Hakutulokset

  1. Rempseät roiskeläpät

    Perjantain pärstätön ja kuvaton ketju

    Hahaa!
  2. Rempseät roiskeläpät

    Jaa tai linkitä netistä palstaisille lempireseptisi (pääruokareseptejä kaipaillaan)

    Mikä ruoka ilahduttaa tai sykähdyttää joka kerta kun sitä valmistaa? Nyt vinkkejä jakoon minulle ja muille.
  3. Rempseät roiskeläpät

    On niiin pitkä perjantai, että se on MUSIIKIN paikka

    Hylkimättä mitään lajiketta tai rotua. Antaa palaa, niin on jotain mitä kuunnella samalla kun yrittää raaputtaa aivoista jotain tekstiä paperille. https://www.youtube.com/watch?v=PHVrkuf2uO8 Misfits - Helena
  4. Rempseät roiskeläpät

    Kuka pullottaa parhaan Siman?

    Myyntisimoista nyt puhutaan ja ihan kaupasta ostettavia merkkejä. Jos kävisi huomenna hakemassa. Mitä kannattaa kokeilla?
  5. Rempseät roiskeläpät

    Mulla menee hermot tuon miehen jokaöiseen jauhantaan

    Jestas, kun se jauhaa noita hampaita unissaan. Niistä ei ole mitään jäljellä huomiseen mennessä. Ja minä en saa unta kun se rouskuttaa menemään.
  6. Rempseät roiskeläpät

    Käskekää mut lenkille

    Ei jaksa, ei huvita, ei yh-tään! |O
  7. Rempseät roiskeläpät

    Helskutin elohiiret

    Eilen ja sitä edellisenä päivänä elohiiri jyskytti jossain oikean keuhkon syvemmissä hengityslihaksissa. Nyt nykii ylähuulen keskiosa. Oikeasti inhottavan tuntuista. Yritä tässä nyt keskittyä johonkin oikeisiin hommiin.
  8. Rempseät roiskeläpät

    Tunnistaako joku tätä maljakkoa

    Onko tietoa pikasilmäyksellä kenen valmistama ja mahdollisesti miltä vuodelta.
  9. Rempseät roiskeläpät

    Liikunta ja masennuksen kaltaiset oireet

    Onko kellään mulla liikunnan jälkeen masennuksen kaltaisia oireita. Mitä raskaampi liikuntahetki, sen isommalta se kolahdus ja palautuminen tuntuu. Se ei tule heti liikunnan jälkeen, vaan vähän myöhemmin, ehkä noin tunnin parin sisään. Ja olo on kuin olisi masentunut. Aivan kuin kemiat menisi...
  10. Rempseät roiskeläpät

    Soitetaan toisillemme kappaleita artisteilta, joita kuuntelimme teini-ikäisinä

    Millaista musiikkia teillä kuunneltiin? Vieläkö kuuntelet nuoruutesi musiikkia ja kuinka paljon musiikkimaku on muuttunut sitten nuoruuden? Koska te olette niin kilttejä, että te oikeasti lähdette mukaan näin pirstakkaan ja hauskaan topikkiin, niin tykkään teidän kaikkien osallistujien...
  11. Rempseät roiskeläpät

    Uniketju. Mitäs unta näitte?

    Yrittelin aamulla muistaa mitä unta näin viime yönä. Jossain vaiheessa aamuyöstä heräsin kamalaan painajaiseen, enkä saa sitä palautettua mieleeni. Aamuinen sentään oli sellaista höttöä. Aamulla ennen heräämistä olin jotenkin eksynyt menneisyyden/mummolan maisemien välimaastoon. Olisin...
  12. Rempseät roiskeläpät

    Millaisilla venytyksillä saat parhaiten helpotettua jumiutunutta alaselkää

    Auttakaa nyt jäykkistä, joohan. Selkä jumittelee tosi pahasti, kävelykin vain kipeyttää sitä.

Yhteistyössä