Hakutulokset

  1. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Tuli pidettyä pieni palstatauko. Vietettiin miehen kanssa pieni miniloma kahdestaan viikonloppuna ja muuten on ollut kaikenlaisia työkiireitä. Sinällään kiva, kun aika kuluu nopeaa, kun huomenna on jo nt-ultra! Aiemmissa raskauksissa siihen on tuntunut olevan tosi pitkä aika, mutta nyt en ole...
  2. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Työt alkoivat loman jälkeen eikä kiinnostaisi kyllä pätkääkään. (n)Mulla ei ole vielä masu tullut esille, joten työkaverit eivät ole vielä huomannut mitään. :) Aiemmistakin raskauksista meni aika pitkään ennen kuin tarvitsin raskaushousuja tai että maha paljasti raskauden. Mutta sitten...
  3. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Mullakin jännitti seulontaverikoe, mutta onneksi ei alkanut tekemään pahaa. Mulla alkaa välillä verikokeen otto tai verenluovutus heikottaa, mutta ei aina. Toksosta kysyin neuvolassa, kun eläimien kanssa täälläkin pyöritään, mutta täti oli sitä mieltä, että jos on koko elämänsä eläinten kanssa...
  4. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Lista päivitetty! Kuusamon reissusta kotiuduttiin eilen. Hyvin meni matkat, kun ei tehnyt pahaa. Talviturkkikin tuli käytyä tiputtamassa järveen. Sitä ei kyllä olisi tarennut tehdä ilman saunaa. Sitruunapippurina Et ole ainoa, joka pelkää oksentamista. Mulla on pari tuttua, jotka pelkäävät...
  5. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Tervetuloa Ainiina! Voimia miranenn! Onnea uuteen yritykseen. Me lähdetään tänään Kuusamoon reissuun, joten todennäköisesti en loppuviikosta ehdi päivittämään listaa. Mutta ensi viikolla sitten taas back in business. :) Toivottavasti pahin väsymys ja kivut pysyvät reissun ajan pois. Eilen...
  6. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Tervetuloa mukaan uudet! Sitruunapippurina Nuo np- ja nt-ultrat tarkoittavat samaa ultraa. Toiset vaan kutsuvat sitä niskapoimu-ultraksi ja toiset niskaturvotusultraksi. Rk-ultra lienee rakenneultra, joka tehdään n. rv 20, silloin voi mahdollisesti nähdä sukupuolenkin. Raskausviikoilla 7+0 voit...
  7. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Tervetuloa minema, Äiti74 ja VeraS! Mulla on aiemmissa raskauksissa ollut tosi herkät ikenet ja niistä tuli herkästi verta, kun pesi hampaita. Nyt ei ole ollut sitä(kään) oiretta. Maha toimii nopeasti, esim. tänään söin pitsaa niin parin tunnin päästä tuli ahdistava olo ja kiire vessaan...
  8. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Fiona Mä en ole menossa varhaisultraa, jos pitää itse maksaa. Nyt neuvolatäti vihjasi, että voisin päästä kunnalliseen ultraan, jos ensi viikolla ei neuvolassa saada elonmerkkejä masusta. NassuRessu Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa. Toivottavasti pian helpottaa! IMN Ihana masu sulla! Itsellä ei...
  9. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Huh, hcg on yli 86 000! Eiköhän tuolla vielä pienokainen majaile. :love: Jokohan uskaltaisi laittaa raskausvaatteita tilaukseen. Ei turhaan haluaisi niitä hommata...
  10. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Mulla ei aiemmat neuvolatädit ole kuunnelleet ekalla neuvolakerralla sydänääniä enkä niitä ole edes pyytänyt. Nyt pyysin, kun ei ole oireita enää. Eihän niitä kuulunut niin mielenrauhan takia tehtiin raskaustesti (positiivinen tuli vielä) ja otettiin hcg, josta tänään tulee tulos. Jos vaikuttaa...
  11. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Tervetuloa Fiona! Tunnin päästä neuvolaan ja jännittää! Mä niin toivon, että yrittäisi kuunnella sydänääniä. Sitten uskaltaisi paljastaa salaisuuden lähimmille. Tuntuu, että pientä pahoinvointiakin pukkaa, kun jännittää. :D Kiehinen 9+1
  12. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Aloitin heinäkuulle uuden ketjun: http://kaksplus.fi/threads/helmikuun-helmiaeiset-2016-heinaekuussa.2451244/
  13. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    1.2.2016 _sanna*2.lapsi*LPKS Keijunkainen*2.lapsi*30v*tyks Effemia harmeil*3.lapsi*satks 2.2.2016 Kiehinen*kolmas*31*OYS hattisvattis*2. lapsi*EKKS Supsu86*toinen*29v.*K-SKS 3.2.2016 rokkimamsuli*2.lapsi*23v*Satks IMN*3. lapsi*22v*OYS*poikaolo* Helmihaave*3. lapsi Maalla on mukavaa*4. lapsi*TYKS...
  14. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Tervetuloa uusille! Täällä on kiirettä pitänyt, kun mieskin jäi lomalle niin ollaan touhuttu kaikenlaista. Laitettu pihaa ja käyty kyläilemässä. :) Vieläkään ei olla kerrottu kellekään tästä raskaudesta. Mä käyn verikokeessa ja otetaan seulonnat. En kyllä tiedä, mitä tehtäisiin, jos jotain...
  15. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Tervetuloa Velmuliina, Helmikuunhippu ja SaaraD! Täälläkin edelleen väsyttää. Nukuin viime yönä kymmenen tunnin yöunet enkä siltikään meinannut jaksaa nousta. Toivottavasti tämä väsymys hellittää jossakin vaiheessa. Esikoisesta varsinkin olin väsynyt koko raskauden, joten sitä ei haluttaisi...
  16. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Olipas tänne tullut monta sivua tekstiä juhannuksen aikana! (y)Tervetuloa uusille! Teitä olikin monta. :) Meillä oli koko juhannuksen vieraita, joten ei tullut ollenkaan käytyä tietokoneella. Kivat univelat jäi, kun tuli valvottua myöhään eikä voinut nukkua päikkäreitä. Enkä edes jäänyt vielä...
  17. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Tervetuloa Emeli! Kivasti tullut eilen tekstiä tänne. :) Itse en päässyt koko päivänä palstalle, kun oli jotain häiriöitä. Onnea kaikille tuleviin ultriin ja ihana lukea jo, että osalla on ollut hyviä ultrakuulumisia! :) Dicey: Onpa piinaavaa tuo tuhruttelu. Toivottavasti se loppuu pian...
  18. Kiehinen

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Toivottavasti tosiaan ei ollut sellainen saastunut yksilö! Joskus on tullut luettua juttuja punkinpuremista sairastuneista ja pahoja tauteja ne saattaa aiheuttaa. :ninja:
  19. Kiehinen

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Tervetuloa uudet! :) Haluatteko muuten, että kerään etusivulle noita neuvola- ja ultra-aikoja? IMN Täällä ei ole vielä masun alkua näkyvillä. Vaikka mies tuumasi yksien juhlien jälkeen, että raskaus näkyy jo. Ei se mun mielestä ollut kuin herkkujen turvottama maha. :D Mulla on taakse...
  20. Kiehinen

    3:tta odottavien ryhmärämä! :)

    Ah, mä olen alkanu haaveilemaan keskiraskauden energisestä vaiheesta, sillä nyt olen kuoleman väsynyt. Yritän ottaa jokaisessa mahdollisessa välissä puolen tunnin torkkuja, että jaksaisin päivän kunnialla. Sonay: Enpä ollut ennen kuullut tuosta sähköisestä äitiyskortista. Mielenkiintoselta...

Yhteistyössä