Hakutulokset

  1. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ihanaa että meitä on näin paljon ❤ mulla ei auttanut ne pahoinvointirannekkeet pätkän vertaa, nyt on monena päivänä ollut pää pöntössä, eikä lämmin ruoka maistu ): Tänään oli meidän varhaisultra. Hinta täällä oli 100e. Siellä meidän MiniMyy porskutteli ja syke näkyi ja kuului. Mittojen mukaan...
  2. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Heipsan naiset, long time no see! Taas on tullut paljon uusia, tervetuloa! Tiuhti ja Arabitar ajatukset ovat siellä <3 voimia ja tsemppiä uusiin yrityksiin. Mä oon voinut ihan käsittämättömän huonosti :( ihan pitkin päivää, mutta oksennusta ei tuu. Alkoi kunnolla viime viikolla. Mikään ruoka...
  3. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mulla on myös ylimääräistä, ainakin kymmenen kiloa sais lähteä. No ne haaveet saavat nyt jäädä. Hieman jännittää mennä neuvolaan, tuleeko painosta sanomista. BMI siis 32, tosin takana on urheilutaustaa, joten lihastakin on osa ruhostani :LOL: Eea, täällä! Mun äiti vaan toitottaa koko ajan ettei...
  4. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Onneks sulla on Lennis kuitenkin sitä pahoinvointia, eiks se oo ihan hyvä merkki? Kiitos tänne kuuluu ihan hyvää, tänään jo rauhallisimmin mielin. Vatsalihaksen on kipiät, muuten ei masu satu. Nippailua ja aaltoilua on kyllä. Tänään oli pakko tehä vielä toinen digitaalinen ja viikot on noussu...
  5. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Lennis, en yhtään tiedä millä viiveellä se vuoto sieltä tulis. Äh, tiedän itsekin että tää paniikki ei auta yhtään mitään. Nyt täytyy vaan yrittää rauhottuu ja ottaa vastaan se mitä tulee.
  6. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mies yritti kans järkeillä sitä mulle, mut silti pelkään pahinta. Ei oo meinaan aikasemmin näin jomotellut :(
  7. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ja Lennis, toivotaan että Pirkalla kaik hyvin. Onneks tosiaan ei ollut tuoretta verta!
  8. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Me intouduttiin tänään töissä tekemään vatsalihaksia eri tavoin ja niiden jälkeen alkoi kipu alavatsassa. Niiden aikana ei siis tuntunut pahalta, oisin heti lopettanut jos näin ois ollu. Oon ihan ressissä nyt, kun aikasemmin ei oo tällaista kipua ollut ja pelkään että tein jotain väärää. Eihän...
  9. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ihanaa kun meidän joukko kasvaa, tervetuloa trady ja Hipetin. Lennis toivottavasti pääset kotiin ennen kuin lentää pitkä sylki! Hei ootteko menossa varhaisultraan? Jos olette, millä viikoilla? Varasin juur meille ajan, 21.1. Silloin 7+3 ja jäin miettimään onkohan sittenkin liian aikaisin.
  10. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Mulla ei oo vatsakipuja juur ollenkaan, mut nälkä on koko ajan aivan jäätävä. Siis mun täytyy ihan viimeistään kolmen tunnin välein syödä ja silloin on jo oikeen kurniva nälkä. Siihen nälän kaveriksi usein tulee paha olo. ÖÖÖÖ, viidennellä viikolla??? Mitä ihmettä. Kuinkahan paljon mahtaa siis...
  11. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Me ei olla puhuttu vielä mitään kummeista, odotan ensin et mies käsittää itse tulevansa isäksi :LOL: Ja heipsan uusille! Ja kaikille yhteisesti ihanaa uutta vuotta! Tiuhti kuis siellä? Toivottavasti on vahvistunut. Miten meni uuden vuoden juhlinnat? Me oltiin kaveriporukalla baarissa, minä...
  12. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Jeps, eli nyt toivotaan että kaikki on niin kuin kuuluukin :) Lennis, onhan meillä. Mun isällä on kaksoissisko ja miehen äidillä on kaksoissisko. Jostain oon lukenu että kaksosuus periytyy ainoastaan naisen puolelta, mut jostain keskustelusta luin että neukkutäti oli sanonu että ei pidä...
  13. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Haha, Lennis loistava työnimi teillä :D toki muillakin on kivat, mut erityisesti Pirkka nauratti! Christmas, tervetuloa :) Meillä on ainakin alttius saada kaksoset, vähän jänskää! Mä mietin myös koska soittaa neuvolaan. Eilen päätin, että tänään aamuna teen CB:n Digitalin, ettei tarvi miettiä...
  14. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    pikkupossu, ihana rivi! <3 harmittaa etten oo säilyttänyt aikaisempia testejä, täytyy vaan kuvien perusteella vertailla. Tän aamun testi toi taas hiukan enemmän uskoa, vahvempaa viivaa löytyy <3 http://aijaa.com/pFRJ0q
  15. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Väittäisin Venlaana et tää on tarkoitettu :) nyt vaan paljon tarroja kaikkien meidän pienien jalkojen alle, jotta pysyvät <3 Ja Tiuhti83, mahtavaa että viiva vahvistuu! Meillä ei oo vielä mitään nimiä edes mietitty, saatikka yhdessä pohdittu. Koiralle on jo keksitty niin monta lempinimeä että...
  16. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Sanoisin että haamujen haamu, näyttää melko paljon samalta kun mun aaton aaton testi http://aijaa.com/VfwVje . :)
  17. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Emböy mä tuun heti fb-ryhmään kun tää konkretisoituu, eli toivottavasti tammikuun alussa vu:n jälkeen. Voi Venlaana, ymmärrettävää että on ollut vähän tunteiden aallokkoa. Komppaan Lennistä, et oottaisin vielä ennen kun kertoisin. Kiitti Lennis, oon psyykannu itseäni tänään että jos en...
  18. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Lennis onhan mulla, kaikki kuvat 23. pvästä eteen päin :D Olin laskenu kiertopäivät aikaisemmin väärin, nyt on kp 28/27-28, eli täti voi tulla viel vierailulle. Tää himotestaaja on aloittanut testailun jo hyvissä ajoin :D Tässä siis meitsin testit, en ollutkaan tallentanut jouluaaton testiä :D...
  19. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    En tiiä kumpaan mun pitäis purnata, tähän vai himotestajiin, mut valitsen nyt tän :) Oon tosiaan tehny aatonaatosta saakka joka pvä testin ja odottanut viivan vahvistumista. Tänään tein aamuseiskalta silmät ristissä testin kun ei enää pystynyt pidättämään. Pissa oli kyllä haalean väristä (join...
  20. T

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Emböy mä hyppään myös fb-ryhmään mukaan kunhan varmistuu ensin että kyydissä on joku ja paikka on oikea :) Täälläkään ei maltettu oottaa edes haamujenhaamun tuloksesta, samantien piti ilmottaa :D haluaisin niin paljon jo kertoa perheelle tästä, mut mies (ymmärrettävästikin) painaa jarrua...

Yhteistyössä