Hui kun alkaa oikeesti vauvakuume nostella päätään.....

Mä ajattelin ton tokan synnytyksen jälkeen että hitto soikoon, tää lapsimäärä on nyt täynnä, oli sen verran kivulias kokemus..Mut ei, nyt viimeaikoina on luvattoman paljon pyörinyt mielessä että olispa se mukavaa olla taas raskaana :LOL: Viis kaveria on kaikenlisäksi raskaana niin eipä paljoo auta asiaa. Olishan se tietty "korkea aika" tehdä se kolmas ku nuorimmainen tulee keväällä jo 3vee.
Sit vauvan tulon myötä menis auto vaihtoon, ei mahduttais nykyiseen...Huoh. On se vaan katala tauti, tää vauvakuume :snotty:
 
viiden muksun mamma
Hmm, tiedän tuon "taudin". Miehen mukaan mä poden sitä kroonista vauvakuumetta... Aina kun kuopus täyttää vuoden, mulla vauvakuume on alkanut päätään nostella. Ei siinä auta itselleen järkeä puhua, se "tauti" vie mennessään. Mies totesi potevansa silloin tällöin vakavaa autokuumetta, mutta oloa kuulemma helpottaa kun tyhjällä lompsalla otsaa painelee. Millähän omaa otsaa pitäisi painella, että helpottaisi? Mitenkähän kakkavaippa tehoaisi... Yak =)
 
toiveilija
juu täällä on kans pientä vauvakuumetta.tai en oikein tiedä ..aika sekavat olotilat..välillä haluan ja välillä en. en tiedä pelottaa se kolmannen tekeminen..se miten se elämä muuttuu ja kaikki.mielialalt vaihtelee kuin raskaan olevalla xD
 

Yhteistyössä