Hakutulokset

  1. M

    Hepp

    Mikäs tuli Nipsu-81 vauvelille nimeksi?? Minä olen aloittanut työt. Plääh. YT-neuvottelut käynnissä ja meidän yksikön pomo lähtee vuodeksi intiaan eli eipä ole meitä täällä puolustamassa sitten. Ei siis kovinkaan hehkeetä täällä tällä hetkellä. Mutta yritetään. Sentään jotain työtäkin on...
  2. M

    Hepp

    Hei onnea Nipsu!! Onhan ihanaa pitää omaa pientä tyttöä sylissä. Minun pikku-vauvani alkaa olla jo iso tyttö, kohta täyttää 10 kk. Vähän tuntuu haikealta, jos nämä meidän lapset on tässä. Eikö enää vauva-nenän tuhinaa meillä ja minun kainalossa??? No onneksi nyt ei tartte päättää mitään...
  3. M

    Hepp

    Pari viikkoa vielä muuttoon. Talo on 5h+k. Ihan hyvän kokoinen ja oma pihakin on. Riialla on ehkä maitoallergia. Tällä viikolla pitäis verikokeen tulos selvitä. Jos siinä ei mitään, niin sitten altistustesteihin.
  4. M

    Hepp

    Onkin ollu mukavat helteet. Eeli tykkää kovasti polskutella. Ollaan käyty uimahallin maauimalassa ja välillä on laitettu allas parvekkeelle. Lämpömittari näyttää ihan kunnon lukemia, 28 ºC. Meidän tekemä tarjous talosta on hyväksytty!! Kiva, ei tartte ottaakaan sitä vuokrakämppää vaan...
  5. M

    Hepp

    Taas molemmat nukkuu. Ihmeellistä kun alkaa olla ihan omaa aikaa muutama hetki päivässä. Olen ollut ihan paineessa, kun myytiin asunto ja vuokrakämppään pitäis muuttaa ja että mistähän sellainen sitten saatais. Ajattelin että ollaan liian hyvätuloisia kuitenkin kaupungin asuntoihin, mutta onhan...
  6. M

    Hepp

    Juhannus meni ja jätti hirveät univelat. Riian huonoista matkustushermoista johtuen joudumme ajamaan mökkimatkat 2,5 h yöllä ja Riia sitten päätti valvottaa meitä kotiin saavuttuammekin 1,5 h. Koskahan nää sais nukuttua kiinni... nyt olis aikaa, kun molemmat nukkuu, mutta haluan kuitenkin olla...
  7. M

    Etikka ja ikkunanpesu

    Sanomalehdestä jää painomustetta ikkunalasiin. Etikasta saa yleispuhdistusaineen sekoittamalla 1 osa etikkaa, 9 osaa vettä.
  8. M

    Hepp

    Heips, Kerrankin molemmat pienokaiset nukkuu yhtä aikaa. Nipsu -81 toivottavasti nuo sydänjutut selviää myös parhain päin. On varmaan kurjaa, kun on epävarma olo kaiken aikaa. Meilläkin oli Riialla sydänäänissä jotain erikoista suhinaa syntymän jälkeen ja käytiin silloin tarkistamassa asia...
  9. M

    Puinen potkupyörä

    otsikon merkkinen potkupyörä meillä 2,5 v pojalla. on ollut hyvä. kohta saa jo juoksulenkille lähteä pojan kanssa. netistä mies tilasi.
  10. M

    Yksityisen perhepäivähoitajan maksuista

    Yksityinen pph:han on yrittäjä ja saa tietysti pyytää tarjoamastaan palvelusta mitä tahansa. Meidän pph Espoossa (poika aloitti 1 v vanhana) pyysi muutaman kympin enemmän kuussa kuin mitä kunnalliselle olisi pitänyt maksaa. Maksoimme, koska kunnalliseen pph: on ei olisi päästy.
  11. M

    Ryömimisestä,minkä ikäisenä oppinut?

    Meillä ei esikoinen kontannut tai ryöminyt ollenkaan vaan oli ns. peppukiitäjä siis istui ja hilasi itseään käsillä eteenpäin. Kävelemään oppi 10,5 kk vanhana.
  12. M

    apua! sammas ja huono imuote

    Mulla oli esikoisen kanssa sammas ja siis pojalla suussa ja mulla rinnanpäissä. Rinnat kipeytyi aika ajoin ja oli tosi kipeätkin välillä. Rinnanpäitä hoidon sitruunamehulla - pyyhin sen pois ennen imettämistä, koska sitruuna on niin allergisoiva aine. Varmaan kymmenisen kertaa hoidin rinnat koko...
  13. M

    Hepp

    Hyvä, että saitte lisää hyviä uutisia, Nipsu -81. Hauskaa wappua, me lähdetäänkin koko perukalla matkalle, katsotaan miten Riia jaksaa. Ajetaan yöllä.
  14. M

    Hepp

    ONNEA TODELLA PALJON NIPSU -81 !!! Onneksi kaikki on nyt selvinnyt parhain päin! Olet varmaan joutunut miettimään todella vaikeita asioita, mutta onneksi teillä onkin terve vauva. Meillä kaikki ok. Riia on jo iso tyttö ja on ruvennut jo maistelemaan ruokia. Se ei syö tuttia ja sillä on...
  15. M

    Hepp

    Voi harmi, Nipsu! Onpas ikävä tilanne. Teille on vissiinko jo selvinnyt vähän enemmän asiasta. Rohkeutta päätöksentekoon, vaikka on varmaan hirveä paikka. Tsemppiä!!
  16. M

    Hepp

    Onnea Nipsu!! Aika harvoin tulee näköjään käytyä täällä palstalla enää. Jotenkin hommaa tuntuu riittävän näiden kahden kanssa. Riia tekee vissiinkin ensimmäisiä hampaitaan - ainakin oireet on saman tyyppiset kuin Eelillä. Minä toivottelen kaikille hyvää maaliskuuta, kun on kuukausi päässyt jo...
  17. M

    Hepp

    heippa. tyttöä tässä imetän ja muut on päikkäreillä. tytön nimeksi tuli Riia. hyvin menee. ei kyllä paljoo oo itelle aikaa, mutta ehkä joskus sitten on... sentään kahvikupposen ennättää joskus juoda.
  18. M

    Hepp

    Heips, täällä tavallista vauvaelämää. Mukavaa. Tyttö kasvaa huimasti. Nyt 1 kk vanhana on jo yhtä iso kuin isoveljensä oli 1,5 kk vanhana. Ruoka maistuu - ilta viidestä ilta kymmeneen on tissillä lähes koko ajan (jos ei sitten satu nukkumaan). En ole vielä ulkona nukuttanut muuten kuin...
  19. M

    Hepp

    Meillä on tyttöjen viikonloppu, kun Eeli lähti isänsä kanssa viikonloppureissuun. Eka kerta ilman äitiä reissussa. Vauvan hoito on mukavaa. En muistanu, että ne pissaa ja vääntää kakkaa näin paljon. Onhan lapsissakin tietty eroja. Mutta tuntuu ainakin ruokaa tyttö saavan, kun on tuo vaipan...
  20. M

    Synnyttäneiden parhaat vinkit

    einesruokaa kaappi täyteen. suklaata. särkylääkettä. käsidesi. lapselle kapaloliina ja lämmin, kevyt fleecepeitto, että ei tartte minikokoiselle pukea kauheesti hankalia vaatteita. lansinoh tai bebanthen tisseihin. lämmin liivi tai huivi tai villaiset tissinlämmittimet.

Yhteistyössä