Anoppi antoi mulle poikienteko-ohjeen ;)

Ja ihan pokalla naamalla selittää että "tämä kuule toimii, en tiiä ketään jolle ei olis poikaa tällä ohjeella tullu" :D

Seksiä harrastetaan ilman suojaa kuukautisten alkamispäivästä 13.pvänä, ja jos tahtoo tytön niin 10.pvänä. Muuten saa sekstailla kortsun kans.

Mä kuuntelin ihan :whistle:
:LOL:
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja joo..:
.. ja mun faija aina väittää että takaapäin tekemällä saadaan poikia..
:LOL: Mun entisen työpaikan seinällä oli lappu, missä luki että "vasenkätiset on takaapäin tehtyjä". Siinä oli kaikkea muutakin vasenkätisiin liittyviä uskomuksia :p
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja joo..:
.. ja mun faija aina väittää että takaapäin tekemällä saadaan poikia..
:LOL: Mun entisen työpaikan seinällä oli lappu, missä luki että "vasenkätiset on takaapäin tehtyjä". Siinä oli kaikkea muutakin vasenkätisiin liittyviä uskomuksia :p
No niin , ilmankos faija ohjeitaan jakelee, minäkin olen siis näin tehty enkä ole poika.
 
:LOL: :LOL: Ei vitsi ku sai hyvät naurut... Mutta tuo eka pätee varmaan jos tosiaan aivan säännöllinen kierto. Lapsikirjassa kirjoittaja esimerkiksi mainitsee että poikasiittiöt on nopeita mutta myös kuolee pian ja tyttösiittiöt taas hitaita mutta kestää pitempään. Itselläni tuo eka neuvo pätee. Mutta ei ole takaapäin tehty poika :LOL: :LOL:
 
b
Alkuperäinen kirjoittaja Lanfear:
Ja ihan pokalla naamalla selittää että "tämä kuule toimii, en tiiä ketään jolle ei olis poikaa tällä ohjeella tullu" :D

Seksiä harrastetaan ilman suojaa kuukautisten alkamispäivästä 13.pvänä, ja jos tahtoo tytön niin 10.pvänä. Muuten saa sekstailla kortsun kans.

Mä kuuntelin ihan :whistle:
:LOL:
Eipä pakosti tule tolla ollenkaan raskaaksi...
Jos nimittäin pitenpi kierto niin oviski myöhemmin jollon niitä simppoja ei enää ole
 

Yhteistyössä