Hakutulokset

  1. enga

    Koulukiusaaminen....

    Tämä aihe on nyt ollut tapetilla, koulukiusaus...minulla on 3 lasta jotka käyvät nyt koulua joka on tehnyt sopimuksen ollalkseen koulukiusaamista vastuvakoulu.... Harvase päivä poikani tulee koulusta itkien kun on taas kiusattu..... Kiusaaminen tapahtu välitunneilla tai koulu...
  2. enga

    Vanhoja muistellen :)

    Hain haulla viestejä, joihin olen itse osallistunut tai aloittanut ketjun. Oi niitä aikoja, oikeasti tältä palstalta olen saannut apua, vertaistukea, kavereita ja apua kiperiin kysymyksiin. Nyt on kulunut aikaa viime käynnistä ainakin 6v ja toivoisin että olisin ainakin jollekkin antanut apua...
  3. enga

    Koulu vaatetus 5 luokkalaiset

    Minusta mielenkiintoinen kysymys... Miten pukeutuu muiden 5lk pojat? Minun 5lk poika tuli eräänä päivänä kotiin ja tuumasi että häntä haukuttiin koska oli samoissa vaatteissa kuin edellisenä päivänä... En tiedä miten on muilla mutta meillä on koulu- ja kotivaatteet erikseen...eli jos yhtä...
  4. enga

    Hermot riekaleina...

    Tämä on pitkä juttu mutta asiaan minulla ja ex miehellä on viikko ja viikko systeemi kahdesta lapsesta 7v ja 4v (kesällä 5v). Tämä on toiminut 2v moitteettomasti, nyt sitten miehen työvuorot ovat olleet sellaisia että lapset ovatkin useammin miehen äidin luona hoidossa koska miehellä on...
  5. enga

    Riihimäen lasi, Karhulan lasi help

    Osaisko kukaan kertoa onko noi purnukat minkä arvoisia ? 1l purkki jossa on pohjassa ilves 5l purkki teksti riihimäki ja apilankuva (vihreä) 5l purkki teksti keittiötölkki ja karhunkuva 10l pyöreä tölkki karhunkuva 10l purkki teksti riihimäki ja ilveksen kuva sekä teksti ilvestölkki
  6. enga

    Samsung 3300b 9kk vanha puhelin ja alusta asti on ollut ongelmaa...

    Vein puhelimen liikkeeseen josta sen ostin, kerroin viat jotka ovat ilmenneet ja puhelin lähti huoltoon. Meni viikko kun sain viestin että puhelimessä on ulkoisesti syntynyt mekaaninen vaurio ja huolto maksaa 80e jos korjataan tai 30 e jos palautetaan korjaamattomana. Viat: 1. kun laitoin...
  7. enga

    Hei ! naimisiin menosta...

    Hei vaan hei uusille ja vanhoille palstalaisille :) siitä on aikaa kun tänne olen eksynyt .. Mutta nyt olisin kysymys...tahtoisin kirjoittaa vihkisormuksiin jotain muuta kuin nimet ja päivä määrän. Ja kysyn mielipidettä tai ideoita. Esinnäkin asumme maalla ja tilan nimi on eden, minusta...
  8. enga

    Pukeutumisesta viihteelle..

    Miten te pukeudutte viihteelle? Valitsetko asu kokonaisuuden joka sopii yhteen vai yhdistelettekö eri tyylejä? Tätä mietin nyt siksi kun en osaa päättää mitä puen päälleni ... 1. t-paita jossa kalukset ja raitoja, selässä kuvio, ja farkut jalkaan kengät on vielä arvoitus... 2...
  9. enga

    Kattokaa nauramatta

    http://www.youtube.com/watch?v=iqxrijbzRjg&feature=related
  10. enga

    Kuinkas moni vielä valvoo ?

    :D
  11. enga

    Vanhan kansan uskomuksia ...

    Eli jostain luin että jos haluaa tytön pitää laittaa kutimet sängyn alle tai jos haluaa pojan pitää laittaa vasara tms. työkaluja sängyn alle.. niin mitähän tulisi kun sängyn alus on täynnä kaikenlaista roinaa ...matkalaukkua ja lasten liukuria taitaa olla pari mattoakin... Oma päätelmä...
  12. enga

    Keksi elokuvista uusi nimi....

    Viime kerralla tämän tapaiseen ketjuun osallistuin ja aihe oli pyöräilykypärä mutta nyt aihe on vapaa .. nauretaanko taas vedet silmissä :D Eli keksi vaihto-ehto elokuvalle ja voi laittaa elokuvan josta sen keksi, katsotaan mitää saadaan kasattua Kuinka hukata tavarat hetkessä : kuinka...
  13. enga

    Asumismuodosta..okt vai kt

    Elikkäs tällä hetkellä asutaan kt 4h+k 87m2vuokra 700e ja risat ja tarjolla olisi 4h+k 100m2 ja vuokra 540e....hullu täytyy olla että ei tuohon jälkimmäiseen muuttaisi...tosin, jälkimmäinen on rintamamiestalo maalla,ja on lähempänä isovanhempia. Mutta isäntä ei varsinaisesti hypi ilosta ...tuon...
  14. enga

    Hiljaista on...

    Kyllä on hiljaiset neliöt :/ Se ero tuli kuitenkin miehen kanssa, miestä ei ole ikävä mutta lapset on viikon isällä ja viikon mulla. Päivällä oli tekemistä kun maalailin ja tapetoin mutta nyt vaan istun ja ihmettelen kissan kanssa....no toisaalta saanpahan levätä seuraavaan viikkoon jolloin...
  15. enga

    Kyllä on vaikeaa löytää uusi harjoittelupaikka ..

    Aloitin paikallisessa rauta kaupassa viime viikon keskiviikkona ja perjantaina pomo sanoi ettei johdu minusta mutta esimies oli kysynyt miksi on harjoittelija kun omakin porukka on lomautettuna. Olen ollut kysyeisessä kaupassa ennenkin mutta nyt nämä yt neuvottelu vaikeuttaa uuden paikan...
  16. enga

    Lasten tapaamisesta..

    Eli erosimme miehen kanssa viikko sitten ja yhteisiä lapsia 2 joista toinen on 3v 9kk ja pienempi on 1v 5kk. Nyt sitten yhdessä puhuttiin että jos katsottais tapaamisia niin että lapset olisi viikon mulla ja viikon isällä. Perheeseen kuuluu myös mun 7v poika joka on pitänyt tätä miestä isänään...
  17. enga

    Mokkulasta kysymys...

    Elikkäs olen hankkimassa läppäriä ja siihen mokkulaa, kumpi kannatta ottaa näistä? Dna mokkula 9,80e kk 384kbit/s Dna + nettikaista 14,80e kk 512kbit/s Ihan kotikäyttöön tulis ja laskut jos sais maksettua ja surffattua netissä.
  18. enga

    Tietäiskö joku kappaleen..tai no virsi ..

    Mutta siis monesti kuulee sen hautajaisissa viimeisenä kun arkkua lähdetään kantamaan kirkosta ulos hautuu maalle... Mukavat on mullakin aatokset tähän aikaan yöstä mutta siis häiritsee kun ei tiedä sitä laulua ja untakaan ei saa ennen kun sen löytää...kuulostaa hyvin pitkälti samalta...
  19. enga

    Iso varpaan kynsi irtosi ...melkein

    Muovilattia, vesi ja ovi on vaarallinen yhdistelmä :whistle: on muuten pikkusen kipee ...
  20. enga

    Olikohan nyt ihan fiksu päätös?

    Tätä siis mies pohtii, mutta mun mielestä oli hyvä ja ennen kaikkea kannattava päätös. Eli vaihdoimme auton, ed. oli volkkarin vento -94 josta mies kaavaili saavansa jotain 1350 e jos siis itse myy. No uusi (meille uus) auto oli 9800e ja km 220000km, automaatti vaihteet, ajotietokone, 2...

Yhteistyössä