Hakutulokset

  1. S

    Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta käytät?

    Pistetääs tällaane kysely pystyyn. Minä käytän Ariel Color jauhetta ja huuhteluaineena Serton vihreä pönikkä. Mitäs teillä?
  2. S

    Nt-ultran epikriisi tuli kotiin..mitä tämä tarkoittaa?

    Mulle tuli postissa nt-ultran epikriisi eilen ja siinä lukee kaikki, esim. aivoissa normaali perhoskuvioitus, nenäluu näkyy, sydämen rakenteiden tarkasteluun näkyvyys ei riitä, vatsaontelon kupla havaitaan. Mitä ihmettä tuo vatsaontelon kupla tarkoittaa? :'( Näkyvyys kehnohko koko tutkimuksen...
  3. S

    Ruokahaaste vko 37

    Ruokahaaste vko 37 Tämän viikon aihe on Riisi. Siitä saa monenlaista kun käyttää kulinaarista mielikuvitustaan, sekä suolaista että makeaa :) Ruokahaasteen säännöt: - kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva) - kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä...
  4. S

    Kierrättäjät! Bio-jätteestä kysymys

    Kierrätin aiemmin mutta sit tuli tauko kun taloyhtiöstä vietiin vihreä astia pois jostain syystä. Nyt se on tullut takas ja tottakai alan taas eritellä jätteet. Haluaisin tehdä sanomalehdistä biojätepusseja ja löysinkin jo ohjeen netistä mut nyt tulee sit kysymys et heitetäänkö se...
  5. S

    Punkkigalluppia koiranomistajille

    Eli: 1.) Onko teidän koirassa ollut jo tänä kesänä punkkia ja jos on niin missäpäin suomea? 2.) Käytätkö punkkikarkotusta ja jos kyllä niin mitä? 1.) Asutaan keski-suomessa ja tänään löytyi punkki koirasta 2.) Ajattelin ostaa Exspottia huomenna apteekista kokeiluun. Scalibor vet panta oli...
  6. S

    Auttakaa miten saan Linuxin tai jonkun Win XP:n tilalle?

    Mulla on kivikautinen läppäri eli Acer TravelMate 290 1gb. Siinä on windows xp käyttiksenä ja oon jo 3 päivää yrittäny ladata linuxin, tai siis ubuntun ja muistitikun kautta siirtää sen jotenki tähän koneelle. haluaisin myös eroon kokonaan tuosta xp:stä kunhan saan uuden käyttiksen tähän...
  7. S

    Kuka sinä olet?

    En nyt löytänyt selaamalla et heti ois tällänen ketju ollut ja vaikka joskus oliskin ollut niin ainahan on hyvä päivittää tän hetken palstailijoille. Ajattelin et ois kiva idea kertoa vähän itsestä, ulkonäöstä ja muusta, mitä haluaa. Kun tuli tuo mielikuva-kuvaketju palstailijoista niin...
  8. S

    Miten teidän perjantaipäivä on mennyt ja mitä vielä luvassa?

    Me herättiin miehen kanssa jo joskus kasilta ja mies käytti koiran aamulenkillä. Olin jotenkin niin väsy etten tänään poikkeuksellisesti lähtenyt mukaan. Sit lähdettiin kaupoille ja asioille. Tein ihania kirpparilöytöjä ja käytiin pizzalla. Käveltiin ristiin rastiin kaupunkia joten liikuntaa...
  9. S

    Kahden hengen ruokakunnat! Minkä kokoisessa asunnossa asutte?

    Eli kaikki kahden hengen ruokakunnat hoi =) Paljon teillä on neliöitä ja onko ahdasta? Asutaan nyt mieheni kans 60m2 kodissa mutta isommassa kaupungissa olis 49m2 parempikuntoinen kaksio nyt vapaana ja vuokra olis paljon edullisempi. Mietin vaan onko liian pieni. Meillä on 1 koira myös.
  10. S

    Huhuu, koiranomistajat! Hakusessa paras kuivamuona ikääntyvälle koirulille :)

    Meillä on 7v. koira joka syö pääasiassa ravinnokseen kuivaruokaa. Välillä tietty saa muutakin mut tykkää eniten just kuivamuonasta ja se on meillä toiminut hyvin. Nyt ajattelin kun on jo senioripuolella ikänsä puolesta niin että vaihdettaisiin senior-ruokaan jossa olisi ihan oikeassa suhteessa...
  11. S

    Kamalat riidat parisuhteessa..

    Me ollaan miesystävän kans riidelty jo reilu viikko. Tää kaikki johtuu ainakin osittain tupakanpolton lopettamisesta koska ei meillä ollu tämmösiä riitoja, ei yleensäkään juurikaan tapeltu kun poltettiin vielä. Joka päivä tulee nykyään jostain typerästä riitaa ja toinen suuttuu jostain ihan...
  12. S

    Mitäs teillä tänään aamupalana?

    Aamupalanne? =) Mulla 2 croissanttia ja mukillinen kahvia maidolla.
  13. S

    Tasan viikko savuttomana tänään jei

    Eli tasan viikko savuttomana ollaan miehen kans oltu. Aika nopeesti on viikko vierähtäny. En ois ikinä uskonu oikeesti etten mene ostamaan tupakkaa jos oisin tienny etukäteen millanen viikko tulee olemaan. Just tälle kuluneelle viikolle on osunut aivan järkyttävästi kaikenlaista, tapahtumia...
  14. S

    Tupakoinnin lopetus oireet prkl..

    Oon nyt ollut täysin polttamatta n. 56 tuntia eli n. 2,5 vuorokautta. Eilen ja toissapäivänä jauhoin yht. 5 niksapurkkaa eli toisena päivänä 3 ja toisena 2 mutta nyt en ole tänään ottanut yhtään purkkaa koska ajattelin etten niitä tarvitse kun muutaman vain muutenkin söin. Mutta niihin...
  15. S

    Hei, mitä teillä on jääkaapissa tällä hetkellä? Kuvataanko? :D

    Mulla on tekemisen puutetta :D Tässä meidän jääkaapin sisältö tällä hetkellä. Mitä teillä on jääkaapissa? Kuvatkaahan, ei saa järjestellä vaan pitää kuvata siinä kunnossa kuin se tällä hetkellä on :)
  16. S

    Kuka voittaa Farmi-ohjelman? Mitä mieltä jäljellä olevista kilpailijoista?

    Kuka voittaa / kenen kuuluisi voittaa Farmi?
  17. S

    Tänään on ensimmäinen päiväni savuttomana :)

    9 vuoden tupakkaorjuuden jälkeen olen aloittanut elämäni viimeisen tupakkalakon, tai no olen päättänyt etten enää koskaan polta yhtäkään savuketta. En myöskään käytä nikotiininkorvaustuotteita tai muutakaan. Olen iloinen ja helpottunut ettei minun tarvitse enää ostaa tupakkaa tai polttaa...
  18. S

    Mitäs nyt kun Windows Xp loppuu..?

    Mulla siis suht vanha läppäri jossa xp ja nythän se tuki loppuu huhtikuun alussa. Onko mitään tehtävissä jos haluaa koneen toimivan ja pysyvän suojattuna yms. muuta kuin ostaa uusi tietokone? En siis halua ostaa uutta konetta vielä nyt kun tämä vanha toimii muuten hyvin ja vastaa tarpeisiini...
  19. S

    Millainen sää siellä on?

    Tuliko kylmä talvinen lumi-räntä-sadesää? Ja missäpäin suomea? Keski-suomessa meillä täällä ainakin vielä kiva ilma. Just kävin koiran kanssa lenkillä ja kirkasta on. Aurinkokin yrittää pilkistää puiden välistä.
  20. S

    Mikä on mielestäsi HÄRPÄKE?

    Niin, mikä on sun mielestä härpäke ja käytätkö sitä sanaa? Tänään tavaratalossa ollessani viimeisen päälle täynnä ihmispaljoutta, kuumissani, nälissäni ja vaan yleisesti monen tunnin shoppailusta hittuuntuneena törmäsin kempparihyllyllä naiseen joka hypisteli hiuslenkkejä ja oheistavaraa...

Yhteistyössä