Hakutulokset

  1. T

    Profiili päivitetty

    En ole nyt kauheasti palstaillut, mutta jos sattuu että joku on kaivannut..
  2. T

    Kerhoista???

    Onko täällä kerhoa tms. joka liittyy läheisen kuolemaan?
  3. T

    Onko täällä puitu...

    Vene onnettomuutta josta lehdet kirjoittaneet 9. ja 10. 5 haluaisin nähdä ketjun...
  4. T

    Niska- hartia jumppavideo

    Tietääkö kukaan onko sellaista minkä vois ladata koneelle? Kiitos etu käteen :flower:
  5. T

    3 vuotias

    Lauloi "mun koti ei oo täällä, avaan oven ja meen ulos" =)
  6. T

    Pitäiskö lopettaa koko palstailu.

    Kukaan ei ikinä vastaa jos jotain kysyn. Kukaan ei kommentoi mitään jne..Ihan turha sit roikkua täällä ilmeisesti...
  7. T

    Eilinen ketju??

    Joku eilen täällä kerto et veli oli huonossa kunnossa tai jotain cot...? tai joku muu nikki. aattelin että onko kuulunut, onko kaikki hyvin?
  8. T

    Te joilla 24/7 (BB)

    Onko se Marianna lähtenyt sieltä talosta vai minne hukkaan se on mennyt?
  9. T

    Hyvä pannarin ohje??

    Kiitos :flower:
  10. T

    Mitenkäs sunnuntai

    aamu on lähtenyt käyntiin??
  11. T

    Onko kellään muulla

    Tylsää lauantai iltaa?? :(
  12. T

    Lasten suusta vaihteeksi!

    Meillä kävi tämmönen tilanne. Olimme minun mummun hautajaissa, kahvittelu tilaisuus meneillään, meidän vajaa 3 vee huusi siellä kaiken kansan keskellä että: "pituttaa" kaikki käänty kattoon, minä suurella äänellä et "joo mennään vessaan" ei osaa sanoa ässää eikä ärrää ja siis pisutti, tiedä...
  13. T

    Oppisopimus... kertokaa jos tiedätte

    Eli mulle iski nyt joku ihme into päästä opiskelemaan, ja aattelin oppisopimusta, mutta jos haen oppisopimus paikkaa onko mulla oltava se paikka/sopimus jossa oppisopimusta teen niin valmiina kun haen sinne? Ymmärsikö kukaan?
  14. T

    Nyt olis sitte

    Imuroitu, puhtaat matot lattiassa, pariin ikkunaan vaihdettu verhot, pölyt pyyhitty, vessa pesty :) Saanhan laittaa päiväkahvin tippumaan ja syödä pussillisen karkkia ja olla hetken tässä???
  15. T

    Kauniita värssyjä

    Eli minun mummuni kuoli viikolla ja nyt tarvitsisin kauniin "runon" kukkalaitteeseen, mistä vois löytyä?
  16. T

    Vesisuksilla hiihto

    Kuinkas moni äiskä on hiihtänyt vesisuksilla? Mulla on vähän tavoitteena kokeilla kun viime kerrasta on vissiin 10 vuotta, tosin en ole uimassakaan käyny järvessä varmaan 10 vuoteen.
  17. T

    Utelias olen

    Mulla on nyt yks nimimerkki hukassa, varmaan vaihtanu sillä aikaa kun oon ollut pois joku mend.... (kaks osanen)hällä oli kaks poikaa ja opiskelemaan oli lähdödssä, mies oli ja...
  18. T

    Ehdottakaa

    mitä teen noille video kaseteille, lasten kasestit on suurin osa myyty. Laitanko noi aikuisten kasetitkin myyntiin halvalla vai, enkä tarkota aikuisten kaseteilla sellasia aikuisten kasetteja.
  19. T

    Koira ihmiset, Huom!

    Kenelläkään kokemusta seuraavanlaisesta tapauksesta?? Meillä on äidillä ja isällä koira (kultaistanoutajaa ja labrarodinnoutajaa) mukava, ihana ja kiltti koira, sillä oli vähän aika sitten päässä joku bakteeri joka hoidettiin, eli se asia on ok. Nyt sillä sitten todettiin epilepsia ja...
  20. T

    Onko täällä tämän "uhreja"?

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806137663090_uu.shtml

Yhteistyössä