Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    pc dpo 10 Dpo 10 tehty jo kuivahtanut testi. Tuoreeltaan viivaa ei näkynyt mutta kuivuttuaan alkoi vahvistumaan. Mahtaako olla pelkkä viivanpaikka?
  2. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Heipähei pitkästä aikaa. Taustalla olen vielä lueskellut viestejänne. Harmillista että tilanne näyttää monilla olevan edelleen sama. Täällä yritystä on jatkettu vaihtelevalla innolla, tärppiä ei ole kuulunut... Nyt on viimeinenkin mahdollisuus alle kolmen vuoden ikäeroon mennyt, tästä kierrosta...
  3. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Onnittelut pikkuveljestä mimmi! :) Ja pinjamaarialle plussasta. :) Täällä aamun testissä eilistä haaleampi, lähes olematon viivanen. Ilman tarkkaa tiirailua sitä tuskin edes huomaisi ja eilinen oli kuitenkin ihan selvästi näkyvissä ja näen sen edelleen eli ei ollut vain kuvitelmaa. Lämmöt...
  4. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Nyt alkaa menkkakivut olla sitä luokkaa että tuskin tarvitsee enää uutta testiä tehdä. Eiköhän yön aikana hanat aukea. :( Ehkä joku yritti kiinnittyä, tai sitten testi oli viallinen. Olikin jo vähän liian onnellinen olo... Mimmi ihanaa, pääset kohta nuuskuttelemaan vauvaa. :heart: muoks...
  5. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Huomenta naiset! Pieni hiljaiselo teki ihan hyvää, oon käynyt juttujanne lukemassa ja NeleLiisin puolesta piti jo vähän jännäilläkin. Mulla kans clomit (tai ovulaatio) on tehny rintoihin arkuutta yleensä noin viisi päivää ennen menkkoja. Eka kerralla luulinkin jo olevani raskaana, mutta turhaan...
  6. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Paino on pysytellyt samassa, vaikka välillä on herkuteltukin. Hyvä ettei kuitenkaan ole noussut. Ensi viikolle voisin koittaa saada pienemmän lukeman. Deccalle onnittelut plussasta. :) Mulla on vielä muutama päivä aikaa jännäillä, alkaako menkat vai olisko viimein tärpännyt...
  7. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Tän aamun tulos 75,2. :) Vuodenvaihteesta -6,2kg. :) Vauvahaaveista olen pikkuhiljaa luopumassa, mutta painoa täytyy joka tapauksessa pudottaa, joten taidan pysytellä täällä ketjussa vielä. Clomit ei meitä auttaneet ja isommat hoidot arveluttaa - nekin aloitettaisiin aikaisintaan syksyllä...
  8. M

    Clomittaret 2015

    Mä kiitän ja kumarran ja poistun takavasemmalle. Yritän oppia hyväksymään sen, ettei meille toista lasta suoda. Varmasti sille on joku hyvä syy... Tsemppiä teille kaikille jatkoon!
  9. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Mut voi poistaa listalta. Ei meille suoda toista lasta, täytyy vaan opetella hyväksymään asia. Eiköhän sille joku syy ole miksi näin on...
  10. M

    Clomittaret 2015

    Pisamapeikko :hug: Samassa suossa rämmitään näköjään. Mulla viides ja viimeinen clomikierto meneillään. Ultrissa ei kunnon follia ole ollut kertaakaan, enkä usko että on ensi viikollakaan... Täällä siis kp 7 nyt.
  11. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Clomeista. Mähän en gynen mukaan ovuloinut luomusti, vaikka kaikki oireet oli yleensä kp 20-21. No tätähän ei todennettu kuin yhdellä liian aikaisin tehdyllä ultralla ja dpo1 otetulla progekokeella... Mutta joka tapauksessa clomien kanssa ovis on tullut vaihtelevasti kp 16-19, eli aikaistunut...
  12. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    Empulinen :hug: Eilistä mättöviikonlopun jälkeistä lukemaa en halunnut edes nähdä, mutta tänään oli paino kuitenkin 76,2... Eipä tarvi tuosta 74:stä haaveilla tässä kuussa, mutta mulle voi jo päivittää uuden tavoitteen maaliskuun loppuun, joka on siis 70kg. ;)
  13. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Kun ei niin ei... Kp1 ja yk10. Taidetaan pitää taukokierto tähän väliin. Ei kiinnosta enää. :(
  14. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Kääk, täällä alkoi jännäpäivät. Progekokeen mukaan ovis on tapahtunut, en kyllä ymmärrä missä ne follit aina piilottelee?! Luteaalivaihekin on nyt vähän pidempi, yleensä dpo 10 illalla on alkanut vuoto tai viimeistään yön aikana. Nyt on eilisestä asti ollut menkkatuntemuksia ja ihmeellistä...
  15. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Tervetuloa uudet! Voi ei Aanis! :hug: Tänne ei mitään uutta. "dpo 10" menossa ja jos vanhan mallin mukaan mennään niin huomenna ois kp1. Vähän jo menkkamaista oloa on... Progekokeen tulokset saan varmaan huomenna. Tais ajankohta ainakin olla väärä kun oli vain 3 päivää ennen oletettua...
  16. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    En mäkään aina jaksaisi, mutta pakko vaan yrittää. Mulla ei millään muulla keinolla paino putoa pysyvästi... Ja nyt sitä on saatava pois jos aion lapsesta vielä haaveilla. :|
  17. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    76,2kg eli -600g. Oli taas viikolla jo 75-alkuinen lukema, mutta viikonloppu meni herkutteluksi. Taas. :O mimmillä menee hyvin! :flower: pisamapeikko ootko kokeillu vhh:ta? Sillä pitäisi olla kaiken kaikkiaan positiivinen vaikutus pco:n, jos nyt muistan oikein että sullakin se on. Ja jos...
  18. M

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

    76,8 eli nollatulos. Viikolla kävin jo 76,2:ssa mutta sitten palkitsin itseni suklaalla. Joo, oli viimeinen kerta. :D Ei nimittäin jäänyt yhteen päivään ja vielä eilen dieetin noudattaminen oli tuskallista. Aion kuitenkin päästä helmikuun tavoitteeseen, sillä maaliskuun tavoite onkin sit jo...
  19. M

    Clomittaret 2015

    Mitäs meinaat pisamapeikko tehdä jos et uutta purkkia nyt pysty ostamaan? Montako kiertoa oot nyt mennyt clomeilla? Mä oon miettinyt, milloin tauko pitäisi pitää, nyt on neljäs kierto menossa. Mulla alkoi tunti sit ihan jäätävät "oviskivut". Pitää kävellä kumarassa, alavatsalla hirvee...
  20. M

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Voi harmi NeleLiis, onko sulla aiemmin ollut heittoa kierroissa? Tänään vielä ovistesti plussalla. Alavatsalla kovat "oviskivut". Suoraan sanottuna vituttaa tämä tilanne. Onnistuukohan mun kroppa huijaamaan progearvoissakin kun muuten tuntuu olevan siinä niin etevä?! :headwall:

Yhteistyössä