Hakutulokset

  1. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Kesäkuu* ~

    Hei kaikki pitkästä aikaa! Ajattelin käydä kertomassa teille sen verran kuulumisia, että täällä on kaikki sujunut oikein hyvin, tänään rv 20+0 eli puoliväli, huh! Ultrissa ja seuloissa on ollut kaikki hyvin ja meille on poikaa lupailtu :) Minut voi kuitenkin nyt poistaa listalta, sillä tämä...
  2. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Minä olen edelleen hissukseen vaan seuraillut teidän jutustelua, kun en vieläkään uskalla oikein heittäytyä nauttimaan tästä tilasta. Pikkuhiljaa mieli kevenee ja jokainen uusi päivä on plussaa. Tällä viikolla maanantaina kävimme ar-ultrassa ja löytyihän...
  3. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Minä täällä hissukseen seurailen vierestä teidän jutustelua. Itsellä tämä pelko ei meinaa millään hellittää. Pitkään ajattelin, että no sitten varhaisultran jälkeen voi varmaan vihdoin alkaa nauttia, mutta nyt olen tajunnut, että siinä kohtaahan vaan taas "panokset kasvaa" ja saakin alkaa...
  4. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Täällä ensikertalaisena kovasti vaan odottelen pahoinvoinnin alkamista, jotta voisi oikeasti uskoa tuolla jotain tapahtuvan! Saattaapi mieli olla toinen, sitten kun/jos se pahoinvointi sieltä todenteolla alkaa... Työkaverini olivat mieheni jälkeen ensimmäisiä, jotka raskaudestani kuulivat...
  5. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    EukkoI, joo, niin se omastakin mielestäni olisi, mutta alkuraskauden UÄ annettiin minulle vasta 16.3., jolloin on edellisistä kuukautisista laskien seitsemän raskausviikkoa täynnä (jolloin la olisi vasta 1.11.). Mutta ehkä siellä haluttiin vaan varmistua siitä, ettei tehdä alkuraskauden ultraa...
  6. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Hei vaan kaikille! Varovasti uskaltaudun tänne teidänkin seuraanne liittyä, jos sopii! Kiva, EukkoI, törmätä tuttuun nimimerkkiin täällä! Ehdin siis juuri ja juuri piinailemaan tuonne IVF-hoidoissa olevien ketjuun, kun jo heti kohta plussasinkin. Kyseessä ensimmäisen IVF-hoidon ensimmäinen...
  7. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos onnitteluista ja voimia ja tsemppiä teille jatkoon!! <3
  8. H

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Hei kaikille! Varovasti uskaltaudun liittyä joukkoonne, jos suotte :) Kauaa en ehtinyt tuolla IVF-hoidoissa olevien ryhmässä ollakaan, kun löysin senkin niin viime tipassa, että ehdin vasta piinailemaan sinne ja sitten heti kohta jo plussasinkin. Täällä siis plussattu ensimmäisen...
  9. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hyviä uutisia, HCG 140!!! :)
  10. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jännitys senkun kasvaa... Haaleaa viivaa pukannut edelleen sen pp6 jälkeen aina tänne pp10 saakka. On se vähän vahvistunut, mutta ei paljoa. Tänään kuitenkin CB:n digitaalinen testi näytti 'raskaana 1-2'. Juuri kävin verikokeissa, huomiseksi oli luvattu puhelinaikaa minulle, mutta...
  11. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tänään pp7 tehty taas testi siinä toivossa, että viiva olisi tummunut eilisestä, mutta ei se ollut. Ehkä jopa haalentunut. Onko huono merkki? :( Pitäisikö viivan tummua päivä päivältä? Mahaakin jomotellut menkkamaisesti aina vaan enemmän ja enemmän. Tänään kyllä mieli ollut aika maassa ja...
  12. H

    ?! ** + - Hoidon ja piinapäivien oireet ja tulos - seuranta - + ** !?

    Taustaa: Viime vuoden loppupuolella tehty ensimmäinen IVF-hoito. Tuoresiirtoon ei päästy hyperstimulaation vuoksi. Kahdeksan blastokystia saatiin pakkaseen, joista ensimmäinen siirrettiin viikko sitten. Syynä lapsettomuuteen endometrioosi. Oireita siirron jälkeen: -parina siirron...
  13. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Täällä tänään pp6 bongattu raskaustestistä EHKÄ JOTAIN. Tarkoitus ei ollut ollenkaan testata vielä näin aikaisin, mutta aamulla hortoillessani unihiekat silmissä vuorokauden ensimmäiselle vessakäynnille, hiipi testaaminen hiljaa mieleen (näin miehen syntymäpäivänä). Paketti oli siinä ihan...
  14. H

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heips kaikki! Minut saisi lisätä piinailijoihin! Pitkään kalastelin piinailijoiden ketjua ja löysinkin tämän piiitkän keskustelun, enpä jaksanut kyllä ihan alusta loppuun lukea :) Täällä menossa siis ensimmäisen IVF:n ensimmäinen PAS. Tuoresiirtoon ei päästy hyperstimulaation vuoksi. Pp5...
  15. H

    Lapsettomuudesta kärsivä; miten haluaisit kuulla ystävän raskausuutisen?

    Minä lapsettomuudesta kärsivänä toivon saavani raskausuutiset jollain muulla tavalla kuin kasvotusten. Kun saan uutisen esimerkiksi tekstiviestinä, voin rauhassa sulatella asiaa itsekseni. Aluksi saatan tuntea hieman katkeruutta, mutta sulateltuani asiaa iloitsen jo ihan aidosti uutisesta ja...
  16. H

    Nuoret lapsettomat+lapsettomuushoidot

    Heippa! Täällä 24-vuotias viime vuoden loppupuolella IVF-hoidon läpikäynyt. Meillä lapsettomuuteen syynä minun endometrioosini. IVF-hoidon jälkeen minulle ei voitu tehdä vielä alkionsiirtoa hyperstimulaation vuoksi (kroppani vastasi vähän liian hyvin lääkkeisiin). Pakkaseen saatiin...

Yhteistyössä