Hakutulokset

  1. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nyytikkii Onnea uuteen kotiin:) Anile Tervetuloa:)
  2. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    rakastava äiti juu,kyllä se vaan on jaksettava kiltisti odotella:D:p mutta oli toi sun plussa ihana juttu:love: voi kunpa itsekkin sais plussan:rolleyes:
  3. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    rakastava äiti wau,hurjasti ONNEA!:love: Tanja no voi ei,ehkä ei sitten vauvanaika vielä ollut..mutta kyllä se varmasti viellä joskus on,ehkäpä piankin:) Kaikkea hyvää sinulle:love: Itse saan jännäillä vielä,katsotaan sitten ensi viikolla..:whistle::D
  4. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Tanja jännää;) teehän testi lauantaina(y) rakastava äiti kauhee flunssa päällä,eipä ole mitään tuntemuksia..muuta kun nenä vuotaa:( eipä oireita ole ennenkään tullut ku plussan jälkeen:rolleyes:
  5. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    rakastava äiti mulla pitäis menkkojen alkaa ensviikon lopulla...Ei kyllä ole tuntemuksia että oisin raskaana,outoa vaan nämä oireet tuntuis että menkat alkais mutta eihä ne voi vielä alkaa:sleep: mutta katsellaan,odottavan aika on pitkä:cautious:
  6. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    MerMer Ihanaa saada uusia kuumeilemaan:) Tämä on todellakin ihanan aktiivinen ketju:love:
  7. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    kiuski tervetuloa joukkoon :) rakastava äiti sun oireet kuulostaa hyvälle(y) milloin pitäis menkat alkaa?
  8. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    rakastava äiti iiik!Pelottava ajatus kaksoset:eek::D enpä usko että näin neljän lapsen jälkeen tulisi kaksosia:whistle: rakastava äiti nyt kun tulet raskaaksi niin joko lapsiluku on täysi?Entäs muut kuumeilijat monestako lapsesta haaveilette?MInä uskon vahvasti että jos vielä yksi saataisiin...
  9. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Tanja joo jokainen raskaus on erilainen mutta katsellaan;) Minä olen aina tehnyt raskaustestit miten milloinkin (aamusta,päivällä,illasta) ja aina ovat näyttäneet oikein.Että kyllä noi testit ovat aika luotettavia:)
  10. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Tanja voithan tehdä testin "salassa":whistle: Vieläkin mahan nippailuja,tuntuis kun menkat alkais mutta eihän ne vielä voi alkaa:cautious: Kaikissa raskauksissa oireet ovat alkaneet vasta menkkojen pois jäännin jälkeen..että mitähän tämä vois olla(n)
  11. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nyytikkii,Tanja,rakastava äiti wau,jännät paikat;) Toivotaan,toivotaan(y):love:
  12. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nyytikkii minäkin niiiiin toivon että vahvistuis(y) Nyt ei kerkiä enempää täytyy lähteä nauttimaan tästä ihanasta ilmasta ja poitsut viedä lenkkeilemään :)
  13. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    rakastava äiti hmm,ehkä jotain pientä on ollut joo..vähän alamahanippailuja,paineentunnettakin..mutta odottelen ihan rauhassa menkkoja,tulevatko vai eivätkö..toivottavasti ei:cautious: Ehkä pitäis ostaa ovistestejä seuraavaan kiertoon jos nyt ei tärppää:whistle:
  14. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nyytikkii minäkin nään viivan(y)
  15. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    rakastava äiti meillä poju syntyi just jouluaattona,oli kivat tunnelmat sairaalassa joulukuuset ja kaikki:love: sit kun vauva syntyi niin sai pikkuisen tonttulakin päähän:rolleyes: sit toi toiseksi vanhin on syntynyt keskellä kauneinta kesää,kiva aina synttärijuhlat järjestää ulkona:) Eipä...
  16. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Nyytikkii älä vielä masennu(y) rakastava äiti toivotaan että tärppi olis käynyt:rolleyes: just siksi minäkin haluaisin nyt heti vauvan ettei ikäero menisi liian suureksi..Meiltä löytyy talvi,kevät ja kesä lapsia,yksi joulutonttukin:love:
  17. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    rakastava äiti jees päästään yhdessä jännäilemään(y):rolleyes:
  18. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    rakastava äiti pahoinvointi ei varmasti ole kivaa!Itsellä ei ole siitä kokemusta..pientä öklö oloa ihan eka viikoilla vaan..
  19. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    rakastava äiti en minäkään enää pysy ton 5 luokkalaisen läksyjen perässä:D jännää on se että tota kolmosta kun odotin niin hänen raskausaika oli tosi vaikeaa/kamalaa mutta itse synnytys sujui kuin unelma,siitä kun olin sairaalassa niin vajaan 4 tunnin päästä poika tuhisi jo sylissä:love: ehkä...
  20. M

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Noista synnytyksistä senverran että kaikki neljä ovat syntyneet suhtnopeasti vaikka sika kipeästi on käynytkin.Ekan jälkeen vannoin (tuskallisen synnytyksen jälkeen) että ei enää koskaan mutta aika kultaa muistot:) rakastava äiti mites sinulla noi raskaudet ovat sujuneet,onko ollut ongelmia...

Yhteistyössä