Hakutulokset

  1. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *tammikuussa*

    Suonenvetoja täälläkin. Hain magnesiumia ja suositeltiin ekat päivät ottamaan tuplana :) oikeassa pohkeessa kun tuntui olevan oikein kestosuonenveto. Täällä vaan pakataan ja jännätään huomista. Totesin nyt itsekin ettei musta ole muuttoavuksi, iltaisin alkaa paikat särkemään ja...
  2. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *tammikuussa*

    Neuvolalääkärissä käyty ja sain oikein paljon kehuja miten olen oikein oppikirjatapaus :D Kohdunkaula kiinni ja 3cm vielä jäljellä. Vauva oikein päin ja käski siinä pitääkin. Sf-mitta oli 27cm ja lääkäri näytti koneelta oikein kuinka hieno käyrä mulle tulee, täydellisen tasainen nousu. Ja...
  3. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *tammikuussa*

    Huhtihapsukkainen: Kiitos! Kyllä mun pomo tuosta oli kuulemma tietoinen, mutta "höhö vähän unohtunut ja nyt lähden kahdeksi viikoksi ulkomaille höhö". :rolleyes: Unipötkylä on siis kokovartalotyyny :LOL: Aivan mahtava kapistus! Saa jalkojen väliin korjaamaan asentoa ja mahaa tuettua...
  4. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *tammikuussa*

    Kyllä vaan aika menee nopsaan :) tiistaina on neuvolalääkäri ekaa kertaa ja nyt jännää. Olen todella turvoksissa! Olen herkästi turpoavaa sorttia mutta nyt pelottaa kuinka monta plussaa neuvolakorttiin pamahtaa. Kerran oli jo yksi mutta sitten turvotus onneksi laski. Muuten olo on ollut hyvä...
  5. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *tammikuussa*

    Täällä on nyt myös supistellut ja odottelen 26pv olevaa neuvolalekuria. Saa vähän kuulla että pitääkö muutto+remppa ottaa mun osalta lunkisti vai saanko touhuilla. Nyt kun tuntuu että kaikki rasitus saa tosiaankin joko älyttömän puuskutuksen tai supistelut aikaan. Niin ja kiitokset...
  6. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *tammikuussa*

    Täällä talokaupat tehtynä ja 1.2 alkaa remppailu ja muutto :) Tuntuukin ettei nyt oikein edes ehdi ajatella vauvajuttuja. Kollega lopettaa meillä töissä samaan syssyyn kun mä jään äippälomalle ja töissäkin aika hulabaloo. Tapetteja käytiin katsomassa ja mä olen aivan rakastunut muumijuttuihin...
  7. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Joulukuussa*

    Mulle tosiaan sanottiin tuosta selällään olemisesta jo ekassa neuvolassa ja kieltämättä alkaa jo tekemään vähän ilkeää selällään olo. Vauva liikkuu todella paljon nyt! Alkuun en niin kiinnittänyt noihin tuntemuksiin huomiota kun mun vatta nyt kränää muutenkin aika herkästi. Nyt alkaa kyllä jo...
  8. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Joulukuussa*

    Hyvää joulua kaikille :) täällä beibi sai jo ekat lahjat. Serkku 7v oli saanut lähestulkoon kohtauksen kun ei ollut meinannut saada ostaa vauvalle lahjaa :LOL: lahjaksi tuli ihana kylpysetti <3 ihana tunne kun toinen odottaa niin kovasti vauvan tuloa, hän kun on ainoa lapsenlapsi kummallakin...
  9. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Joulukuussa*

    Meillä on ollut jänniä aikoja, mutta pankilta saatiin lainalupaus, tarjous hyväksytty ja ens vuoden alussa tekemään kaupat sitten loppuun :) Toki aina vähän nämä jännää, mutta tuntuu etten nyt yhtään osaa käsitellä mitään stressiä tai jännitystä. :( Onneksi on ohi, mitä nyt aina joutuu hiukan...
  10. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Joulukuussa*

    Kelaneuvola takana ja sain todistuksen. Pistin heti Kelaan menemään hakemukset ja töissä sain tuon lapun skannattua joten sain sen liitteenä menemään netin kautta. Töissä "pomo" ei eväänsä liikauta mun äippäloman ja kotiin jäämisen suhteen kunnes nyt eilen jo vähän ärähdin. Tein kirjalliset...
  11. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Joulukuussa*

    Joulu: Me ollaan päivä mun vanhemmilla ja illalla käydään anoppilassa. Miehen perheessä joululla ei ole niin suurta merkitystä joten siellä on enempi vain kahvittelua. :) muut joulupäivät meneekin sitten kyläillessä veljen anoppilassa, miehen mummolla jne. Illat joko nyhvätään kotosalla tai...
  12. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Joulukuussa*

    Koitetaan onnistuuko mun mahakuva. Tässä ollaan 20+4 :) maha pomppas pari viikkoa sitten ihan hulluna esiin. Kuvan laatu ei paras mahdollinen ole. Me asutaan 129neliön paritalossa vuokralla, mutta nyt nähtävästi muutetaan. Kämpässä taitaa aika varmana olla hometta :unsure: Hiukan ollaan jo...
  13. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Terkkuja rakenneultrasta! Poikalupaus tuli ja mies aivan onnessaan! Tällä viikolla mulle tosiaan iski kamala huoli onko kaikki hyvin ja onneksi on. :) kauhea meno vauvalla oli ja teki kyllä ultraamisen haasteelliseksi :ROFLMAO: istukka on mulla ihan edessä joten siksi tuo maha tuli niin...
  14. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Pähkinäpuu: Kuulostaa kyllä iskiakselta. Mulla on välilevynpullistuma joka silloin tällöin itsestään ilmoittelee, varsinkin nyt ja oikea pakara välillä ihan tulessa ja heijastelee kivut varpaisiin asti. Mulla on käytössä nyt Anitan tukivyö mutta meinasin ostaa vielä loppuraskautta varten uuden...
  15. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Perjantaina ois rakenneultra ja voi hitsi kun jännääkin! Kumpi tulee? Onko kaikki hyvin? Liikkeitä en ole pahemmin tuntenut nyt reiluun viikkoon, mutta viime yönä kun en pahemmin unta saanut tuli semmonen äkkinäinen pissahätä joten joku se monotti rakkoon :) Kuitenkin, olen sellainen...
  16. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Olipa hyvä kun täällä on ollut puhetta tuosta hammaslääkäristä. Meilläpäin pitäisi tulla postissa aika, mutta kun ei näy eikä kuulu niin taidan huomenna soittaa. Haluaisin kyllä käydä näitä leegoja näyttämässä :) Lisäksi meille pitäisi tulla aika johon mieskin tulee mukaan, jossa sitten käydään...
  17. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Mä olen myös kuullut tuosta linea negra ja poikaennustustuksesta. Mulla sitä ei ole ja vähän tyttöä toivon niin luen näitä kaikkia merkkejä :D unet mulla kyllä on ihan pelkkää poikaa. Rakenneultra on mulla viikon päästä perjantaina, ei millään malttaisi odottaa! Väsymystäkin pukkaa taas aika...
  18. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Vilmuskalle täältä myös tsempit ja onnittelut :) Terkkuja äitiysjoogasta! Oli ihan huippua. Olin lauantaina aika väsynyt ja samalla oli todella kiirettä kun piti valmistautua illan 50-v juhliin ja ehtiä tekemään ties mitä sitä ennen. Yökin meni valvoessa kun näprättiin melkein kahteen asti...
  19. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Huh, olipas mun viestissä kiriotusvireitä, huomaa että mobiilia käyttäessä ei niin huomaa jos ennakoiva vaihtaa jonkun sanan :LOL: Ikäkin näköjään jäi mainitsematta, 28-vuotias. Ravintosuosituksista pidän aika hyvin kiinni. Tai no, mies pitää! Kahvia juon yleensä sen 1-2kuppia päivässä, mutta...
  20. Bells

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Marraskuussa*

    Heippa kaikki! Täällä uusi kirjoittelua :) esikoinen tulossa, LA 13.4/satks. Tänään takana toinen neuvola ja sydänäänet saatiin kuuluviin jota odottelinkin. Dopler multa kun kielletty niin aika paljon jännitti mutta tajusinkin miksei mulle kyseistä vempelettä haluta antaa kun meinasin niin...

Yhteistyössä