Kierrättäjät! Bio-jätteestä kysymys

Kierrätin aiemmin mutta sit tuli tauko kun taloyhtiöstä vietiin vihreä astia pois jostain syystä. Nyt se on tullut takas ja tottakai alan taas eritellä jätteet.
Haluaisin tehdä sanomalehdistä biojätepusseja ja löysinkin jo ohjeen netistä mut nyt tulee sit kysymys et heitetäänkö se sanomalehtinen biojätepussi sinne jäteastiaan vai tyhjennetäänkö pelkät biojätteet sinne? :D
 
"Vilma"
Mä olen käsittänyt, että sanomalehtikääreen saa laittaa bioon, ainakin meillä niin tehdään. Mä en jaksa taitella mitään paperipussukoita, vaan otan sivun pari sanomalehteä ja kääräisen biojätteet siihen. Sitten kun niitä nyssyköitä on biojätesanko täynnä, käyn kippaamassa ulos isoon astiaan.
 
Spencer Hastings
Sinne bioon vaan. Siina sanomalehtipussissahan ei oo mitään ns. ylimääräistä, niin voi heittää :) Mistä lehdistä taittelet? Hesarikin on nykyään niin pieni, että siitä saa vaan minimaalisia pusseja :D
 
"hmm"
meillä on jokaisessa taloyhtiössä ainakin ollut kielto, ettei biojätteeseen nimenomaan saa ollenkaan laittaa irtonaista jätettä, vaan täytyy aina olla pussissa tai jossain pakkauksessa josta eivät leviä.
 
[QUOTE="hmm";29998346]meillä on jokaisessa taloyhtiössä ainakin ollut kielto, ettei biojätteeseen nimenomaan saa ollenkaan laittaa irtonaista jätettä, vaan täytyy aina olla pussissa tai jossain pakkauksessa josta eivät leviä.[/QUOTE]

Niin mäkin oon ymmärtäny mut kun siinä bioskassa on se iso biopussi niin siihen saa kuulemma heittää pelkilteenkin jätteet kun jotkut kerää pelkkään ämpäriin niitä..
 

Yhteistyössä