Hakutulokset

  1. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Ihanaa Stellaria! Onnea ihan hirmuisesti!!! <3
  2. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Terkkuja kotoa! Täällä sitä elämään totutellaan uuden perheenjäsenen kanssa. Tosiaan tuli ma-ti yönä suppareita jotka parissa tunnissa voimistui niin että soitettiin sairaalaan ja saatiin kehotus tulla heti. Perillä katsottiin että olin jo kuus senttiä auki eikä kaulaa yhtään että ei muuta kuin...
  3. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Meillä on vauva! Tuli lähtö yöllä ja sairaalaan saapumisesta reilussa kahdessa tunnissa oli tyttö maailmassa eli aika vauhdilla sitten lopulta tuli kun oli tullakseen kaiken odotuttamisen jälkeen :LOL: Voidaan hyvin, mitä nyt äiti on aivan rättiväsynyt synnytysjuhlan venyttyä aamun tunneille...
  4. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Anrai sun sukkahommat kuulostaa samalta kuin täälläkin. Hirveetä ähinää ja puhinaa ja tekis mieli käyttää vaan tohveleita kun kenkien jalkaan laittaminen siihen sukkien kanssa suoritetun alkulämpän päälle puskee jo suunnilleen hien pintaan. Yhtenä kappaleena täälläkin tosiaan. LA oli ja LA...
  5. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Voi että! nuppusuulle ihan mielettömästi onnea pienestä!! Ihana kuulla että kaikki meni hyvin (y) ❤️ Nyt on sit kauhea vauvakateus päällä. Tuntuu siltä etten haluaisi käydä edes täällä palstalla enää lukemassa kuulumisia kun "kaikki kuitenkin synnyttää ennen mua buhuu" :LOL: mutta käynpäs...
  6. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Huh Nuppis ja onnea matkaan jo nyt torstaille! Hankala päätös ollut varmasti. Mekin palloteltiin tuota ajatusta elektiivisestä sektiosta mutta päätettiin sitten vaan toivoa spontaania käynnistymistä ja yrittää ihan normaalia alatiesynnytystä, lähinnä sen takia että toipuminen olisi sitten...
  7. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Ei oo kyllä tullut tehtyä tänään niin mitään järkevää, aiiiivan turha päivä. Jotain ihmeellisiä kipuja on tuolla vatsan ja lantion seutuvilla ollut niin että oon vaan lähinnä kuulostellut niitä enkä oikein uskaltanut lähteäkään minnekään vaikka oli kaunis päivä ja tavallaan olisi pieni...
  8. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Onnea Valpuri, nyytti ja koko perhe! ❤️ Täällä jatkuu tämä sama linja että ei tapahdu mitään. Neuvolassa todettiin vaan taas ettei vauva ole vielä edes kiinnittynyt vaan jumppaa edelleen aika vapaana. Oisin kyllä tiennyt sen ilman kertomistakin, sen verran kova mylläys tuolla käynnissä...
  9. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Tervetuloa Nuppikselle täältäkin! Mulle tuo RU oli myös aivan kauhea kokemus, olin siellä yksin kun mies ei päässyt paikalle ja kätilö sitten löysi ensin golfpallon ja ultrattuaan hipihiljaa ja pitkään lisää, oli sitä mieltä että myös suolistokaiku on korostunut eli kaksi markkeria ja...
  10. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Stellaria, niin siis tarkoitin että kolmaskymmenesyhdeksäs viikko käynnistyi ei vielä 39+ puolella olla kuitenkaan! Sun kanssa samoilla viikoilla ollaan siis, itseasiassa liki päivälleen - mulle la:sta annettu arvioksi niin 4.10. kuin 5.10. Tänä aamuna tosin taas sadattelin että oon varmaan...
  11. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Rouva M en nyt oo palstaa niin seurannut että tietäisin onko joku tätä jo kysynytkin mutta kysyttävä on, MITEN sä pystyt vielä juoksemaan?! Ts. millä varusteilla? Itselläni on loppunut sekä esikoisen että tämän kanssa jo ennen raskauden puoliväliä, rinnat oli niin hirveen arat ettei mitkään...
  12. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Ai niin mut se kyllä verkkareiden lisäksi, että hyvät alusvaatteet, tai siis -housut! Oon tosi onnellinen kun tajusin (noh, äidin kehotuksesta...) satsata napakoihin mutta miellyttäviin, vatsaakin tukeviin housuihin. Muotoileviksi alkkareiksiko noita nyt sanotaan?? Pysyy se jumboside hyvin...
  13. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Heipat! Täällä on pyörähtänyt rv39 käyntiin ja olo on kohtuullisen tukala ja malttamaton. Tulis jo!! Mut ei merkkiäkään siitä että tyyppiä huvittais liikkua minnekään. Ei suppareita. Ei kypsymistä (paitsi tätä henkistä). Ei edes mitään uskomuspohjaista, yhtäkkisiä finnejä, siivousvimmaa tms...
  14. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Terve pitkästä aikaa, oi kanssaodottajat! Tulin kurkkimaan kuulumisia ja onpa kiva nähdä että näillä viikoilla juttua riittää :) Tässähän tosiaan itsekin on jo rv 35 eli loppusuora alkaa. Toivon kovasti että käynnistyisi itsekseen ihan ajallaan tai jopa vähän ennen ettei taas menis yliajalle...
  15. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *Huhtikuussa*

    Jos tätä nyt kukaan enää edes päivittää tätä ketjua niin mut voi poistaa listoilta. Odotuksessa on kaikki hyvin mut tää "keskustelu" nyt kun on vähän mitä on niin mitäpä tässä järkeä täällä roikuskella minkään ryhmähengen toivossa :LOL: Facessa varmaan on virkeä meininki, hyvä niin ja pitäkää...
  16. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *Huhtikuussa*

    Stellaria ei siitä radi-diagnoosista niin stressata tartte välttämättä. Mulla oli viime raskaudessa kans just se yks lukema raja-arvossa ja mietin samoin kuin säkin että miten tästä nyt enää ruokavaliota viilaa, kun söin ihan tooooosi terveellisesti. Huvittavaa tosiaan kun potilastiedoissa lukee...
  17. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    :) Neuvoloissakin taitaa laitteet vaihdella, viime raskauden aikana tuli koettua kaks erilaista neuvoladoppleria. Toinen oli sellanen vanhan pienen radion näköinen vinkuva vekotin ja toinen taas oli selkeesti modernimpaa designia ja siitä täti sanoi että viikoilla 9-10 voi jo kuunnella ja...
  18. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Heipat! En oo vissiin vähään aikaan kirjotellutkaan mitään kun on on ollu niin paljon kaikenlaista hässäkkää. Vähän niinku unohtunu koko odotus, heh. Dopplereista täällä näemmä kovasti juteltu. Mä hankin ekassa raskaudessa, onkohan se nyt AngelSoundsin Jumper malliiltaan. Uutena jostain...
  19. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Minä urpokin vihdoin tänne löysin, puhelimen selaushistoria ohjas aina vaan tohon ekaan ketjuun ja siellä sitte ihmettelin että onpas täällä nyt oudon hiljaista... pöljä mikä pöljä. En jotenkin tajunnut että kuukausittain tehdään uus. No mutta! Täällä nyt kuitenkin, että terve vaan taas kaikille...
  20. M

    Lokakuun lapsoset 2016

    Hiphei! Me käytiin eilen ultrassa, tyyppi on missä pitääkin, siellä heilui ja sydänkin pompotti minkä ehti. Koon puolesta vastasi viikkoja täsmälleen, oli mittaamista ajatellen kuulemma erinomaisessa paikassa. Tästä hyvä lähteä jatkamaan odotusta hieman rauhallisemmalla mielellä! Miina & papu 8+2

Yhteistyössä