"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Ellieamanda harmi :(. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja palaatte yhteen ♡

Blomma onko vielä mitään varmaa ajankohtaa milloin alkaisitte yrittää ;). Toivottavasti pian!(y):love:

Rakastava äiti kunpa toi kipeä olo johtuis raskaudesta ;). Pidän peukkuja :love:

Nyytikkii mä nään kyllä kaikissa sun testeissä viivan :). Tän päivän testissä vahvemman :geek::love:. Teetkö digin tiistaina ?:rolleyes:

Mulla ei tullu ku ne pari kertaa eilen sitä vuotoa (n). Saa nähä mitä se oli. Oli kyllä tosi oudon väristä, kun yleensä tuhruvuoto on tumman ruskeaa... en kyl usko raskauteen ollenkaan. Niin pieni mahis plus oireita pitäis ehkä jo olla vähän enempi:D. Kp26 ja luultavasti, ainakin vähintään dpo9
Voipi olla enemmänkin riippuen millon ovis oli. Laskin ton vikan limapäivän mukaan
 
Oho ellieamanda pahoittelut, olin hypännyt viestisi yli kokonaa. Onpas ikävä tilanne, toivottavasti löydätte jonkun ratkaisun ja palaatte yhteen <3 :(

Tanja kiva että muutkin näkee! :) Täällä mieskin näki ihan selkeästi ja on toi viiva kyllä sen verran vahvan näköinen livenä jo että vaikea uskoa että olisi vain viivanpaikka. En tiiä milloin teen tai teenkö digiä, tänään varmaan käytävä taas pregcheckejä ostamassa ja sit digi joskus jos on oikeasti plussa. :rolleyes:

Mutta kyllähän toi kuulostaa ainakin ihan kiinnittymisvuodolta ;) Ja onhan se pieni mahdollisuus, mutta kun ei sitä tosissaan tarvita kuin se yksi siittiö mikä pääsee hedelmöittämään munasolun. Ja kyllähän vaikka kuinka monet tulee raskaaksi vaikka pillereiden tai muun ehkäisyn läpi :) Ja ei mullakaan oo kyllä oikein mitään oireita.. Jotain outoja makuja oon maistanut tässä (nektariini maistui niin mullalle että melkein oksensin, mies ei huomannut mitään :D Vesi maistuu välillä oudolle, samoin pizza)
 
Sä oot kyllä raskaana! ♡ Kunhan vielä saat sen viivan vahvenemaan kunnolla ja digiin tuloksen :love:. Sitten Onnittelen kunnolla :love:

Tää on kyllä hassua jos nyt muka olisinkin raskaana:D. Kaikissa negakierroissa ollu aina NIIN vahva olo siitä että nyt oon raskaana. Ja nyt on silleen etten todellakaan oo raskaana :ROFLMAO:. Taitaa tärpätä aina silloin ku sitä vähiten odottaa :p. Ja kun en oikeen oo ees tarkkaillut kehoa mitenkään paljoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellieamanda
Tanja no mulla on vähän sama olo, ei jotenkin oo ollenkaan sellainen olo että voisin olla raskaana.. Tai siis vaikka jotain oireita oliskin mutta jotenkin ei oo yhtään uskoa siihen että nyt olis muka :D
Jotenkin sitä odottaa, että olon pitäisi yhtä äkkiä muuttua jotenkin maailmaa mullistavaksi mutta todellisuudessa aika harvoille tulee tässä vaiheessa mitään oikeita oireita.. Luin just keskustelua missä monet sanoi että eka raskausoire oli menkojen pois jääminen ja sen jälkeen se et vauva alkaa potkimaan :ROFLMAO:!

Ja joo on se, mutta koitetaan pidätellä vielä ettei sitten pettyisi. Se vaan kokoajan hokee että "no niin mitä mä sanoin, kyllä minä tiedän että oot raskaana!"
 
Nyytikkii ihan huippua!!!!!! :love::love: Kai sun on nyt pakko olla raskaana,kun plussa tuli(y) En minäkään älyä niitä kahta testiä,mutta nyt jos ootat pari päivää(helppoa varmaan;))ja testaat sitten uudelleen niin luulisi että viivan pitäs olla selvästi tummentunut jos raskaushormoonit nousee.Ihan mahtavaa kyllä jos nyt raskauduit pitkän odotuksen jälkeen:love: Kauanko olittekaan yrittäneet?

Tanja toivotaan parasta:love:eli raskautta

Ihan outoa...aamulla vielä särki paikkoja ja lämpö hiukan koholla mutta nyt alkaa olla normaali olo ja lämpö ihan normaali...?
 
Rakastava äiti kiitos <3 ei tuo nyt vielä ihan plussa ole, mutta nyt vasta dpo11 joten eipä vielä voi tummempaa odottaakkaan. Täytyy tänään käydä ostamassa lisää testejä ja koittaa malttaa olla testaamatta, enpä tiiä miten siihen voi tässä tilanteessa kyllä pystyä :D Me jätettiin ehkäisy viime jouluna, sen jälkeen välillä tjottailtiin ja välillä keskeytettiin ja toukokuussa aloitettiin sit ovistestien ym kanssa. Meillähän huomattiin heti alussa lääkärissä että mulla on pco enkä ovuloi ollenkaan joten siksi ollaan jo hoidoissa.

Voihan tuo olla joku kiinnittymispomppaus? :) Mulla ainakin jos nyt olisin raskaana, tuli silloin ööö dpo6-7 välillä lämpöihin yhtä äkkiä sellainen et ne nousi reilusti ylöspäin ja sitten laski vähän mutta jäi edelleen korkealle.. Samoihin aikoihin tuli se veripisara.
 
Nyytikkii jeee! :) sieltä se tulee varmasti esiin! Vitsi miten jännää:)
Kiitos tytöt, jospa tää tästä paremmaks muuttuis <3

Rakastava äiti, rinnat on kyllä poikkeuksellisen kipeet ja niitä pistelee ja vihloo. Eilisiä alavatsatuntemuksia ei nyt tunnu, mut valkovuotoa/limaa tulee ja limakalvot on selvästi turvoksissa ja hellänä Mikä olo siellä?

Ajattele Tanja jos nyt tärppäiskin kun oot ajatellu et se ei tästä kierrosta ole edes mahdollista :ROFLMAO:
 
Nyytikkii näkyykö tuossakin hailakka viiva? :) En nyt oikein nää ku kännykästä yritän täällä auringonpaisteessa tiirailla.

Mulla kuumeilu jäi eiliseen,mutta tänään lämpö ollut korkeemmalla kuin ennen,joten voiskohan Tää olla raskaudesta johtuvaa jos kovasti niin toivon ;) Nyt ollut 36.6 eikä nouse tai laske siitä mihinkään ja normaalisti 36.3 Kurkku ei tullutkaan kipeäksi ja nokkakin vuoti vaan aamulla joten luulen sen olleen vaan allergiasta johtuvaa.

Jännää nyt kun niin moni jännäilee täällä oireiden kanssa :)

Miten mustavalo...onko mitään tuntemuksia?
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
rakastava äiti hmm,ehkä jotain pientä on ollut joo..vähän alamahanippailuja,paineentunnettakin..mutta odottelen ihan rauhassa menkkoja,tulevatko vai eivätkö..toivottavasti ei:cautious: Ehkä pitäis ostaa ovistestejä seuraavaan kiertoon jos nyt ei tärppää:whistle:
 
Joo kyllä siinä näkyi livenäkin, katselen kokoajan tota aamuista pregcheckiä kun näyttää kivalta se viiva <3 Toivon niin että vahvistuisi.

Rakastava äiti ja Mustavalo hyviltä kuulostaa oireet, toivotaan ettei menkat ala :) Mitkä päivät teillä nyt olikaan?
 
Kiitos viesteistä taas <3 Ei vielä uskalla juhlia mutta hyvältä ainakin vaikuttaa :)

Meillä asuntoasiat on sillä mallilla, että ollaan muuttamassa jo ensiviikonloppuna :D En ole täällä asiaa mainostanut, kun on ollut näissä testiasioissakin niin paljon puitavaa enkä sen viimekertaisen jälkeen ole uskaltanut tuosta muutostakaan iloita.. :cautious: Mutta tosi ihana meidän uusi koti on kyllä <3 Kävimme juuri eilen siellä ja ihana on mennä jo pihaan kun se tuntuu sellaiselta lämminhenkiseltä paikalta :love:

Ootteko annimaria miehen kanssa puhuneet vauvajutuista? ;)
 
Niin ja omaa napaa vielä sen verran että mitä hittoa! Mun ihossa näkyy kamalan selkeästi verisuonet läpi? Käsissä näkyy ne tonne kyynärtaipeeseen asti selkeästi eikä ikinä oo tollasta kyllä ollut :D Hyi!! Verenvirtaushan kasvaa alkuraskaudessa ja googlasin äkkiä että joillain alkaa näkymään verisuonet esimerkiksi rinnoissa raskauden alussa selkeästi.. Hmmmm :LOL: Tää kyllä ei oo mikään kovin miellyttävä oire
 

Yhteistyössä