Hakutulokset

  1. V

    Beauty europe-verkkokaupasta kokemuksia?

    Tilasin joulukuun puolessa välissä Beautyeurope.eu-sivustolta ja toimituksen piti olla 3-7 päivän sisällä. Tilaamaani tuotetta ei ole näkynyt eikä kuulunut. Olen nyt viikon sisällä kolme viestiä lähettänyt ja kysynyt, missä tilaukseni viipyy, mutta en ole saanut vastausta. Olenko nyt tullut...
  2. V

    Jääkö poliisille merkintä, vaikkei rikosta otettaisi tutkintaan?

    Jos tekee jostakusta rikosilmoituksen/tutkintapyynnön, mutta pyytää jälkikäteen (ennen tutkinnan aloittamista), ettei tapausta oteta tutkintaan, jääkö henkilön (josta ilmoitus tehty) tietoihin näkyviin tämä tehty ilmoitus?
  3. V

    Ääh, flirttailin liikaa. Hävettää :D

    Aaapua :D Olin eilen baarissa semmoisessa viikoittaisessa tapahtumassa/kokoontumisess ja jossain vaiheessa pöytään liittyi sitten todella söpö puoleensa vetävä mies. Arviolta hän on usemman vuoden mua nuorempi ja jo siitä tunnen syyllisyyttä, että tunnen vetoa nuorempiin miehiin! Olin...
  4. V

    Puhutaan meikistä/meikittömyydestä! (Mikä idea on puuterissa?)

    Kävin tänään meikattavana. Ei kertakaikkiaan näytä hyvältä. Kulmakarvoihin jää sitä meikkivoidetta tai puuteria ja se näyttää valossa ihan karmealta (minun kasvoillani). Väitän, että mun silmät näyttää paljon paremmilta ilman ripsiväriä. Yksikin kökkäre tai yhteen takertuneet ripset on itsellä...

Yhteistyössä