Hakutulokset

  1. P

    En ikinä, koskaan enää valita vakuutusten hinnoista...

    Moi. Jos muistatte vielä. Miksi olen ollut poissa... 15. maaliskuuta meille tehtiin asuntomurto. Keskellä päivää. Oltiin kyläilyreissulla ja kun palattiin noin klo 19 kotiin, MITÄÄN ei ollut jäljellä. Kaikki norsua pienemmät tavarat oli viety - tai no, kirjahyllyt, sohvat, sängyt ym oli...
  2. P

    Ette kyllä ikinä arvaa mitä teen JUURI NYT

    :D Jotain mitä ei ehkä olettais tehtävän tähän aikaan...
  3. P

    Päivän ensimmäinen moka :D

    Imuroin tossa ikkunalautoja, ilman suuttimia, siis pelkkä imurin putki... Samalla nappailin ikkunan edessä olevalta pyykkitelineeltä sukkia kuivumasta. Ja kuinka ollakaan. Imuri suorastaan SYÖKSÄHTI sukkia kohti ja imaisi yhden puhtaan sukkani sisuksiinsa. Tässä nyt sitten oon kalastellut ja...
  4. P

    Mitä ihmettä mie teen pehmoleluille?

    :o Meillä on pahvilaatikkotolkulla pehmoleluja, joista poika ei piittaa tuon taivaallista. Miten ne voi säilöä niin ettei ne vuosien saatossa hmehdu tms. Vai MITÄ minä teen niille? Aaaapuuvaa...
  5. P

    Huomenta kaikki ihanat naiset!!

    Ihunaa päivää kaikille =)
  6. P

    Pikku asioita, jotka ajavat hulluuden partaalle

    Siis täysin turhia ärsyn aiheuttajia. Mulla on juuri tänään TAHRAT SILMÄLASEISSA Ai saakeli että sieppaa, on se tahra mikä tahansa. Koko ajan saa olla hinkkaamassa rillejä :kieh: Ärrinmurrin.
  7. P

    Onko kukaan tässä lähipäivinä menossa Jumbon Prismaan tai Cittariin?????

    Jos, niin viittiskö vilkaista leluhyllyjä... Onko siellä hyllyssä Duplon junaratatavaraa? =)
  8. P

    Onko mut bannattu?

    Vastasin pariin juttuun, mutta vastaukset ei näy missään?! :o
  9. P

    TV-sarjat, kysytty tuhannesti ja nyt taas

    Mikä on se PARAS ja AINOA tv-sarja. Saat sanoa vain yhden B) Rimakauhua ja rakkautta (Cold Feet)
  10. P

    Hyvää Yötä ja Kauniita Unia kaikille tasapuolisesti.

    Mä jumitin tässä ihan liian kauan, mutta nyt lähden nukkumaan. Nähkää mukavia unia ja herätkää hymyilevänä :wave:
  11. P

    KALORILASKURI.fi

    Enpä ole ikinäkoskaan ennen kätevämpää apuvälinettä käyttänyt järkevän ja terveellisen (jopa ehkä vähän laihduttavan) syömisen suunnitteluun =) Suosittelen kokeilemaan!
  12. P

    Patricia Cornwell

    Oletteko lukeneet uusinta Scarpetta-kirjaa? Tuntuiko vähän väkisin kirjoitetulta? Oliko tyyli muuttunut omituiseksi? Vai onko vika minussa....?
  13. P

    Osallistuiko kuinka moni siihen Valion raejuusto-keräyskampanjaan...?

    Tuli tänään postissa se leivontakirja :p *kuola valuu*
  14. P

    Asia jota aina toisinaan ihmettelen...

    Tämä napattu tuolta toisaalta... Että on ihan kamalaa ja epähygieenistä tmv, ostaa kirppikseltä, huuto.netistä jne lasten vähän aikaa käytettyjä pikkuhousuja, mutta ei sitten vaippoja.... Vaikka vaipat on "useammassa liemessä uitettuja" ihan joka merkityksessä :D
  15. P

    Katsokaas tätä talvea... (sis. kuvan)

    Tänään iltapäivällä kuvasin kännykameralla. On se jännä että puut puskee lehteä HELMIKUUSSA :o
  16. P

    Saako tähän aikaan syödä?

    :ashamed: Ei mulla nälkä ole, mieli vaan tekis jotain.
  17. P

    Voi mihin menin rekisteröitymään :

    http://kalorilaskuri.fi/ Sieltä tulee raaka totuus syömisten suhteen :| Suosittelen kokeilemaan, kaikki ne jotka tuskailevat muutamien liikojen kilojen kanssa. (mä yritän saada tehtyä itselleni terveellisempää ruokavaliota, en uskalla laihduttaa :) )
  18. P

    Perunasalaatti

    Kun teette perunasalaattia, mitä laitatte kastikkeeksi? :) Oon utelias...
  19. P

    Voisin väittää että harmittaa.

    Syksyllä tuli ostettua kaksi uutta talvipukua pojalle, sekä yksi käytetty vähän kehnompiin keleihin. No arvata saattaa, että ne kaksi pukua on nyt sitten aikasta käyttämättömiä kun "talvi" on menty vk-haalarilla ja sillä käytettynä ostetulla :/ Ihan ku olis menny rahat hukkaan, vaan mistäpä...
  20. P

    Nettiadressit

    Niihin kun kerätään nimiä milloin mistäkin syystä.... Tässä esimerkkinä adresseilla saavutettuja merkittäviä asioita. *ai miksi en allekirjoita*

Yhteistyössä