Hakutulokset

  1. tytti

    pelaako luukku.com sähkäri muilla?

    ???????? :'( :'(
  2. tytti

    E-bookers, oletko käyttänyt? Auta!

    Oletko varannut matkaa tuon e-bookers varausjärjestelmän kautta? Puhelinpalvelu meni juuri kiinni ja jumituin kohtaan, missä pitää antaa nimi ym. tiedot. Ohjeissa sanotaan, että järjestelmä ei tunne "ääkkösiä" (ä,ö,å jne..) vaan nimi pitää syöttää kansainvälisessä muodossa. Silti seuraavaan...
  3. tytti

    Kokemuksia Kreikasta?

    Heissan! Olen käynyt ennen muksujen syntymää useita kertoja Rhodoksella, siis viimeksi 8 vuotta sitten. Nyt harkitsen lomaa Kreetalla. Oletteko olleet muksujen kanssa Kreetalla, esim. Haniassa, Kalivesissa yms. Olen nyt lähinnä plarannut aurinkomatkojen esitettä. Hinnat hirvittää. Ovatko rannat...
  4. tytti

    Homeopatia

    Hei! Millaisia kokemuksia teillä on homeopatiasta? Itse olen käynyt muutaman kerran, kun ei oikein muutakaan apua vaivoihini löytynyt. En oikein osaa sanoa, mikä merkitys sillä oli ongelmiini. Kokonaisuutena homeopaatti antoi paljon hyviä ohjeita terveellisempään elämään: ravintomuutokset ja...
  5. tytti

    Miten saada lapsi nukkumaan tavalliseen sänkyyn?

    Poika (1 v 10 kk) on nukkunut nyt 1,5 viikkoa tavallisessa sängyssä (pinnasänky otettiin pois käytöstä). Onko hyviä vinkkejä miten saada lapsi pysymään sängyssä ja nukahtamaan sinne kiltisti? Hän nimittäin ei yleensä suostu pysymään sängyssä, kun pääsee sieltä itse pois (ja saa hirveän...
  6. tytti

    pyllyn pyyhkiminen

    minkä ikäsen lapsesi oppi pyyhkimään pyllyn:kieh:
  7. tytti

    miksi ei mehua??

    Ihmettelen miksi kaikki hehkuttaa niin hirveästi kunka"vaarallista"mehu on lapsen hampaille.Siis esim. jos annan lapselleni sokeroimatonta täys mehua lasillisen tai sitten appelsiinin niin mikä ero niillä on...onko appelsiini sitten paha juttu jos puristan sen mehuksi? :headwall:
  8. tytti

    Pino: 14v

    Eli pinoon!! :wave: (äidit tai raskaana olevat)
  9. tytti

    kinuskikakkun täyte

    Minkälainen täyte sopii kinuskikakun väliin?
  10. tytti

    tyttäreni joutuu sydänleikkaukseen

    Huoh. Otsikosta tulikin jo esille mikä painaa. Onko täällä muita sydänvikaisen lapsen vanhempia? Pieni tyttöni joutuu kohtapuoliin sydänleikkaukseen, ja huoli on kamala... Miten tästä selviää?
  11. tytti

    keskenmenon jälkeen..

    ...kauanko kestää "jälkivuoto" keskenmenon jälkeen? Missä vaiheessa pitää ottaa yhteyttä lääkäriin?
  12. tytti

    olen ihastunut toiseen

    mieheen ja pahasti!! Oon kylläkin naimisissa ja meillä on myös lapsi.. yhdessä ollaan oltu miehen kanssa 6 vuotta ja viimeinen vuosi on tökkinyt pahemman kerran! kaikki mitä mieheni tekee ärsyttää suunnattomasti. asioista ei voida puhua kun ne aina päättyvät pahaan riitaan.. yleensä joka ikinen...
  13. tytti

    Kylmäsavulohipizzan ohje?

    Löytyiskö keneltäkään?
  14. tytti

    Päiväkahviseuraa?

    Löytyiskö pääkaupinkiseudulta salaista seuraa varatusta miehestä varatulle keski-ikäiselle naiselle?
  15. tytti

    Räplääminen loppui ja yötutti pois!

    Kirjoitin joku aika sitten meidän pojan ja samalla koko perheen ongelmasta, yöllä räpläämisestä. Poika (2v.3kk) nukkui levottomasti ja tuli joka yö meidän väliin. Hän on räplännyt rintojani nukkuessaan, mutta myös hereillään kädet on kadoneet varsin näppärästi minun puseron sisään. Isäänsä hän...
  16. tytti

    Yöllä räplääminen

    Hei, Meillä on poika 2 v 3 kk ja tyttö 6 kk. Tyttö antaisi kyllä nukkua yöt hyvin, mutta poika on hyvin levoton nukkuessaan. Hän tulee joka yö väliimme ja aloittaa aamuyöstä räpläämisen. Kynsillä rapsuttaa minun rintojani (muutenkin pojan kädet menevät rinnoille edelleen hyvin usein) ja samalla...

Yhteistyössä