"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Theran kiitos <3 en ole koskaan ollut raskaana niin en tiedä yhtään itse mitään lämmöistä.. Oon vaan lukenut että niiden olisi pakko olla koholla raskaana :( Mutta kaikkihan olemme yksilöitä joten..

Paputoive hah, voi olla että onkin itkeminen oire :ROFLMAO: Itkin äsken myös koska kissa haisi :LOL: Ihania bodyja, mäkin aina kaupoissa hypistelen niitä vauvanvaatteita, välillä pelottaa että joku tuttu yllättää mut ja jään kiinni! :whistle: Toivottavasti olisi kiinnittymisvuotoa tuo <3
 
Nyytikkii ihana!! :D sä oot kyllä varmaan raskaana. :) mä itkin eilen, kun meidän kissa oli niin rasittava, ja makas koko ajan tiellä, niin että meinasin aina astua sen päälle, mutta saattaa johtua kahden viikon työputken aiheuttamasta ylivoimaisesta väsymyksestä.. Nimimerkillä nukuin töiden jälkeen kolmen tunnin päikkärit :sleep:

Mä niin odotan sun testailuja!! :)(y)
 
Theran kiitos <3 en ole koskaan ollut raskaana niin en tiedä yhtään itse mitään lämmöistä.. Oon vaan lukenut että niiden olisi pakko olla koholla raskaana :( Mutta kaikkihan olemme yksilöitä joten..

Paputoive hah, voi olla että onkin itkeminen oire :ROFLMAO: Itkin äsken myös koska kissa haisi :LOL: Ihania bodyja, mäkin aina kaupoissa hypistelen niitä vauvanvaatteita, välillä pelottaa että joku tuttu yllättää mut ja jään kiinni! :whistle: Toivottavasti olisi kiinnittymisvuotoa tuo <3
Ei mulla ainakaan lämmöistä voinut sanoa varmaksi että tärppäsikö. Aloin epäilee siitä vuodosta että olis jotain tapahtunut. Nyt kun on rv 5+1 niin aika hyvin pysyy 36.6-37.2 välillä. Ja olisko sulla ollut kiinnittymisdippi?
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Annimaria eikä, kylläpäs ollaan herkällä tuulella! :ROFLMAO:

Theran jaa a en kyllä tiiä olisko ollut, näkee sitten lauantaina.. Toivotaan :rolleyes:

// Niin ja mies on ihan täysin varma että olen raskaana :D Se jo lupasi anopille että menemme sunnuntaina käymään siellä ja kun kysyin että onko siihen joku syykin mennä sinne niin sanoi että "no kun teet sen testin lauantaina" ja sanoin että niin mitäs sitten, se voi olla nega niin se sanoi että "no ei voi koska oot raskaana, kerrotaan se sunnuntaina äidille".. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: rakastava äiti
Nyytikkii voi älä itke <3 äläkä annimaria sinäkään <3 Nyytikkii varmasti pelottaa että jos ei ookkaan raskaana.Muistan sen tunteen itekki kuin paljon tunteet sahaas laidasta laitaan koeputkihedelmöityksen jälkeen ja olikin tosi järkytys ku en raskautunut heti.Aattelin ettei meitä voi enään mikään auttaa jos ei nuin tehokas hoito auta,mutta sitten seuraava alkionsiirto(siirrettiin 2kpl) onnistui ja toinen alkio alkoi kasvaa ja kehittyä <3 Olin ylihysteerinen äiti,ku vauvaa oli odotettu vuosia ja niin paljo oli tullu pettymyksiä ja luulin ettei ikinä saada ainuttakaan lasta.Sitten kun Se pieni vihdoin oli mahassa,stressasin kaikesta.Ja varsinkin sitten kun vauva syntyi.Menettämisen pelko pysyi pitkään :( Siihen vaikutti varmaan myös kolmen lapssettomuus vuoden aikana vuoden välein alkaneet raskaudet joista eka(luomusti alkanut) päättyi keskenmenoon ja siitä vuoden päästä clomeilla alkanut kohdun ulkoiseen ja leikkaukseen :( Sittehän mulla on ollut vielä Se keskeytynyt keskenmeno(kasi viikolla todettiin alkion kuolleen jo viikolla 6) ennen tätä meidän kuopusta.Mutta viisi tervettä lasta ollaan saatu tuosta kaikesta huolimatta <3 :) Enkä oo enään niin yli hysteerinenkään,mutta moneen muuhun verrattuna kuitenkin taidan huolehtia "liikaa" lapsistani yhäkin :)

Ja nyytikkii nuo sun oireet kuulostaa tosi hyvälle joten ihan hyvin voit olla raskaana :)

Mulla on tänään vaihdellut tuntemukset tosi paljon.Välillä tuntuu että varmaan raskauduin jo,mutta välillä oon ihan varma ettei tärpännyt ja tympii hirveästi.Välillä taas pelkään että kohta Se oksentelu taas alkaa ;)

Mies on lähdössä huomenna reissuun niin täytyy hyödyntää vielä tämä ilta vaikka oon ihan varma ettei siitä oo enään hyötyä.Jotenkin kaikki ovulaatio oireetkin tuli ja meni.No rinnat on vielä kuitenkin hellänä ja vähän limaista vuotoa tulee mutta niin tosi vähän.

Onko kukaan ajatellut että mitäs sitten jos tuleekin kaksoset? :) Minä oon jopa joskus toivonutkin että tulis vaikka kaksi kerralla,mutta nyt Se ajatus ihan hirvittää kun on jo niin monta lasta :) Suvussa ei juurikaan kaksosia oo.No miehen serkulla on kaksoset ja mummun veljet on kaksosia.
 
Rakastava äiti kiitos <3 Kyllä on ihme että monen lapsettomuusvuoden päästä aloitkin raskautumaan helposti ja saitte noin monta ihanaa lasta :love: Toivotaan että olisi jo tärpännyt :)

Me miehen kanssa vähän ollaan keskusteltu kaksos asiasta, kun se riski on aika paljon suurempi letro+menopur combolla kuin luomuna. Toisaalta se olisi ihan kivaa, yhdellä raskaudella saisi kaksi lasta :LOL: Mutta toisaalta se on varmasti ihan hirveän rankkaa varsinkin jos kaksoset ovat ensimmäiset lapset. En kyllä omalle kohdalle varsinaisesti toivoisi kaksosia.
 
Pakko tulla naureskelemaan tuota miestä... kysyi toissapäivänä taas että koska sitä vauvaa ruvetaan tekemään, sanoin että no heti ? :D Tänään taas juteltiin ja sanoin että semmonen syyskuun vauva ois kiva ( väsään synttäreitä esikolle ensi viikolle ) jotta vois yhdistellä synttäreitä ( en ehkä ihan tosissani :D ). Selvensin sitten kun mies kysyi, että joulukuussa tehdään syyskuun vauvat, ja pohdin samantein että semmosen tekeminen pitäisi aloittaa siis hetinyt. Mies kysyi hämillään että mikä siinä oikein kestää ?! :D Niiiinpä, san se :D

Itse oon väsäämällä väsännyt esikkoa vajaan vuoden ja seuraavia n.5kk joten ekasta vahingosta tai kiekasta en usko tapahtuvan yhtään mitään...

Kyllähän tuo asuntopolitiikka ois hyvä saada selkeämmäksi ennen mutta toisaalta mies laittaa ensi viikolla asuntonsa myyntiin niin tuskinpa siinä menee 1,5v. :)

Mä voisin haluta kaksoset ! :D Kun nyt ainakin sen pari toivoisin vielä saavani lapsia....
 
Blomma ihana kun mies on nuin innokkaana vauva asiassa mukana :)

Nyytikkii Silloin kun minulle ne kaksi alkiota siirrettiin,niin kyllä minä toivoin että kumpikin kiinnittyis :) Nytkun tiedän että mies ei yöllä avuksi nouse,niin en uskalla toivoa kaksosia.Ois ihan liian rankkaa hoitaa yksin 2 vauvaa yöllä,kun yhdenkin hoitamisessa on työnsä.Ja sitten synnytys huolettas kaksosraskaudessa myös,koska haluan synnyttää alakautta ja pelkään leikkaukseen joutumista ja tupla synnytyksessä vois sekin tulla eteen.Sitte vielä se raskaus aika luetellaan vissiin aina riskiraskaudeksi kun kahta oottaa?

Mulla kaveri menetti kaksoset joita odotti(en vieläkään tiiä tarkkaa syytä,ku oltiin enempi tekemisissä silloin ihan nuorena,ni en tietysti pahoitteluja enempää alkanut asiasta puhumaan viestejen välityksellä).Sitte tiiän lapsuus maisemista myös yhen perheen joilla toinen kaksonen kuoli mahaan.Eli en minäkään kaiken rankkuuden takia enään erityisesti toivo kaksosia.Jos niitä alkasin oottaan niin toki oisin siitäkiin onnellinen,mutta tulishan siinä tuplahaastetta.

Mulla on nuorempana ollut myös monet kaksos hoitolapset ja heidän äideillään raskaus ajat menneet ihan hyvin.Elämäkin kaksosten kanssa näytti sujuvan hirmu hyvin,kun tietyt rutiinit oli elämässä.Yhdet nuista kaksosista on kyllä yhä niin lähellä sydäntä vaikka alkavat ollaa jo täys ikäsiä(kyllä mää oon vanha!! ;) ...paitsi nuita kyllä aloin hoitamaan jo nuorena tyttöjä n.11vuotiaana ku asuivat naapurissa)

Tyhmää kyllä ku on nyt ihan Sellanen olo ettei tärpännyt.Kovasti kun toivoin ettei ainakaan kolmea vuotta tulis pienimmille ikä eroa.Sitte se viimekiertokin meni hukkaan ku mies alko perääntyyn niin jotenkin kauhea harmitus päällä että jos nyt ei onnistakkaan pitkään aikaan.Kesävauvakin ois tosi kiva,kun meillä ei yhtään kesävauvaa oo ja aina oon vähän haaveillut että ois helppoa järjestää kesällä syntyneen lapsen juhlat pihalla.Kevätvauvakin kelpais siis erittäin hyvin :) Joten toivon yhä että olisin nyt heti paikalla raskaana :) :) Ja ehkä nuo oireet ei edes vielä voi alkaa vaikka raskaana oisinkin kun ovulaatio oli just :)
 
Mä haluaisin kaksoset, mutta toisaalta se on kyllä niin rankkaa, että yksikin kelpais :D

Rakastava äiti pidän peukkuja :)

Miehen siskonpoika kävi eilen miestä painostamassa, mies hermostui sille ihan täysin. Kumminkin mulle sanoi illalla, että on halunnut lasta jo pitkään, mutta on pelännyt :D ota ny selvää.. :)
Rakkautta sain, mutta mies keskeytti. Ei sinänsä haittaa, kun oviskin meni jo :)
 
Rakastava äiti mä kyllä uskon että teillä on tärpännyt :) Eipä niitä oireita oikein heti voikkaan tulla, siellähän se hedelmöittynyt munasolu sun sisällä vain lilluu ja etsii paikkaa eikä keholla oo mitään tietoakaan koko kyytiläisestä ;)

annimaria hmm outoja noi miehet! :D Mikäs dpo sulla olikaan ja olitteko silloin lähiaikoina sänkypuuhissa?

Siis mun muistista on tullut jotenkin ihan älyttömän huono! Ehkä oon niin hermona tän raskausjutun kanssa.. :cautious:


Jihuu dpo9/10 on täällä! :) Huomenna tähän aikaan luultavasti jo tiedän testin tuloksen.. :oops: Mies on ihan varma mun raskaudesta, mutta jotenkin itsellä se raskaana oleva olo on mennyt pois :( Silloin tiistaina kun se lämpöjen nousu tapahtui niin olin tosi varma että nyt muuten tärppäsi, mutta pikku hiljaa se on mennyt pois.. Alavatsa kipuilee mutta kivut ovat alkaneet muistuttamaan kuukautiskipua :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Nyytikkii älä vielä masennu(y)
rakastava äiti
toivotaan että tärppi olis käynyt:rolleyes: just siksi minäkin haluaisin nyt heti vauvan ettei ikäero menisi liian suureksi..Meiltä löytyy talvi,kevät ja kesä lapsia,yksi joulutonttukin:love:
 
Erica87 ihanaa :love:.

Nyytikkii älä itke! ♡ pidän peukkuja :love: mulla laskee lämmöt ku liikun. Varsinkin jos tuun ulkoa ja mittaan niin on laskenu paljon. Samoin juominen ja suun auki pitäminen :ROFLMAO:. Älä luota lämpöihin! Ite oon saanu niistä tarpeekseni :D. Sun oireet on niin hyvänkuuloiset. Ja niinku Paputoive sanoi niin toi itku on varmasti oire :p.
Ja kyllä miehet vaan jotenkin kummasti vaistoaa naisensa raskauden :love:. Luota sun mieheen ♡

blomma ihana mies :love:.

annimaria93 toivottavasti nyt sun mies pääsis yhteisymmärrykseen itsensä kanssa!:D
Ja pääsisitte hyödyntämään oviksen ens kierrossa!;)

Rakastava äiti pidän täällä peukkuja sulle :)

Voi että mä niin haluaisin jo lapsen :love:
 
Tanja kiitos <3 no joo on kyllä tyhmää mitata lämpöjä silloin tällöin kun eihän se oo yhtään tarkkaa silloin.. Voi mäkin niin soisin teille pikkuisen <3

Nyt on ostettu huomista varten testit. Ostinkin apteekista apteekin oman herkän testin, ne oli jotain uusia mitä oli tullut. Sit ostin kaks pregcheckiä joista oikeestaan menin jo tekemään toisen :LOL: Mitä mä sanoin, en pysty olemaan paikoillani tuntiakaan jos tiedän että vessassa kuumottelee testi :p Laitan kuvan tähän kännykällä kohta..
 
Nyytikki mä nään selvän viivan! Enkä oo viivanpaikkoja puhelimella noin selvästi nähny! Näkyykö livenä väriä?

No se on vaaleanpunainen... :X3:!! Mä oon tehnyt noita testejä valehtelematta varmaan 50 elämäni aikana enkä oo koskaan saanut niihin mitään noin selkeää. Välillä harmaan viivanpaikan minkä näkee kun testiä kääntelee ja vääntelee mutta ton näkee livenä ihan selkeästi. :giggle: Mutta en vielä usko enkä uskalla juhlia vaikka täällä tanssinkin kissojen kanssa ja hypin ympäri taloa :D

/ Mutta pitää nyt vielä hillitä itsensä, älkää onnitelko vielä. Voihan olla joku kiinnittymisyritys tai muuta.. Huomenna nähdään sitten :)
 
Viimeksi muokattu:
Nyytikkii näyttää hyvältä, mutta onnittelen vasta myöhemmin ;)

Mulla alkoi tänään menkat. Oon helpottunut että alkoi eikä kierto venynyt sen enempää kuin kp33/28. Varmaan viisainta ois alkaa tikuttaa ovista, mut en haluu ehkä vielä alkaa stressailemaan liikoja, joten voi olla et tjottaillaan vielä. Mieskin enemmän tjottailumielellä. :) Yk4 siis alkakoon!
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Nyytikkii VOI IHANAA <3 :) En onnittele vielä ku kielsit ;) mutta tuun sitten huomenna onnitteleen :)

paputoive voi harmi :( mutta onneksi ei kierto venynyt pitempään ja uusi yrityskierto(=uusi mahdollisuus) voi alkaa :)

erica unohdin varmaan viimeksi kirjoittaa,mutta ihana kun kävit täällä "ilmottautumassa"...on niin kiva kuulla sun kuulumisia.Hyvä että kaikki mennyt hyvin tuhrusta huolimatta :) Minäkin oon käynyt sun kuulumisia välillä huhtikuisissa kurkkimassa :)

mustavalo meillä on syksyn,talven ja kevään lapsia ja yksi meidänkin lapsista syntyi vähän ennen joulua.Oli tunnelmaa kun joululaulut soi synnytys salissa :) jouluksi päästiin kotia juhlimaan.

Itellä yhä fiilikset ettei tärpännyt kun ei tunnu missään ;) Ehkä mää voisiin nyt Eka malttaa vaikka viikon odotella tuleeko oireita vai ei ja stressata vasta sitten jos ei :)
 
rakastava äiti meillä poju syntyi just jouluaattona,oli kivat tunnelmat sairaalassa joulukuuset ja kaikki:love: sit kun vauva syntyi niin sai pikkuisen tonttulakin päähän:rolleyes: sit toi toiseksi vanhin on syntynyt keskellä kauneinta kesää,kiva aina synttärijuhlat järjestää ulkona:) Eipä täällä mitään tuntemuksia,oisko tärppi käynyt vai ei..Nooh,aika näyttää:D
Nyytikkii onnittelen myös myöhemmin:)
 
  • Tykkää
Reactions: rakastava äiti

Yhteistyössä