Toiveissa vauva 2021

Eilinen ja tämä aamu on menny ihan omituisesti. Eilen oli ihan hirvee olo. Luulin koko illan, että oksennan. Tänään herätessä oli pakko syödä ihan ekana banaani, ettei tuu oksennus... Kp kuitenkin vasta 20. Joten luulis ettei nyt ihan vielä pahoinvointi yllättäis.
 
Eilinen ja tämä aamu on menny ihan omituisesti. Eilen oli ihan hirvee olo. Luulin koko illan, että oksennan. Tänään herätessä oli pakko syödä ihan ekana banaani, ettei tuu oksennus... Kp kuitenkin vasta 20. Joten luulis ettei nyt ihan vielä pahoinvointi yllättäis.
Mulla oli noin viikon verran ovulaatiosta todella kovaa pahoinvointia kanssa, nyt alkaa helpottaan dpo 9 :) keltarauhashormonin nousu voi herkästi hormoneihin reagoivilla myös aiheuttaa pahoinvointia...
Toki kyllä kai pahoinvointi voi aikapian kiinnittymisen jälkeenkin alkaa kun Hcg lähtee nouseen :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh
@Kuumeilija40 jos veri oli ruskeaa, niin voi olla myös vaaratonta. Ehkä kiinnittymisvuotoa, joka nyt tulee ulos, toivottavasti vuoto ja kivut loppuu, kovasti tsemppiä <3.

Mulla ainakin kierto on yhtä pahoinvointia. Kuukautisten aikaan, ennen ja jälkeen, sekä ovulaation aikaan, eli eipä sitä montaa päivää ole normaalia oloa :D.

Aamulla heräsin tissit kipeinä, joten eiliset kivut oli ilmeisimmin rakkulan puhkeamisesta. Kuumemittaria en löytänyt, joten lämpöjen mittaaminen jää varmaan tässä kierrossa, kun ei ole mihin verrata lämpöjä. Tietysti lämpödippi ennen menkkojen alkua näkyisi jos alkaisi nyt mittailla. Ajattelin kuitenkin ottaa piinapäivät rennosti ajattelematta sen enempiä, joten ehkä mittailen vasta ensi kierrossa. Huomenna aloitan Terolutit taas, ja saan hetkeksi taas liiveihin täytettä ;)
 
@Kuumeilija40 jos veri oli ruskeaa, niin voi olla myös vaaratonta. Ehkä kiinnittymisvuotoa, joka nyt tulee ulos, toivottavasti vuoto ja kivut loppuu, kovasti tsemppiä <3.

Mulla ainakin kierto on yhtä pahoinvointia. Kuukautisten aikaan, ennen ja jälkeen, sekä ovulaation aikaan, eli eipä sitä montaa päivää ole normaalia oloa .

Aamulla heräsin tissit kipeinä, joten eiliset kivut oli ilmeisimmin rakkulan puhkeamisesta. Kuumemittaria en löytänyt, joten lämpöjen mittaaminen jää varmaan tässä kierrossa, kun ei ole mihin verrata lämpöjä. Tietysti lämpödippi ennen menkkojen alkua näkyisi jos alkaisi nyt mittailla. Ajattelin kuitenkin ottaa piinapäivät rennosti ajattelematta sen enempiä, joten ehkä mittailen vasta ensi kierrossa. Huomenna aloitan Terolutit taas, ja saan hetkeksi taas liiveihin täytettä
Se oli enemmän sellaista kellertävän rusehtavaa. Ensin luulin että onpa tummaa pissaa. Ja sitten tuli pieni tumma hyytymä. Ei ollenkaan menkkamaista vuotoa. Mutta kivut on kyllä. Ihan kuin puukolla vetäisi
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
Mä päätin testata tän kierron vasta syyskuussa, jos menkkoja ei näy! :D nyt siis oikeestaan eka kierto ku on kumit ja keskeytetty jätetty kokonaan ja uskon kyl et en ees ovuloi vielä, saas nähdä koska tää keho palautuu. Mut kyl täs jotain hormoneja hyrrää ku on haluja niin paljon. :D ja hitto, olin jo ehtinyt unohtaa finnit! Kun raskausaikana ei näpyn näppyä tullut eikä iho rasvoittunut ollenkaan, niin on tää aika shokki ku yhtäkkiä naama kiiltää ja otsassa finnejä aikuisella naisella. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mä päätin yöllä kun heräsin että teen nyt aamulla testin. Kuva otettu 5min testin tekemisestä.



Olin aika varma että tulee nega, mutta tulikin plussa. Nyt siis DPO11.
Oireita:
-aika rajuja repäisykipuja
-tuntemuksia rinnoissa
-pientä kuvotusta

Olitte aiemmin puhuneet energiajuomista.. oon niiden suuri ystävä ja viime aikoina on tullut juotua niitä lähes päivittäin. Nyt ne pitää kai lopettaa..
 
Viimeksi muokattu:
Mulla oli noin viikon verran ovulaatiosta todella kovaa pahoinvointia kanssa, nyt alkaa helpottaan dpo 9 :) keltarauhashormonin nousu voi herkästi hormoneihin reagoivilla myös aiheuttaa pahoinvointia...
Toki kyllä kai pahoinvointi voi aikapian kiinnittymisen jälkeenkin alkaa kun Hcg lähtee nouseen :unsure:
Minulla on pahoinvointia ovulaatiosta menkkojen alkuun. Luulen, että herkästi reagoin hormoneihin. Aina olen huomannut muutoksia myös esim. mielialassa kierron mukaan ja hormonaalinen ehkäisy myös vaikuttanut paljon. Olispa joku kerta tosi kyseessä ja tuntemukset johtuisikin raskaudesta!
 

Miten te nyt tän tulkitsisitte? o_O Eilen eli kp 7 tosiaan tuli tuo keskimmäinen, ja tänään alin. Alin on luonnossa vielä paljon kuvaa selkeämmin haaleampi kuin tuo eilinen. Oliko ovis nyt sitten tänään? Voiko se edes tulla kp 8? Vai eikö näistä mikään vielä ole plussa ja se onkin vasta tuloillaan joskus normiaikaan?:unsure::rolleyes::poop:

Yöllä tosiaan jomotteli, muuten ei juurikaan tuntemuksia. Aikaisemmissa kierroissa ollut ihan hailuraa tommosta ton ylimmän tyyppistä viivaa, kunnes päivää-kahta ennen ovista vähän vahvistunu ja sitten tullut selkeä plussa. Hohhoijaa, on nää merkillisiä touhuja. :LOL:
Mä sanoisin kanssa, että ei ihan plussa! Ehkä seuraavana päivänä? Tosin, itelläkin joskus noi liuskat olleet vähän siinä ja siinä ovatko viivat tasavahvat, mutta digiin on tullut hymynaama silti.
 
Heippa taas kaikille,

tulenkin yllättäen jo kuukautta aiottua aiemmin listoille, piinailijoihin saa lisätä tänään dpo -1 ja huomenna siis dpo 0 :) Kiertopäivä tänään kp16/29-31 ja haaveissa 2. lapsi.

Meillä on elokuussa vuoden täyttävä esikoinen, ja tarkoitus oli aloittaa yritys ensikuussa. Päätettiin kuitenkin talletella jo tässä kierrossa dpo -4 ja dpo -3 ns. tyttöhaaveissa :) Seuraavasta kierrosta aloitetaan sitten kunnon yritys.

Onnea plussanneille :) <3 Ja @Wanti ihanaa, onnea ja vahvistumista viivalle, toivotaan, että pieni tarraa tiukasti kiinni <3

Ja @Kuumeilija40 toivotaan, että harmitonta vuotoa ja kipuja. Minullakin tuli esikoisen raskaudessa vuotoa kuukautisten oletettuna ajankohtana. Tsemppiä!!!
 
Vuoto onneksi lakkasi. Ja kipukin helpotti. Mutta pieni jomottelua on. No mä käyn isolla kylällä apteekissa ja ostan digitestejä pari. Jos ne ei vastaa viikkoja niin sitten on menossa kesken.
Hcg:n nousu on yksilöllistä, että ei ihan sokeasti kannata heittää kirvestä kaivoon, jos ei tänään toivottua tulosta tule digiin. Tietenkin pidemmällä tähtäimellä siitäkin voi jotain päätellä. Mulla tuli yllättäen rv 9 iso verihyytymä ja yllättäen joskus viikolla 14 ruskeaa vuotoa, istukka oli kohdunsuulla. Nyt kuitenkin rv 23, poika kasvaa ja istukkakin noussut kohdunsuulta. Tsemppiä! :)
 
Moikka! Muutaman päivän täällä lueskellut ja totutellut ajatukseen, että meillä alkaa vauvan yritys :love:

Yritetään mennä rennolla otteella, ei ovistikkuja tai muuta toistaiseksi, katsotaan sitten myöhemmin, jos ei vauvaa kuulu pidempään aikaan näin.

Itsellä yksi lapsi ennestään, 10v, miehelle olisi ensimmäinen.

Enemmänkin täällä taustalla ajatus olla ja totutella ajatukseen, lueskella muiden kokemuksia ja fiiliksiä.
 
Hei taas. Joudun surun murtamana palaamaan tähän ryhmään. Maanantaina (11+5) alkoi vuoto ja tutkimuksessa selvisi että sikiö vastaa viikkoja 6-7 :'( Eilen koko päivä sairaalassa jossa tehtiin lääkkeellinen tyhjennys.

En tiedä kuinka aktiivisesti palaan tähän ryhmään, mutta haluaisin kuulla kokemuksia kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen? ❤
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas. Joudun surun murtumana palaamaan tähän ryhmään. Maanantaina (11+5) alkoi vuoto ja tutkimuksessa selvisi että sikiö vastaa viikkoja 6-7 :'( Eilen koko päivä sairaalassa jossa tehtiin lääkkeellinen tyhjennys.

En tiedä kuinka aktiivisesti palaan tähän ryhmään, mutta haluaisin kuulla kokemuksia kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen? ❤
Olen pahoillani, ihan kamalaa. </3 Mäkin täällä taustailen ja keräilen itseäni, just takana keskenmeno rv10. Et ole yksin <3 Mulla tämä raskaus alkoi yli vuosi edellisen keskenmenon jälkeen, mutta jos sulla ei ole ollut ongelmia raskautumisessa niin hyvinkin nopeasti se voi tärpätä uudestaan, joillainhan ei edes ehdi yksiä kuukautisia tulla välissä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Enerisa3
Olen pahoillani, ihan kamalaa. </3 Mäkin täällä taustailen ja keräilen itseäni, just takana keskenmeno rv10. Et ole yksin <3 Mulla tämä raskaus alkoi yli vuosi edellisen keskenmenon jälkeen, mutta jos sulla ei ole ollut ongelmia raskautumisessa niin hyvinkin nopeasti se voi tärpätä uudestaan, joillainhan ei edes ehdi yksiä kuukautisia tulla välissä.
Kiiitos ❤ Tää on kyllä semmonen asia mitä ei toivo kenellekään </3 Meillä meni n. 8 kk raskautua, ja toivon ettei tarvisi odottaa yhtä kauan :(
 
Hei kaipaisin kokemuksia ! Kerroin täälläkin eilen siitä kovasta vihlasusta alavatsalla, voiko liittyä kiinnittymiseen moinen vai voiko ns kiinnittymisvuoto tulla vähän jäljessä ??? Huomasin just että on tullu vaaleenpunasta vuotoo, ja menkat pitäis alkaa vasta viikon päästä, tänään dpo 9.. rikä värikään oikein sovi menkkoja enteilevään tuhruun...
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna
Pahoittelut @Enerisa3 :( ❤ ja tsemppiä myös teille, jotka epävarmassa tilanteessa nyt olette :( kyllä tuo keskenmeno on varmasti todella surullinen ja kamala asia, ei sitä toivoisi kellekään. Vaikka lapsettomuus satuttaa, niin silti voisin kuvitella että vielä kamalampaa on, että saa hieman toivoa ja sitten meneekin kesken :(
 
  • Tykkää
Reactions: Enerisa3
@Enerisa3 Eikä, syvimmät pahoittelut, toi on niin rankkaa :cry:
Meillä kävi sama vk 12 ja kehitys lakannut vk7, se oli kyllä niin kamalaa ja se tyhjyys mikä sen jälkeen tulee:cry:
Mulle auttoi eteenpäin asiasta puhuminen ja itkin myös paljon:(
Toivoin pian raskautuvani uudelleen mutta vieläkään en ole ja aikaa on kulunut 7kk:(
Tosin mulla kkm epäonnistui ja menetin paljon verta sekä mulle tehtiin kaikkea muutakin, mm imutyhjennys luulen että sillä on vaikutusta tai sit tosiaan tuurista kiinni. Ystävä raskautu heti onnistuneesti uudelleen vaikka oli samoilla viikoilla kkm(y)
Voimia kovasti❤
 
  • Tykkää
Reactions: Enerisa3

Yhteistyössä