Hakutulokset

  1. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos kaikille! Negan testasin tänään. Kyllä peli nyt näyttäisi olevan menetetty :ashamed: Eikä mies ainakaan parantanut mun oloa millään lailla, koska hänen mielestään mun ei kuulu itkeä, koska olen tiennyt riskit... Sain siis koko työpäivän pidäteltyä itkua, mutta kotiin päästyäni olen...
  2. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mut voi ottaa pois piinailijoista, PP 7 (tänään) alkoi kunnon vuoto. Ei tuottanut hieno blasto meille plussaa :'(
  3. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä alkoi taas ruskea limainen vuoto :'( Eiköhän se ollut siinä. Normaalilla viljelyllähän mulla ois jo pp8 tai pp9, niin pipariksi meni. Ei mulla oo ikinä ollut näin lyhyttä kiertoa. Nythän on siis kp 24 ja siirto oli 6 päivää sitten. Plussatuulia teille muille :flower:
  4. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Bonniemoi en ole vielä testannut, kun olen lukenut ettei kukaan ole vielä PP6 saanut mitään testiin. Ajattelin kyllä huomenna kokeilla siitä huolimatta :laugh: Mulla on kyllä ihan varma olo, ettei ole onnistunut tämä hoitokierros. Tosi vahva tunne siitä. Sinua lohdutan sillä, että usein juuri...
  5. Cafe Latte

    ?! ** + - Hoidon ja piinapäivien oireet ja tulos - seuranta - + ** !?

    1.IVF/ICSI Lääkeet: Elonva, Orgalutran,Gonal-F, Ovitrelle,Lugestron Kp 2 Elonva Kp 6-10 Orgalutran Kp 9 Folliultra oik.9 munarakkulaa vasemmalla 7. Kp 9-10 Gonal-F Kp 11 Ovitrelle Kp 13 Punktio. Hemmetin kivulias. Saalis 14 munarakkulaa, joissa 11 munasolu. Kp 14 munasoluista 8...
  6. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mandalalle tsemppiä uuteen kiertoon :hug: Mulla on jotenkin semmoinen tunne, ettei meilläkään ole onnistunut, vaikka mulla kuviteltuja oireita onkin, jotka kyllä varmasti johtuvat lugeista: -PP1 tai PP2 äkillinen aaltomainen kipu "jossain tuolla mahassa" meni päästä varpaisiin asti...
  7. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Fibbis voi kuinka kurja uutinen :ashamed: Mikä pp sulla nyt on?
  8. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    risukasa koska sinulla alkoi näymään r-testeissä? Kaisla78 onnea kyytiläisestä :heart: Fibbis joko oot testaillut? Sun päivä sen kun lähenee vaan :) Mulla siis tosiaan tuli tuota "limajutskajutskaa" vain sen yhden kerran eilen. Sen jälkeen ei mitään. Voiskohan se olla Sitä...:whistle:
  9. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ellae mullehan siirrettiin 5päivän ikäinen blasto, niin ilmeisesti sitä varten tuo kiinnittyminen tapahtuisi hyvin pian siirron jälkeen.
  10. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ellae en tiedä, mut muistaakseni mulle sanottiin, että alkio kiinnittyisi 1-2 vuorokauden sisällä siirrosta, joten siitä olisi nyt turhan pitkä aika :ashamed:
  11. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ällötysvaroitus! Tänään pp4 ja huomasin vessassa käynninyhteydessä että paperiin jäi jotain ruskeaa limaa (yök!). Siis ei kai mun menkat vielä voi alkaa?? :O Muutamana päivänä on ollut vähän tollasta menkkamaista kipuilua kyllä, tää on ihan kauheeta, miksi mun kroppa ei toimi :ashamed: Nyt...
  12. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    RiiMini tsemppiä alkavaan kiertoon :flower: ja toivotaan sinulle lyhytaikaista vierailua tässä pinossa ;) Fibbis ja Bonniemoi miten teillä on piinailut sujuneet? =) Nenna81 tyhmiä kysymyksiä ei olekaan :hug: Dejalle paljon tarrasukkia ja onnellista raskautta :heart:
  13. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mä en ole nukkunut yöllä juuri ollenkaan, mun rinnat on kipeytyny entisestään ja ne on tuntuu tosi painavilta. Ilman liivejä ei todellakaan pysty nukkumaan, mutta liivien kanssa tuntuu ku olis makkara nakin kuoressa. Kai sitä pitää mennä ostamaan isommat liivit :ashamed: Varmaan luget on...
  14. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Bonniemoi mun pitää tehdä ihan vaan kotitesti 25.1. Jos mun mielestä tulos on "epäilyttävä", niin sitten veritestiin. Itseni tuntien olen kyllä sitten ehtinyt tikuttelemaan jo mooonta kertaa ennen tuota päivämäärää :laugh: Testasinhan mä jo senkin, että kuinka kauan ovitrelle näkyy. Vastaus: 4...
  15. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pikainen päivitys taas, muserruin ihan täysin..Eilen jatkoviljelyyn (6pvä) jäi 6 alkiota, nyt biologi soitti, että vain yksi pääsi pakastimeen :'( Ei nyt kovin hyvältä näytä meidän mahdollisuudet :'(
  16. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pikainen päivitys tienpäältä. Pieni kyytiläinen matkassa :heart: 8:sasta solusta siirrettiin valmis blasto kyytiin, 6 jäi vielä (!) huomiseen asti jatkoviljelyyn, olivat vielä morula-vaiheessa, vähän hitaammin siis jakautuneita. Huomenna biologi soittaa niistä sitten tarkemmin. Vain yksi siis...
  17. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Menossa mukana: Nimi..yritysaloitettu...monesko lapsi...syy..hoitomuoto... lääkkeet? Bonniemoi 1/2011...ensimmäinen..1. ivf/1.pas...PCOS Cafe Latte..2010..1.yht...selittämätön..1.IVF/ICSI 01/15 Elonva, Orgalutran,Gonal-F, Ovitrelle,Lugestron ElectricBlue...n.4vuotta...
  18. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Bonniemoi, onnea kyytiläisestä <3 Olenko ainoa täällä kelle tehdään pitkäviljely? En tiedä edes, että miksi meille se tehdään.. Hedelmiinalle tsemppiä, että uusi kierto alkaisi mahdollisimman pian, että pääsette kunnolla tositoimiin :) Fibbis, onko sulla ollu mitään oireita...
  19. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Sain myös saikkulapun siis kyllä, mutta mulla ei lue siinä klinikan nimeä, pelkästään lääkärin tiedot ja sitten joku koodi, mikä on liittyi johonkin vatsakipuihin.
  20. Cafe Latte

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huomenta kaikille, Mulla ei punktion jälkeen ole ollut kuin pientä jomottelua välillä, olin ihan työkuntoinen. Äsken tuli viestiä biologilta. Punktio oli siis perjantaina ja tänään alkioiden ikä on siis 3 päivääkö? No joka tapauksessa viesti oli tällainen: "Kaikki kahdeksan alkiota on...

Yhteistyössä