Hakutulokset

  1. sibelius79

    ostettiin fisher pricen keittiö 25e ..turhis

    ja kokosin sen itse(miehen hermot ei kestänyt.. :/ )edukas kyllä oli kun ovh.70e ja nyt 24.90 :D pikkuneiti niin onnellinen nyt innostuin itse muutenkin siellä kaupassa ja paljon muitakin leluja osteltiin..harvoin käy näy mut muksut mielissään äidin hetkellisestä mielihäiriöstä
  2. sibelius79

    jos maksas velkoja ja laskuja vähän pois tällä vkolla..n.67000eurolla

    :saint: voi kun tuntuukin hyvältä..mitenhän sitä osaa sit olla velattomana ja laskuttomana..hetken :D No joka tapauksessa mahtavalta tuntuu..että tälläinen turhis tähän väliin :wave:
  3. sibelius79

    no nyt kehumaan hyviä etelän kohteita!!

    viikon reissun mies aikoi synttärilahjaksi meille ostaa..eli kahdestaan ens kesäkuussa ja vko mitäs paikkaa suosittelisitte??
  4. sibelius79

    maiksaisitteko pleikkari2..

    siis playstation 2 ja 70 peliä,buzz ohjaimet muistikortti yms..120e?itse taisin just varata..tutulta siis..ostamassa
  5. sibelius79

    ostinpas itselle vähän erilaisen ja hienon hupparin

    en osaa linkittää mut www.pahis.fi ja hakusanaksi beware the bear :D ´ siskolle ja itselle ostin heräteostona.. aivan mahtava.tyttökin ihastui vaan ei lasten kokoja ja ei ehkä ala-astelaiselle viel sopiskaan :whistle:
  6. sibelius79

    lapsen 9v vaateongelma...

    Kun ei kelpaisi kun yhdet(jo polvesta auki olevat tuulihousut)ja kuluneet kumpparit muutama eri paita..mulla on niin hermot riekaileina kaikista vaatteista löytää aina jonkun vian ja kun esim tänään"pakotettiin "eri vaatteide laittoon tuli tunnin sota heti aamusta.. kyseessä siis kohta 9v tyttö...
  7. sibelius79

    tässäpä drinkki ohjeita..

    illan partyihein :D OMPPUMOSKA 4cl kossu green apple murskatut limet ja 7up PUNAISET HENKSELIT 2CL wild strawberry 2cl alkuviina appelsiinimehu+7up SEX ON THE BEACH 2CL vodka 2cl peach tree karpalomehu appelsiinimehu AVALON 2CL alkuviina 2cl pisang sitr.mehu 7up KAMELEONTTI...
  8. sibelius79

    mistäs netissä löytäisin liimalla kiin.hiusjatkot

    kaikilla muilla kiinnityksillä kyllä löytyy..kaveri joka siis parturi-kampaaja ja erik.noihin haluaa tuolla liimalla laitattaa ne mutsille siis hommaamassa tässä 50v lahjaa :D
  9. sibelius79

    Tuli sitten taas tilattua vaatteita hm:ltä..

    Ja taas sain satkun kulumaan ihan tarhavaatetta tuolle kohta 4v ja itselle ja miehelle alusvaatteita :xmas: noh eipähän tarvii kauppaan asti vaivautua Viime viikolla tein lapsille löytöjä prismasta 1-2e vaate :o ei paljon kirppikselle kannata enää meennä..Mites muut onko tullut shoppailtua...
  10. sibelius79

    minkäikäisen jättäisitte yöksi kotiin yksin?

    työn takia?tai ks.oikeastaan osasta yötä Sain tuolle kohta 4 vuotiaalle vuorohoitopaikan..ja toinen lapsi nyt kolmannella luokalla. Anoppi nyt kuitenkin oli sitä mieltä että isompi vietävä heille.toiselle puolelle kaupunkia.. Nyt sitten yritän ehtiä viedä pienemmän tarhaan ja isompaa kuskaan...
  11. sibelius79

    talokärpänen purasi pahemman kerran

    Voi kun saisi tämän oman rivarikolmion pian myydyksi..käytiin katsomassa ihanaa isoa okt vuonna 1928 tehty ja niin ihana :D mä oon niin rakastunut :heart:
  12. sibelius79

    monetko festarit/bändit tuli katsottua tänä kesänä?

    minä kävin kolmet festarit eli nummirock,puustock ja qstockin kylläkin ihan töissä olin vaan ehtipä noita esiintyjiäkin katsomaan :D
  13. sibelius79

    Se ois huomenna eka työpäivä(yö) uudessa(vanhassa)työpaikassa

    Ja jännittää jo ihan mahottomasti vaan jospa se ees osa vanhasta muistista kyse paikasta jossa olin vastaavana kolmisen vuotta sitten ja irtisanoin itseni nyt sit takasin menossa :whistle:
  14. sibelius79

    Saanpas nopsaan asunnon myydyksi

    nettiasunnon kautta :) toiset katsojat ja jo varasivat tän nyt sit kiiruusti etsimään väliaikaista vuokrasuntoa jos ei sit veneen alle :xmas:
  15. sibelius79

    millaiset asunnon myynti-ajat teillä olleet?

    Laitoin meidän rivarin tuonne nettiasuntoon viime viikolla..mietin tässä pidänkö siellä vai pitäisikö kiinteistövälitykselle laittaa myyntiin.. Millaisia asunnon myyntiaikoja teillä ollut?
  16. sibelius79

    rivarista rivariin vai kerrostaloon...

    kummin tekisitte olen siis ajatellut myydä oman rivarin ja vuokralle joksikin aikaa haaveissa sit se okt..nyt 4 vuotta asuneena rivarissa mietin kuinka tottuisi taas kerrostalo asumiseen..mielipiteitä
  17. sibelius79

    elämän mietteitä

    E i se helppoa ole joillakin stressi suurin kun ei löydy lapsille mieluisia vaatteitta toinen tappelee joka päiväisestä ruoasta puhumattakaan siitä henkisestä helvetistä mitä ne kumpikin mutsi käy läpi.. Jokaisella meillä ongelmamme on toivon teille kaikille kaikille tasapuolisesti ihanaa...
  18. sibelius79

    mustia bodeja netistä?

    oisko kellään tiedossa sivustoa joka möis ihan kokomustia vauvan bodyja? kiitti jos joku tietää :flower:
  19. sibelius79

    ikäloppu ilmoittautuu

    29 tänään :o vastahan mä olin kakskymppinen :laugh:
  20. sibelius79

    moderaattorit hei...

    voiskohan näille päättömille minnahuun jutuille tehdä lopun? en ala täällä selvittämään perättömiä juttuja joihin viittaa.. :| Alkaa mennä kunnian loukkaukseksi tämmöinen jo

Yhteistyössä