Syyskuun söpöläiset 2016

Tervetuloa uusille!:love:
Hipetin, mulla on kans ollu tuota menkkajomoa/juilintaa mutta myös vaihtelevasti tuota armotonta tissikipua. Ja turvotus..:confused:
Ompas helmalla vaan aikasi alkanu supistelut!:eek: aikas hurjaa! Syntykö esikoinen kuitenki ihan täysaikasena vaikka niin aikasi supisteli?
Trianna, sykehän alkaa näkymään muistaakseni 6+2 joten ihan hyvä aika mennä sinne ultraan!(y) ite vielä vähä mietin meenkö vai en..:rolleyes:
Eilen oli kyllä koko päivän niin huono olo että huhhuh! Pitäs koittaa vaan muistaa juua mutta kaikki maistuu pahalle:confused: jospa tänään ois hyvä päivä :rolleyes:

pp & rusina 5+0 *poks*:love:
 
Nyytikkii, onnittelut hoitojen tuloksesta! Varmasti olo on epätodellinen, itsellä se on edelleen epätodellinen :giggle: Toivotaan, että kestää matkassa! :barefoot:

Trianna, meillä ultra 6+6 ja pitäisi näkyä hyvillä laiteilla. Mutta keskenmenneessä gyne suositteli vk 6-7 tulemaan.

Helma89,
taitaa olla samoja supistuksia siulla mitä muut kuvaa menkkakipuina. Inhottavia ovat. Ja toki, voi se kertoa myös keskenmenosta. Ennemmin kuitenkin luottaisin siihen, että siellä raskaus etenee :)

Hipetin, täällä taas tissikipu hävinnyt. Piti aamulla uittaa testi. Edelleen vahvat viivat. :rolleyes: Nyt vaan mietityttää, että miksi se tissikipu hävisi, koska sitä oli viimeeksikin ja pahana olikin. :confused:

Vielä ei oo jaksanut stressata käytännön asioista, kun raskaus tuntuu epätodelliselta. Ehkä sitten ar-ultran jälkeen.
 
Moi!
Minäkin uskaltaudun ilmoittautumaan tähän ryhmään, toki vielä toooosi varovaisin mielen kun edellinen raskaus kesällä oli kohdunulkoinen ja aiemmilta ajoilta löytyy varhainen keskenmeno ja tuulimunaraskauskin. Nyt kuitenkin siinä mielessä näyttää hyvältä että mitään kipuja tai vuotoja ei ole ollut kuten kohdunulkoisessa oli ja testi on tällä viikolla vahvistunut ja äsken oli jo lähes tasavahvat viivat, niitäkään ei ole koskaan ollut epäonnistuneissa raskauksissa.

Olen siis 33v uusioperheen äiti. Minulla on ennestään kolme lasta (7v, 5v ja 1v) ja miehellä yksi 10v. Eli ensimmäistä yhteistä ja kaikestaan viidettä kullanmurua tässä kovasti toivotaan.

Laskettuaika on aikalailla epäselvä vielä. Kuukautisten mukaan se olisi 1.9, johon sen varmaan nyt tässä vaiheessa laitankin ja muutan sitten myöhemmin. Olen syönyt clomeja ja kävin ultrassa kierron puolessä välissä. Silloin löytyi munis joka irrotuspiikillä irrotettiin, piikin laittamisen mukaan laskettuaika olisi kaksi päivää myöhemmin. Kuitenkin jouluaattona testi oli vielä täysin nega 13pv piikistä. Viikko sitten sunnuntaina tuli haamujen haamu ja vasta tällä viikolla on vahvistunut. Uudenvuoden aattona oli vasta selvempi plussa. Ultrassa tosin näkyikin myös toisessa munasarjassa pienempi munis ja mietinkin että olisiko tämä lähtenytkin vasta siitä jotain viikkoa myöhemmin. No eiköhän asia varhaisultrassa selvinne, menen sinne varmaan vasta sen mukaan että nyt olis jotain 4+3 vaikka menkkojen mukaan onkin 5+4. Eli parisen viikkoa ainakin jännittämistä.

Minäkin haluaisin kovasti fb-ryhmään. Siellä melkein enemmän tulee oltua ja helpompi kirjoitella henkilökohtaisia asioita.

T. Juliaana + Tauno rv 5+4

1.9 Juliaana82/33v/4.lapsi/Seks
 
Heippa! :)

Saakos tänne liittyä mukaan?(y)
Pieni esittely itsestäni, elikä olen 27-vuotias reilu vuoden ikäisen pienen pojan äiti. Aloitettiin mieheni kanssa yrittämään silloin aikanaan tätä jo olemassa olevaa lapsukaista ja siinähän sitten yriteltiin 1.5 vuotta kaikenmaailman hormonihoitojen ja inseminaatioiden kera.. Kunnes sattui oikeat lääkkeet ja tärppi tuli!
Nyt sitten päätettiin alkaa toista yrittämään jos vaikka pienellä ikäerolla onnistuisi, ja kas, 2. yrityskerralla sain tikkuun kaksi viivaa ja digitaalisella vielä äkkiä varmistus :LOL: elikä nyt mentäis sitten omien laskujen mukaan rv 4+3. Olisin myös halukas liittymään fb-ryhmään :)

8.9. Jemina24/27v./2.lapsi/EKKS
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet :)

Samsukka laitoin viestiä fb ryhmään liittymisestä.

Mulla on iha älytön väsymys alkanut... tänään ekaa kertaa ei pahoinvointia ollut aamulla. Äsken hieman etoi mutta meni nopeasti onneksi ohi.
 
Miten sitä osais mennä aikasi nukkumaan... Ei vaan malta ja sitä aamulla väsyttää :D
Pahoinvointia ollut tänään vaan vähän onneksi.

Tää raskaus tuntuu vielä jotenkin tosi epätodelliselta kun ei vielä mahaa ole, eikä tunne liikkeitä. Vaikka oireita on niin siltikin tosi hassu olo ja välillä oikein pysähdyn miettimään että jestas kyllä mä tosiaan raskaana olen :D

Emböy ja Mini 4+6 (oviksesta 5+1)
 
Pikkupossu esikoinen syntyi rv 36+4 että voi vähän kertoa niistä supistusten aikaisuudesta :)

Lennis nyt kun oon jutellut tästä kavereiden kanssa, niin muillakin on ollut supistuksia jo aikaisin eikä oo tullut keskenmenoa, joten toivottavasti ei tuu mullekaan :)
 
Täällä aloitettu näköjään aamupahoinvoinnit, piti ihan vessanpöntöllä käydä yökkimässä. Ylös asti ei sentään tullut, Viime yönäkin valvoin kun oli paha olo. Mitähän tästä tulee :sick:
Silti olen tyytyväinen oireista, kun kertoo sen että jotain tapahtuu.

Emböy, sama täällä, olo epätodellinen vaikka oiretta onkin. Joka toinen tunti olen raskaana ja sit ei taas tunnu siltä yhtään :LOL:

Onko kaikki siirtyneet faceen keskustelemaan kun täällä on niin hiljaista? :whistle:
 
En ole ainakaan minä, sinne fb ryhmään vielä siirtynyt. Mulla se menkka juilinnan tapainen kipu on siirtynyt ylös päin, liekö närästystä vai mitälie. Tänään olen tapellut noiden kaikenmaailman puhelinnumerojen kanssa jotta saisin ekan neuvola käynnin varattua. Hyvin huono on nämä kotkan alueen ajanvaraus systeemit
systeemit. "Soita tänne, soita sinne. Ei täällä mitään sellasta oo"
Hyvin turhauttavaa. Eihän tässä mikää kiire asian suhteen olisi, mutta olisihan se kiva jos sen saisi varattua 
 
Voi ei lennis!:unsure: toivottavasti ois ihan harmitonta!! Iteki keskenmenon kokeneena voin kuvitella kuinka nyt hirvittää! :(

Mä ihan unohin että mulla oli tarkotus soittaa tänään neuvolaan, kiitos hipetin ku muistutit! Tosi ärsyttävää tuo joka numeroon soittaminen, sitte ku soitat lopulta siihen oikeeseen niin on joko varattu tai soittoaika just menny:confused:

Niin, ja tervetulia kaikille uusille!:love:

Mä tein tänään viimesen testin...
http://aijaa.com/7nLykb :love: ehkä mä nyt uskon, ainaki hetken!

pp&rusina 5+1
 
M.Aili
Hipetin: Mulla oli äsken vähän sama tilanne. Ajanvaraus ilmotetaan olevan 12-13 ja sit kaks puhelinnumeroa johon soittaa. Soitan sitten toiseen niistä ja lyhyen odottamisen jälkeen pääsen läpi. Juttelen mukavia ja onnitellaan raskaudesta ja sitten kun kerron katuosotteen ni sit kerrotaan, että en kuulu hänen alueelleen ja ohjataan soittamaan toiselle (joka ei ole siis ajanvarausnumero). Sinne sitten saikin jonottaa 25 minuuttia, ennen ku pääs läpi. Rupes pikkuhiljaa pinna palaa, kun töissä ei hirveen kauan viittis olla omia asioita puhelimessa hoitamassa. Onneks sit toi oma terkka oli tosi mukava ja koska mun laskettuaika määritys on sen verran hankala, ni pääsin varhaisajan ultraan jossa päästään tuo ikä määrittämään. Se eka täti olis laittanut mut odottamaan ja puhu jotain et eka aika olis rv13, joka mulla todennäkösesti olis ollut sitten rv14 tai rv15.

joy9: Kyselit tuolla aikasemmin, että onko muita rh-negatiivisia joukossa. Itse olen positiivinen, mutta oma äiti oli negatiivinen. Mun odotusaika meni ihan hyvin ja ei ollut mitään ongelmia, mutta pikkuveljen kohdalla oli sit ollut hankalampaa. Syntyessään hän oli ihan keltanen. Ihan hirveesti äiti ei oo näistä puhunut, mutta ton osas kertoa.

ON: Täällä rinnat on ruvennut olee jonkun verran kipeet ja mies totes eilen että maha näyttäs olevan jo nyt turvoksissa. Eilen tuli kans jonkun verran röyhtäiltyä ja välillä on vähän huonoa oloa, mutta ei sellasta että se oikeesti haittais elämää. Tietyt hajut myös etoo jonkun verran, mutta hyvin vähän. Muuten ei oo ollut oireita ja jos ei ite tietäis, että on raskaana, vois nää kuitata ihan vaan pienellä flunssan alulla.
 
Pikkupossu, soitin sinne neuvolaan. Kuten ajattelin ni vastaus oli että odottele vaan ja tee vaikka viikon päästä testi. En kehdannut sanoa et on tässä kuseksittu niin moneen testiin että ei se vielä km:n jälkeen näytä haalenevaa viivaa vähään aikaan.

Vuotoa tullut n. teelusikallinen ja ihan siteeseen asti. Se on kuitenkin rusehtavaa ettei tuoretta verta ja mahaankaan ei koske, ainakaan toistaiseksi.

Ei tässä muu auta, kuin katsella ja ootella kahden viikon päästä olevaa ultraa. Tänää on kyllä sellanen päivä, että kaikki mikä voi mennä päin persettä, on mennytkin.:poop:
 
Pikkupossu, soitin sinne neuvolaan. Kuten ajattelin ni vastaus oli että odottele vaan ja tee vaikka viikon päästä testi. En kehdannut sanoa et on tässä kuseksittu niin moneen testiin että ei se vielä km:n jälkeen näytä haalenevaa viivaa vähään aikaan.

Vuotoa tullut n. teelusikallinen ja ihan siteeseen asti. Se on kuitenkin rusehtavaa ettei tuoretta verta ja mahaankaan ei koske, ainakaan toistaiseksi.

Ei tässä muu auta, kuin katsella ja ootella kahden viikon päästä olevaa ultraa. Tänää on kyllä sellanen päivä, että kaikki mikä voi mennä päin persettä, on mennytkin.:poop:
Siinä mielessä hyvä ettei oo tuoretta verta eikä sua satu! Jospa se pirkka ois semmonen pikku sisupussi jonka kanssa syyskuussa tuskailet että tule jo!:love:
 
Me intouduttiin tänään töissä tekemään vatsalihaksia eri tavoin ja niiden jälkeen alkoi kipu alavatsassa. Niiden aikana ei siis tuntunut pahalta, oisin heti lopettanut jos näin ois ollu. Oon ihan ressissä nyt, kun aikasemmin ei oo tällaista kipua ollut ja pelkään että tein jotain väärää. Eihän liikunalla voi tehdä hallaa pikkuselle näin aikaisessa vaiheessa? Mitään vuotoja ei oo vielä ollut, mut oon ihan neuroottinen

-Trianna ja Mini-Myy 5+0 (poks!)
 
Me intouduttiin tänään töissä tekemään vatsalihaksia eri tavoin ja niiden jälkeen alkoi kipu alavatsassa. Niiden aikana ei siis tuntunut pahalta, oisin heti lopettanut jos näin ois ollu. Oon ihan ressissä nyt, kun aikasemmin ei oo tällaista kipua ollut ja pelkään että tein jotain väärää. Eihän liikunalla voi tehdä hallaa pikkuselle näin aikaisessa vaiheessa? Mitään vuotoja ei oo vielä ollut, mut oon ihan neuroottinen

-Trianna ja Mini-Myy 5+0 (poks!)
Ei siitä mun mielestä haittaa pitäs olla, kipuhan voi johtua ihan van siitä että sun kohtu/kroppa on nyt aikamoisessa muutos tilassa ja alkamassa kasvamaan! (y) näin mä tän järkeilisin :rolleyes:
 
Heippa kaikille!

Uusi ilmoittautuu varovaisesti ryhmään :)

LA on laskurin mukaan 1.9., toinen lapsi ja TAYS. Ja ikää mulla on 28v.

Yritystä meillä on tähän toiseen takana jo melkein kaksi vuotta. Kyllä meinasi usko ja kärsivällisyys loppua kesken (n)
Menkkojen piti alkaa jouluaattona, ja kun niitä ei vaan kuulunut niin 29.12. uskaltauduin viimein tekemään testin joka näytti että raskaana ollaan ❤
Esikoispoika meillä on kohta 3,5v ja häntäkin kyllä aikanaan "tehtiin" hartaudella, lähemmäs 1,5 vuotta.

).( : Tissit on olleet jo pari viikkoa ihan pirun kipeet. Lisäksi about saman aikaa on ollut kuulautiskipumaista jomottelua alavatsalla. Väsymystä myöskin enemmän ja vähemmän, mutta en tiedä onko se raskausoire vai jotain kroonista kaamosväsymystä

Haluaisin myös liittyä salaiseen fb-ryhmään, kenelle piti laittaa viestiä?

Varovasti,
JeniJRiver ja Pilkku 5+4
 

Yhteistyössä