Miehen sukulaislapset tappoivat sitten kissanpennun...

Nää nassikat on iältään about 8-9v, ja pihapiirissä on ilmeisesti kulkukissa penikoinut. Nää nappulat oli saanu yhen pennun sit kiinni ja tappaneet sen ( älkää kysykö miten, en edes halua tietää), ja vanhemmat hehkuttaa ylpeinä että meidän poikapa se sai kulkukissanpennun hengiltä :eek: :eek:
Kuvottavaa, olkoon sitten kulkukissa tai ei. Tommosille kakaroille pitäis näyttää taivaan merkit tossa vaiheessa :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Voi sitä häpeän määrää mitä tuntisin, ajattelisin varmaan olevani maailman paskin äiti kun olen tuollaisia hirviöitä kasvattanut :ashamed:
Joo, sama homma.

Ja tosiaan voi kyllä päätellä, mistä tuo mielen kierous on peräisin lapsella, jos vanhemmat ylpeilee asialla. Kuvottavan psykopaattista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Voi sitä häpeän määrää mitä tuntisin, ajattelisin varmaan olevani maailman paskin äiti kun olen tuollaisia hirviöitä kasvattanut :ashamed:
No näin minäkin ajattelisin, mutta ei nämä vanhemmat...Kunhan myhäilevät vaan että olipa pojat reippaita |O |O
Ne onkin kaikki kissojenvihaajia, ihan sama vaikka mä kuinka niille päätäni aukoisin asiasta :(
 
hyi
voi herran jumala.en ikäpäivänä voisi kuvitellakkaan lasteni satuttavan eläintä enkä muutakaan.oksettaa pelkkä ajatuskin.
ja vanhemmat vielä ylpeilee teolla.eo ole pitkä kauas
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kissanpennut on hauraita. Lapsi on voinut tappaa sen vahingossa.
Näin ei tässätapauksessa ikävä kyllä käynyt, että olisi ollut vahinko. Ihan tappamismielessä olivat nulikat pennun pyydystäneet. Yks vanha ukko ilmoitti alkavansa viikonloppuna kissajahtiin kera pyssyn :(
 
LEP
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kissanpennut on hauraita. Lapsi on voinut tappaa sen vahingossa.
No kyllä mulle ja tuttavieni lapsille on pienestä pitäen opetettu miten eläimiä käsitellään. Ja jos ikää on 8-9 vuotta, niin varmasti jo tietää ettei pentuja kovasti käsitellä. Saa siinä voimaa käyttää kuitenkin, että henki ihan lähtee.
 

Yhteistyössä