Pino: 14v

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2005 klo 22:57 vieras kirjoitti:
Jos et oo sitä elämää vieläkään hankkinut,niin pistä vähän vauhtia :D :hug: :hug:
Sulla näyttää kanssa olevan tosi tärkeä tehtävä, ja elämäntyö, vastailla kaikkiin mun viesteihin!!!??? :LOL:
 
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2005 klo 23:04 minä vain kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2005 klo 23:02 harmaana kirjoitti:
Eikai nyt kukaan oóle vielä 14 vuotiaanA ÄITI TAI RASKAANA????!! :eek: :eek:
Kukaan on aika suuri käsite....On niitä moniakin lapsia jotka on tuon ikäisenä äitejä tai paksuna.Valitettavasti :/
'
Ihan uskomatonta...... :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2005 klo 23:07 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2005 klo 23:04 minä vain kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2005 klo 23:02 harmaana kirjoitti:
Eikai nyt kukaan oóle vielä 14 vuotiaanA ÄITI TAI RASKAANA????!! :eek: :eek:
Kukaan on aika suuri käsite....On niitä moniakin lapsia jotka on tuon ikäisenä äitejä tai paksuna.Valitettavasti :/
'
Ihan uskomatonta...... :x
Niin on :(
 
HEI HALOO 14VEE!!!!!! onhan se kumma kun ei riitä ne kotileikit ihan nukketasolla, kun pitää jo omia rueta värkkäämään :eek: kannattaa nyt hieman elää sitä elämää, kyllä niitä lapsia ehtii vähän vanhempanakin tehdä ku 14 vee!!!!!
 
vieras vieraalta maa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 21:32 vieras kirjoitti:
HEI HALOO 14VEE!!!!!! onhan se kumma kun ei riitä ne kotileikit ihan nukketasolla, kun pitää jo omia rueta värkkäämään :eek: kannattaa nyt hieman elää sitä elämää, kyllä niitä lapsia ehtii vähän vanhempanakin tehdä ku 14 vee!!!!!
no jos nyt pikkua viilataan niin eipä vältämättä. joillekkin voi olla ainoa tilaisuus just sillon 14 veenä. tahallisesti tai tahtomattaa. että niinpä taas.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 09:00 vm-73 kirjoitti:
Suomi on vapaa maa älkää arvostelko muitten ihmisten tekemisiä...hienoa tytsä
Eihän tässä ketjussa ole ketään,kuka olisi raskana 14 veenä,tai jo äiti.Joten mitä hienoa?????Oot tainnu käsittää pikkasen väärin :D
 
vierassss
Voi HERRA SIUNATKOO!! :LOL: :LOL: :headwall: ihme ku ei kohta tuu sellasta ketjua missä 10vee ja raskaana????? huh huh!!
no jos joku nyt on ja varmasti onki ollu raskaana 14v tai on jo äiti siinä iäs nii hoh hooh!!mut omapahan on elämänsä ja siitä "nauttikoot" :D
 
Mä tiedän tytön, joka sai tyttären 14 vuotiaana. On selvinnnyt hienosti lapsensa kanssa, neiti on reipas esikoululainen ja äiti nyt parikymppinen, siispä ihan aikuisen kirjoissa. Varmasti kovan koulun käynyt aikuisuuteen ja äitiyteen mutta suoritus on ollut hatunnoston arvoinen. Älkää viitsikö pilkata, tehkää itse mielestänne paremmin mutta tajutkaa pitää päänne kiinni silloin kuin ei mitään sanottavaa oikeasti ole.

 
vierasssssss
sakkolihaa joo sitä just!! :LOL: mut se naimalupa pitäski jo saada ala-asteella!! :D miehet/pojat jokka panee paksux sakkolihaa niin ei paljo järki päätä paina :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
eipä siihen naiimiseen lupia kysellä!!!!!!
 
vieras myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 16:23 vierasssssss kirjoitti:
lisäys tai ylipäätäsä panee sakkolihaa niin ei täysillä matkassa!!ei ihme et sit joutuu linnaan ku kakarat rahastaa sillä konstilla!! :LOL:
Sä et ainakaan käy ihan täysillä.Pelottaa ajatellakkin että tuollaisia mielipuolia on lastemme kanssa samassa maailmassa :eek:
 
tässä tulee mun käsitys siitä mitä toi termi sakkoliha tarkoittaa: yli 18-vuotiaalle ihmiselle alle 16-vuotias ihminen on sakkolihaa. toi nimitys taitaa tulla ihan siitä, että toi on laitonta.

käsittääkseni siis 14-vuotias tyttö ei ole 14-vuotiaalle pojalle sakkolihaa vaikka kuinka asiaa vääntäisit, etkä todellakaan voi missään tapauksessa tietää onko jonkun 14-vuotiaan äidin mies/poikaystävä ollut täysikänen vai ei.
 

Yhteistyössä