa on viivaa.
joka tarkoittaa sitä että on

a) viivanpaikka
b) viallinen testi. ei oo meinaan mun kohdalla eka.
c) yritys?

koska mun kohdalla oikeastaan mikään viiva EI ole pysyvä.
niin en usko mihinkään.

viikolla mulla oli tissit hassusti kipeät. katosi kipu ja palasi takaisin.
valkkaria on tullut aikas reippaasti.
menkkakivut mikä yleensä alkaa dpo4 alkoi päivää aiemmin. olivat outoa kipua normaaliin verrattuna. nyt taas ei mitään.
Huonoa oloa.


muokattua.
eilisessä pc ei omasta mielestä ollut mitään.
Siksi ihmetyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Cristal ei mulla ainakaan ole auttanut että km on yli vuosi. Edelleen pelko läsnä.

Tosin nyt mulla on oireita tukemassa sitä että olen raskaana. Km raskauksissa ei ollut oireita. Testailen silti.

Joku kysyi one step testeistä. Riippuu vähän mitä one step ja mistä ostettu. Rfsu on aika huono.. Raskauskeijun herkät ainakin aika kehnoja.

Pupelaattorilla, nyytikillä ja kyllä nnä sinunkin testissä olen näkevinäni jotain. :)

Tammityttö kiva kun sinuakin näkee. :) opiskelun iloa!

Odotusryhmät.. En tiedä.. Jotenkin en tunne vielä kuuluvani niihin.. Vaikka tänä aamuna kun silmät sai auki niin vatsassa pyörähti ympäri ja mietin jo että meinaako oksua lykkää.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Theran kyllä sä jo niin raskaana oot että voisit jo huoletta mennä odotusryhmään <3 :) Vaikka toki pidän sinut täälläkin puolella edelleen :rolleyes:

Nnä oliko testit tuon näköisiä jo testiajalla vai onko sen jälkeen otettu? Kyllä mä näen jotain selkeästi mutta en osaa sanoa onko väriä vielä. Toivotaan että vahvistuu :love:
 
nyytikki oli tuollaisia jo testiajalla. ja todellisuudessa tummempi mutta heti kun kuvaa kameraan niin väri katosi. :cautious:

mä en oleta että tarkoittaa mitään koska Meillehän ei onnea lisää suoda.

jos/kun jne näin tapahtuu uskon vasta sitten kun laitoksella tulos on tullut ulos. :whistle:
 
Nnä kyllä siinä jotain on. ;) toivottavasti vahvistuu! <3

Nyytikkii mä varmaan odotan sen ultran mikä on puolentoista viikon päästä neuvolassa jos syke löytyy niin ehkä uskallan mennä. En kyllä uskalla kauheasti vielä olla raskaana et jos sieltä ei taaskaan löydy elävää niin menetys on kovempi.
 
Mä olen tässä yrittänyt selittää mun pahoinvoinnit jollain muulla että ei ne raskaudesta voi johtua.. Onneksi en siis ole oksentanut kun pitäis sitten isommille tytöille jo paljastaa.. Veikkaan kyllä että esikoinen saattaa arvata jo ennen kuin kerron edes. Aikaisemmin arvasi tyttö siitä kun lopetin yhtä äkkiä polttamisen. Nyt en oo edes polttanut 7kk.

Mielelläni ottaisin teitä paljon mukaan tuonne odottajiin. Aamulla käynkin ensin katsoo testirivit palstalla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Huomentapäivää himotestaajat !

Olen pitkään seurannut palstaa ja nyt vihdoin päätin tulla esittäytymään. Eli takana viisi yritysvuotta, välillä aktiivisesti ja välillä koko asian unohtaen. Silti tädin tulo aina harmittaa, vaikka ei varsinaista yritystä olisikaan päällä. Hoitoihin olen yrittänyt päästä, kunnallisella puolella eivät hoitoja aloita koska ylipainoa löytyy. Mies tutkittu ja simpat hänellä ok. Itellä kohta 10 v. lapsi, joten ihan hedelmätön en ainakaan aina ole ollut.

Tällä hetkellä menossa dpo8-10 ja kp 24/28. Ja tottakai testaillu jo monta aamua ekoissa testeissä pientä viivanpaikkaa tai ehkä haamujen esiäitiä, nyt tän aamuses ei mtn :/ tiedä sitten, oliko kuvitellut haamuset sofi testin ominaisuuksia vaan. Kovasti juilii vasentapuolta alamahassa, mutta siihen ne oireet sitten jääkin. Lämmöt ollu 36,8-37.0.

Tästä eteenpäin kehtaan sitten kommentoida teidän juttuja ja kuvia, kun olen nyt julkisesti esittäytynyt
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä