Hakutulokset

  1. W

    Toiveissa vauva 2021

    Mulle voi päivittää DPO 10. Oireita on etova olo ja kipeet rinnat. Mutta samat oireet on olleet edellisissä kierroissakin tarkoittamatta mitään. Onko kellään muulla pahoinvointia dpo7-dpo14? Keskenmenon jälkeen ollut nyt joka kierrossa. Aika tympeä fiilis kun on pahoinvointia joka kierrossa...
  2. W

    Toiveissa vauva 2021

    Mulle voi päivittää kp1
  3. W

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä tänään dpo 13. Nega testattu eilen ja tänään. Ei tärpännyt vaikka hetken olin oireiden vuoksi varma että oon raskaana. Noh yritys jatkuu..
  4. W

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Tänään kp 37/42, dpo 9 - dpo7 menkkamaista juilintaa, huono olo, tuntemuksia rinnoissa, heikotusta - dpo8 menkkamaista juilintaa, huono olo, tuntemuksia rinnoiss -dpo 9 huono olo, tuntemuksia rinnoissa
  5. W

    Toiveissa vauva 2021

    Pitkästä aikaa tulin kirjoittelemaan. Syyskuisesta keskenmenosta saikin ootella kierron palautumista vähän pidempään. Nyt menossa dpo 9. Kp 37/42. Dpo 7 alkoi huono olo ja tuntemukset rinnoissa. Mut niin samat oireet tais olla edellisessä kierrossa eikä tullut plussaa. Maanantaina pitäs...
  6. W

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä vihdoinkin yritys jatkuu. Huhtikuinen meni kesken rv9 ja vuoto kesti 6,5 viikkoa. Tänään kp 60 ja ovistestiin tuli selkeä plussa. Eilen olikin jo yritystä. Tästä se taas alkaa :)
  7. W

    Huhtikuiset 2021

    Pikaisesti päivitän uutiset että mun pelot oli turhia, ultrassa oli kaikki hyvin. <3
  8. W

    Huhtikuiset 2021

    Tervetuloa uusille <3 Mulla viikkoja nyt 6+4. Aika suuressa pelossa ollut nyt koko ajan jos onkin tuulimuna. Sellaisesta kun löytyy kokemusta.. oireet olleet aika lieviä, mutta eilen kuvotus sai kyllä volyymia lisää.. huomenna aamupäivällä on ultra joten sen jälkeen ollaan toivottavasti viisaampia.
  9. W

    Huhtikuiset 2021

    Eka työpäivä loman jälkeen.. nyt on veto pois vaikka teenkin istumatyötä. Pahoinvointi tuntuu vähän voimisuvan, toistaiseksi syöminen auttaa. :) rv4+2 tänään.
  10. W

    Toiveissa vauva 2021

    Mut voi poistaa piinailijoista. DPO11 saatu plussa on vahvistunut.
  11. W

    Huhtikuiset 2021

    Saasoolle viestiä laitettu. Minäki voisin liittyä ryhmään heti. :)
  12. W

    Toiveissa vauva 2021

    Tsempit piinailijoille. <3 Täällä plussa on vahvistunut. Tänään dpo13. Mut vois ottaa piinailijoista pois. :)
  13. W

    Huhtikuiset 2021

    Mun viivat on eilisestä hitusen vahvistuneet. Tänään dpo12. https://aijaa.com/eoh3Iq
  14. W

    Huhtikuiset 2021

    Pahoittelut Kuumeilija40 :(
  15. W

    Huhtikuiset 2021

    Niin ja muakin kiinnostaa face ryhmä kun raskaus etenis ensin hitusen <3
  16. W

    Huhtikuiset 2021

    10.4 / Wanti / 7. Lapsi / OYS Minä voisin varovasti tulla mukaan. Tänään on vasta dpo 11, mutta pc testiin tuli kyllä selkeä viiva, mutta ei niin vahva kun kontrolliviiva :) Yritystä meillä ehti olla maaliskuusta asti. Kaikki alkuraskauden pelot nostaa päätään heti. :( Mutta pitää yrittää...
  17. W

    Toiveissa vauva 2021

    Mä päätin yöllä kun heräsin että teen nyt aamulla testin. Kuva otettu 5min testin tekemisestä. https://aijaa.com/MJnxbA https://aijaa.com/M25Kn8 Olin aika varma että tulee nega, mutta tulikin plussa. Nyt siis DPO11. Oireita: -aika rajuja repäisykipuja -tuntemuksia rinnoissa -pientä kuvotusta...
  18. W

    Toiveissa vauva 2021

    Listaan voi päivittää tälle päivälle kp29/32-36. DPO 11. Kierto tasoittunut jonkin verran alkuvuodesta. :) Kesä on mennyt tosi nopsaan enkä ole kovin paljoa ajatellut edes vauvajuttuja. Mutta nyt loppukierrosta sitä on taas bongaavinaan jos jonkinmoista oiretta. Tässä kierrossa yritystä oli...
  19. W

    Toiveissa vauva 2021

    Joo. Olis kiva. Kiitos
  20. W

    Vauvakuumeilijoiden painonpudotusketju

    Hyppään tänne mukaan. Painoa haluaisin saada n.10kg pois. Viimeisen vuoden aikana kertynyt useampi kilo ja osa edellisten raskauksien jälkeen jääneitä. Mulla on tällä hetkellä valtavan epämukava olo ja en viihdy kehossani. Tunnen häpeää omasta kehostani.. olen tunnesyöjä ja tykkään makeasta...

Yhteistyössä