Hakutulokset

  1. B

    Mies salaa jotain (rahajuttuja)

    Lakkaa elättämästä miestäsi. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että parisuhteen toinen osapuoli (oli sitten mies tai nainen) suostuu siihen, että maksaa kohtuuttoman paljon omistaan ja toinen elää siivellä. Jos ei osaa vaatia tasa-arvoa, ei sitä tasa-arvoa tule koskaan saamaan.
  2. B

    Milloin erota

    Minä olisin eronnut jo siinä vaiheessa, kun ukko pettää.
  3. B

    Alkoholistien lapsia?

    Isäni on alkoholisti. Ainoa keino pärjätä asian kanssa on se, etten pidä yllä minkäänlaisia yhteyksiä. Hän tosin ei koskaan ollut hyvä isä, joten minkäänlaista välittämistä välillämme ei ole muutenkaan. Voin vain kuvitella miten kauheaa tuo on, kun aidosti rakastaa äitiään, mutta äiti ei vaan...
  4. B

    polttaako teidän miehenne tupakkia,ja kuinka paljon,entä itse?

    Täytyy tunnustaa, että tulee ihmeteltyä sitä miten edelleen niin moni polttaa. Muistelen, että polttaminen meni 'pois muodista' silloin kuin olin nuori. Yhdessä vaiheessa tuntui, että vain keski-ikäinen huonosti toimeentuleva (mikä oli minusta jotenkin ristiriidassa, koska tupakka oli jo silloin...
  5. B

    Oon huono äiti

    Taitaa lapsi olla siinä 1-2 ikävuoden kieppeillä? Jep, ihan normaali lapsi. Kyllä se siitä rauhottuu, kunhan pidät pääsi kylmänä. Tuo on siinä mielessä ihan älyttömän hienoa aikaa, että juuri tuona aikana äiti vaikuttaa lapseensa hurjan voimakkaasti. Juuri se, että pysyt rauhallisena ja pidän...
  6. B

    ärsyttävin horoskooppimerkki ja miksi?

    En tiedä mitä piirteitä eri merkeillä pitäisi olla, mutta tiedän, että olen itse skorpioni, enkä tule pidemmän päälle toimeen toisten skorpionien kanssa, erityisesti naispuoliset skorpionit eivät ole erityisen mukavia. Meidän täytyy siis olla jotenkin erityisen vittumainen horoskooppimerkki...
  7. B

    Koirapentue nimettävänä.. mikä olisi kiva teema, jonka sisälle keksis 10 nimeä

    Jos alkukantainen kotimainen rotu niin Kalevala voisi olla hyvä nimien lähde. Samoin joku kirjallisuuden klassikko.
  8. B

    Saako poliisi soittaa alaikäiselle

    Kun olin 13-vuotias, poliisi soitti meille. Olin ainoa kotona ollut, joten otin soiton vastaan. Poliisi kysyi ikääni ja totesi, että olen kyllin vanha kuulemaan asiasta. Kertoi lähiomaiseni tapaturmaisesta kuolemasta, josta kukaan muu ei vielä tiennyt. Olihan se aika paukku, mutta...
  9. B

    Onko kukaan nyt lähiaikoina sairastanut viikonkin kestävää vatsatautia?

    Meillä sairastettiin. Ensin nuorimmainen oksensi pari päivää, ripulia ei ollut, mutta sitten se tarttui mieheen ja mies oksensi JA ripuloi viikon putkeen. Samaan aikaan se pöpö tarttui sitten minuunkin. Minä en oksentanut ollenkaan vaan yksinomaan ripuloin ja kärsin järkyttävistä vatsakrampeista...
  10. B

    pitäisi alkaa harrastamaan liikuntaa

    Edelleen, miksi et kuuntele: HYVINVOINTI ON KIINNI MUUSTAKIN KUIN LAIHUUDESTA.
  11. B

    pitäisi alkaa harrastamaan liikuntaa

    Hyvinvointi onkin sitten asia erikseen. Kyllä ihminen tarvitsee lihaksia pitämään kroppaa ryhdissä ja hyväkuntoinen ihminen voi hyvin, näin se vaan menee. Lihaksia, hapenottokykyä, fyysistä toimintakykyä ja jaksamista kun ei pelkällä ruokavaliolla saavuteta. Mitä enemmän ihminen liikkuu, sitä...
  12. B

    pitäisi alkaa harrastamaan liikuntaa

    Juuri eilen ihastelin, kuinka reilusti ylipainoinen nainen (ehkä noin 130kg) näytti perhanan hyvältä lenkkiasussaan. Oli pukeutunut juuri niin kuin lenkille kuuluukin. Ei mihinkään typerään telttaan niin kuin ylipainoiset usein pukeutuvat pelätessään ylipainon näkyvän, eikä mihinkään korsettiin...
  13. B

    mihen mielestä on ihan sama tarjoita vanukasta kuin jugurittia

    Paras on jos voi kasvattaa omin kätösin kaiken syömänsä ja lapsille syöttämänsä ilmansaasteet suodattavassa kuplassa, aurinkoenergialla, puhtaaksi tislatulla vedellä, ja käyttää ainoastaan luonnon lannotteita suoraan saman kuplan antimilla kasvatettujen kanojen suolista. Ja tietenkin on...
  14. B

    mihen mielestä on ihan sama tarjoita vanukasta kuin jugurittia

    Esim. Paula Choco täplävanukkaassa on sokeria 13g/100g ja energiaa 113kcal/100g Esim. Valio hedelmäpommi jogurtissa on sokeria 12g/100g ja energiaa 80kcal/100g Ero ei ole erityisen suuri, joten jos lapsi syö yhden vanukkaan tai jogurtin päivässä, se on ihan sama kumpaa syö. Molemmat on...
  15. B

    G: Vaatekokosi, paino, pituus, oletko tyytyväinen?

    161cm/60-62kg (vaihtelee vähän), vaatekoko S tai M, riippuen vaatteen mallista. Ikää on melkein 40v., joten kahden lapsen äitinä olen tietenkin tyytyväinen. Olen aktiivinen liikkuja, treenaan puolimaratonille tälläkin hetkellä. Kroppa ei ole täydellinen, mutta sellainen, ettei hävetä tarvitse.
  16. B

    Miten häätää talosta "kummitukset", vai mitä ne ovat?

    Miettikää mitä anoppi nyt sanoo, kun pelotteli lapsetkin jo uskomaan kummituksiin yövierailunsa jälkeen. Anoppiahan täällä ei ole näkynyt miesmuistiin, kun pelästyi niin hirveästi meidän "räyhähenkeä". Se muija tekee mitä tahansa saadakseen huomiota ja lapset kainaloonsa. Ei taideta kertoakaan...
  17. B

    Miten häätää talosta "kummitukset", vai mitä ne ovat?

    Älä muuta sano! Kuten olen tuolla aiemmin hokenut, en ole mitenkään haamukammoinen tai edes haamu-uskoinen ihminen, mutta niin hulluksi se kaikki touhu pahimmassa vaiheessa meni, että ihan tosissaan harkitsin energiamuureja ja manaanaa :D Olisin tuntenut itseni aivan idiootiksi!
  18. B

    Juoksua/hölkkää harrastavat hoi!

    Tämä on makuasia. Minulla on kierrossa kolme paria juoksukenkiä, joista yhdet vähän raskaammat kuin kaksi muuta paria, mutta kyllä eniten olen tykännyt kevyistä. Raskaammat menivät paremmin silloin, kun oli vielä liukasta. Ehkä niissä sitten oli enemmän kosketuspintaa ja siksi pitivät paremmin.
  19. B

    Vanhempien viettämä aika lasten kanssa kahdestaan

    Ei meillä koskaan saatu mitään yksityistä aikaa, aina oli veli mukana kaikessa, enkä muista sen missään vaiheessa minua häirinneen. Meillä lapset saavat yksityistäkin aikaa lähinnä siksi, että molemmilla on erilaiset intressit ja harrasteet. Joskus menen yhden kanssa, jostkus toisen.
  20. B

    Miten häätää talosta "kummitukset", vai mitä ne ovat?

    VIHDOIN SE SELVISI :D On kuvattu joka hiton yö siitä asti, kun kamerat laitettiin keittiöön, mutta mitään ei ole näkynyt. Ehdittiin jo vaihtaa vuokratut kamat pois ja ostaa omat tilalle, kun tuntui, että jokin selvyys tähän on saatava, mutta se perhanan kilisyttelijä on kadonnut kuin maan...

Yhteistyössä