Hakutulokset

  1. L

    Jaahas, se olis se päivä kun pitää vääntää piparitaikina :)

    Ja iltapäivällä pitäis painua kauppaan, joka on tietysti ihan tupatentäynnä. Muksut ei meinaa malttaa odottaa huomista kun pääsevät leipomaan :p
  2. L

    Oujee, nyt me se tehtiin!!

    Nimittäin varattiin koiranpentu :heart: Nyt pitäisi parin kk:n ajan säästää rahaa.....Saas nähä onko tuo vanhempi koira kovin mustis sitte uudelle tulokkaalle.
  3. L

    Mistä koiralle kestävät valjaat pulkanvetoon?

    Tänä talvena mä ne ostan, viimetalvena oli jo tarkoitus....Muksut pulkkaan ja koira vetää, ja mä koiran hihnan päässä :D
  4. L

    Se eilinen 4D...!

    Selviskö siinä lopussa oliko ne saanu sen kasvaimen leikattua, tai siis että loppuiko sillä naisella se kasvu? En taaskaan jaksanu kattoa loppuun saakka... |O
  5. L

    Anoppi antoi mulle poikienteko-ohjeen ;)

    Ja ihan pokalla naamalla selittää että "tämä kuule toimii, en tiiä ketään jolle ei olis poikaa tällä ohjeella tullu" :D Seksiä harrastetaan ilman suojaa kuukautisten alkamispäivästä 13.pvänä, ja jos tahtoo tytön niin 10.pvänä. Muuten saa sekstailla kortsun kans. Mä kuuntelin ihan...
  6. L

    Nyt me lähetään lasten kanssa virittelemään ulos jouluvaloja....!

    Tämmöinen yleinen tiedotus :xmas: Mä kyl ajattelin eka odottaa ensviikkoon, mut pari päivää sinne tai tänne, ihan sama :whistle:
  7. L

    Minkä ikäiset lapset leikkii sillä Muumitalolla?

    Mietin että onkohan meidän likalle hyvä joululahja, ikää sillä on 2,7v....Siitähän on olemassa sekin pienempien lasten malli, mut on jotenki tosi pelkistetty, Hobbyhallissa on näitä myynnissä. Ja siltikin lähes samanhintaisia kuin nää "normaalit" Muumitalot.
  8. L

    Pentukuumetta....

    Pitäis takoa järkeä tähän päähän :saint: Olis syntyny läheiseen kenneliin samanrotuisia pentuja mikä on nykyinen koiruuskin....Hirrrrveesti haluttais ottaa pentu tolle höyrypäälle kaveriksi :heart: Mut pitäis taikoo jostain noin tonni ylimääräistä rahaa :whistle: Olis silleen ihan hyvä...
  9. L

    Hui kun alkaa oikeesti vauvakuume nostella päätään.....

    Mä ajattelin ton tokan synnytyksen jälkeen että hitto soikoon, tää lapsimäärä on nyt täynnä, oli sen verran kivulias kokemus..Mut ei, nyt viimeaikoina on luvattoman paljon pyörinyt mielessä että olispa se mukavaa olla taas raskaana :laugh: Viis kaveria on kaikenlisäksi raskaana niin eipä paljoo...
  10. L

    Paljon olette maksaneet havupalloista?

    Mä ajattelin alkaa niitä väkertämään, jospa ystävät ja tuttavat pientä korvausta vastaan haluaisivat niistä ostella :xmas: Eilen tein ekan, ja yllätyin kuinka helppoa se oikeestaan on. Koekappaleesta tuli ehkä turhankin tuuhea, jätän sen omaan pihaan.... Paljon tollaisista viitsii pyytää...
  11. L

    Miehen sukulaislapset tappoivat sitten kissanpennun...

    Nää nassikat on iältään about 8-9v, ja pihapiirissä on ilmeisesti kulkukissa penikoinut. Nää nappulat oli saanu yhen pennun sit kiinni ja tappaneet sen ( älkää kysykö miten, en edes halua tietää), ja vanhemmat hehkuttaa ylpeinä että meidän poikapa se sai kulkukissanpennun hengiltä :o :o...
  12. L

    Synnytyksen jälkeisestä masennuksesta kyselen...

    Läheinen ihminen on tähän ikävä kyllä sairastunut, ja mä oon aika tietämätön tässä että mitä vois tehä, miten auttaa :| Onko kellään omakohtaisia kokemuksia, kuinka kauan tätä voi kestää? :(
  13. L

    Kuinkas monella palaa tänään ulkona kynttilöitä?

    Mä vein just lyhtyarmeijan tonne pihalle, päivällä tehtiin muksujen kans lumilyhtykin :xmas: Ihana tunnelma kun on luntakin :heart:
  14. L

    Eilen tilasin H&M:ltä, ehtiiköhän jouluksi........?

    Siinä kyllä luvattiin että toimitus viikolla 51, joten pidetään peukkuja :whistle:

Yhteistyössä