Hakutulokset

  1. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Niinaj91 voisitko laittaa mullepäin yksäriä kun en jostain syystä nyt pysty tai osaa:D laitta sulle siihen face ryhmään liittyen ?:)
  2. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Minkä verran teitä on jo fb.ssä? :)
  3. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Mulla ei oo vielä mitään oireita muutakon se painon tunne vatsalla! Ja öisin etoo.
  4. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Ja mä voin kans liittyä fb ryhmään mutta en ihan vielä viiti:D Kertomisesta: me aijotaan salata tää niin pitkään kun mahdollista, tästä ei tiiä muutako esikoisen fb ryhmä :)
  5. N

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Hei:)ilmottaudun mukaan! Täällä plussattu ja LA ilmeisesti 19.10 :) Minä olen 21v mies 22v ja ennestään meillä on 6.5kk tyttö, eli ikäero jää melko pieneksi näillä, jännittää todella paljon!
  6. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    mä en tajua haamuista mitään tänää pitäisi alkaa menkat esikoisesta sain heti ekana päivänä kun menkat ois pitänyt alkaa tulipunasen paksun viivan apteekin omaan. Tilasin jotain puikkotestiä huomenna tulee niin tehtävä taaa sitte
  7. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    20150209 080653
  8. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    received 10200319472107258. voisko joku auttaa tulkitsee kahtena aamuna tullu tällänen?
  9. N

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Täällä kans haaveena pikkukakkonen 2015 :) Minä 21v mies 22v ja esikoinen 07/14 :) Tokikaan vielä ei ole kiire mutta halutaan lapset pienellä ikäerolla. Maanantaina pitäs alkaa menkat elleeei :D jotain kuvitelmia on et ois tärpännyt mut epäilen..
  10. N

    Perätila ja ulkoiskääntäminen

    Tänään 35+1 ja selvisi että vauva on tiukasti perätilassa, onko kellään kokemusta tuosta ulkoiskääntämisestä jos on vielä etuseinämäistukka? Uskaltaako edes yrittää jos vauva ei nyt itse enään käänny raivotarjontaan? Odotan esikoista ja jännittää kyllä :/
  11. N

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Ihan normaalia että oireet jojoilee :) mulla ei ollu edes juurikaan oireita nännit oli vain kipeät, siinnä se niin kauan kunnes pahoinvointi alkoi :D Nannaa 32+5
  12. N

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Sandri laita mulle viestillä millä nimellä löydyt facesta niin lisäisen sut kaveriksi ja lisään ryhmään!:)
  13. N

    Kielletyt ruuat :s

    Nyt iski paniikki söin tuossa hesen katkarapusalaatin, ja syötyäni tajusin että eikös katkaravut oo kiellettyjä ? :o raskaana siis.. Onhan ne keitetty tietenkin joskus mutta ... Jos nyt aiheutin tällä jotain niin en kestä :( kuin voin olla näin tyhmä
  14. N

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Mä soitin heti neuvolaan, tai plussasin perjantai päivänä ja het maanantaina soitin ja varasin ajan ja hyvä et soitin kun oli aikoja tosi niukasti jälellä ennen joulua.. Ja oireista toivontähti niin kyllä niitä vielä tulee pikkuhiljaa alkaa varmasti tulla enemmän :) Mulla tai alkaa joskus 6+...
  15. N

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Me ollaan taidettu suurin osa enemmän ja vähemmän siirtyä tuonne facebookin puolelle, minä käyn vielä täällä aina välillä kurkkimassa josko ois tullu lisää mukaan liittyjiä face ryhmäämme :) Onnea toivontähti :) Ja Heranen oon laittanut sulle viestiä :)
  16. N

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Onnea kaikille plussanneille :) laittakaa mulle yv llä nimenne niin lisäilen teidät kaveriksi ja ryhmään :)
  17. N

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Alkaa meitä siellä jo olla, ja juttukin alkaa pikkuhiljaa luistaa:) Mukaan vaa
  18. N

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Ponityttö laitoin sulle yksityisviestin. Sonetille en jostain syystä voi :o
  19. N

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Sain, ja lähetin pyynnon tulikohan se :D?
  20. N

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Eli ei näy kellee jos liityt ryhmän ja sonetti mä voin laittaa sulle viestiä :)

Yhteistyössä