minkäikäisen jättäisitte yöksi kotiin yksin?

työn takia?tai ks.oikeastaan osasta yötä
Sain tuolle kohta 4 vuotiaalle vuorohoitopaikan..ja toinen lapsi nyt kolmannella luokalla.
Anoppi nyt kuitenkin oli sitä mieltä että isompi vietävä heille.toiselle puolelle kaupunkia..
Nyt sitten yritän ehtiä viedä pienemmän tarhaan ja isompaa kuskaan mummolaan.
tilanne siis tilapäinen kun mies reissussa.
Tässä nyt sitten mietin että olinko ihan tyhmä kun olin ajatellut tytön tulevan toimeen kotona(hänellä on kännykkä ja naapurit tarvittaessa apuna)?
 
Meillä on lapset kohta 12, 10 ja kohta 8 ja ei olla kertaakaan jätetty yöksi keskenään kotiin vaikka joskus yövuorot sattuu miehen kans yhtä aikaa. Luojan lykky että mun äiti asuu kilsan päässä ja tulee sillon meille yöksi.
 
äiti täälläkin
Tosi paljon lapsesta itsestään kiinni. Yksin on aika kolkkoa olla yö kotona. Yläasteikäinen pitäisi olla minun mielestä- tai siis jos omiani ajattelen. Ei jäisi meidän ala-asteikäiset yöksi yksin kotiin.
 
Yläasteikäisen voisin jättää muuten mutta pelkäisin että täällä ois hirveät kotibileet heti kun silmä välttää B) :D
No joo, yläasteikäisen varmaan jättäisin. En aikaisemmin. Itekään en tykkää olla öisin yksin kotona.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
aha eli anoppi oikeassa..
Ehkä minun erilaiseen ajatteluun liittyy se kun itse jo 15 vuotiaana muuttanut pois kotoa ja olin kotona tosiaan yksin jo tuossa 6-7vuotiaana ilman traumoja :saint:
Niinpä taitaa anoppi olla oikeassa:( Minkälainen äiti sulla oikein on kun jättää lapsensa heitteille, onko se joutunut syytteeseen siitä?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
aha eli anoppi oikeassa..
Ehkä minun erilaiseen ajatteluun liittyy se kun itse jo 15 vuotiaana muuttanut pois kotoa ja olin kotona tosiaan yksin jo tuossa 6-7vuotiaana ilman traumoja :saint:
Niinpä taitaa anoppi olla oikeassa:( Minkälainen äiti sulla oikein on kun jättää lapsensa heitteille, onko se joutunut syytteeseen siitä?
kuka mua heitteille on jättänyt? tuohon aikaan ei paljon iltapäiväkerhoja ollut maalla ja naapurin muksujen kans oltiin jahka vanhemmat pääs töistä

 
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niinpä taitaa anoppi olla oikeassa:( Minkälainen äiti sulla oikein on kun jättää lapsensa heitteille, onko se joutunut syytteeseen siitä?

Ajat on muuttuneet paljon.

Itsekin olen syntynyt 70-luvulla ja olen lapsena tehnyt paljon asioita mitä nykyään ei lapset saa/halua/anneta tehdä...vasta teineinä tekevät.
 

Yhteistyössä